Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Tror de hurtigt vil lære at rejse sig igen. Jeg syntes det er rædselsfuldt når lægestaben har løbet flere meter end et par af spillerne i en kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det tvivler jeg sgu stærkt på De ruller konstant rundt de 2. Også til træning hvis de bliver ramt lidt
Fejlen ligger jo hos dommerne som fløjter og stopper spillet alt for ofte. Derfor forslaget om at hvis spillet stoppes, når de smider sig for at få behandling, så skal gå 5 min før de må komne retur. I Herning smed Gigovic sig fire gange, og dommeren stoppede spillet hvergang.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Enig, det er ligeså usmageligt når det er egne spillere.
Fejlen ligger jo hos dommerne som fløjter og stopper spillet alt for ofte. Derfor forslaget om at hvis spillet stoppes, når de smider sig for at få behandling, så skal gå 5 min før de må komne retur. I Herning smed Gigovic sig fire gange, og dommeren stoppede spillet hvergang.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mitioghÞjer Se indlægEr der nogle, der har statistik på vores skadeshistorik i denne sæson ift. tidligere?
Mit indtryk er, at vi har færre skader i denne sæson end tidligere sæsoner, hvor vi har været meget hårdt ramt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Måske, det har jeg ikke lige overblik over. Men man kan jo se på andre klubber, der er hårdt ramt. FCK er slemt ramt, Viborg stiller nærmest uden forsvarere i dag, Randers har 20-årig debutant i centerforsvar nu her, og flere andre klubber har også problemer.
Jeg tror ikke vi hverken nu eller tidligere har været specielt hårdt ramt i forhold til andre. Men måske har vi været bedre til at pjevse over det i frustration over de evigt missede målsætninger.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg tror ikke vi hverken nu eller tidligere har været specielt hårdt ramt i forhold til andre. Men måske har vi været bedre til at pjevse over det i frustration over de evigt missede målsætninger.
Det var lidt over normen må man sige
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg12 alligevel, kan godt huske vi har været ramt hist og her, men ikke lige 12 på samme tid. Det lyder sgu vildt.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
nu skal huske den ene der var skadet var Skjelvik og den tæller jo for 3"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment