Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vinder vi resten af kampene, så er 7-pladsen vores.

    Det gør vi nok ikke, og dét lever jeg fint med (jeg synes ikke, vores hold har noget at gøre i Europa), men der er da lidt at spille om for truppen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Skyttä nok ude resten af 2023. Bjørn måske klar til fredag

      https://fyens.dk/ob/dyste-udsigter-f...foer-operation
      Det er sgu synd for ham. Jeg har aldrig tænkt, at han skulle fortsætte i OB, men det er godt nok en barsk omgang. Jeg ved ikke noget om situationen, men jeg kan ikke lade være med at være lidt forbandet over ham Omar. Han skulle aldrig have været i klubben, og jeg håber, det er sidste gang BW henter en spiller af så stupid en årsag. Og det har sikkert været en hændelig tackling osv, men det er nu stadig de tanker, jeg gør mig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Vinder vi resten af kampene, så er 7-pladsen vores.

        Det gør vi nok ikke, og dét lever jeg fint med (jeg synes ikke, vores hold har noget at gøre i Europa), men der er da lidt at spille om for truppen.
        Ja nu kan der i hvert fald ikke argumenteres med manglende motivation når det er en helt åben mulighed

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Det er sgu synd for ham. Jeg har aldrig tænkt, at han skulle fortsætte i OB, men det er godt nok en barsk omgang. Jeg ved ikke noget om situationen, men jeg kan ikke lade være med at være lidt forbandet over ham Omar. Han skulle aldrig have været i klubben, og jeg håber, det er sidste gang BW henter en spiller af så stupid en årsag. Og det har sikkert været en hændelig tackling osv, men det er nu stadig de tanker, jeg gør mig.
          Ja synd for ham, god bedring herfra.
          Uanset hvor dybt jeg graver, så kan jeg ikke finde så meget som 1% fornuft i at hente Omar. Jesper Hansen lavede mange groteske handler, men denne må være favorit til den mest stipide handel i dette årtusinde.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Ny trøje på vej:
            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...4vcIjw8gA&s=19
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Fedt, vi har dog ikke haft den nuværende så længe, eller husker jeg forkert.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Fedt, vi har dog ikke haft den nuværende så længe, eller husker jeg forkert.
                Håber kun de har bedre kvalitet med navne/nummer-tryk nu. Den sidsre var der forfærdeligt. Vi vasker trøjerne kun med hånd men den røde tryk opløste sig og gik i stykker meget hurtigt, begge trøjer (sønnens og min).
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Håber kun de har bedre kvalitet med navne/nummer-tryk nu. Den sidsre var der forfærdeligt. Vi vasker trøjerne kun med hånd men den røde tryk opløste sig og gik i stykker meget hurtigt, begge trøjer (sønnens og min).
                  Skal de vaskes ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Den er fed
                    Her:
                    https://www.unisport.dk/fodboldtroje...202324/303848/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Skal de vaskes ?
                      På miljøets vegne. ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Top10 Growth.png

                        https://www.twentyfirstgroup.com/tfg...ank-football-0

                        Imponerende... går nok nogle år før vi er på den liste...
                        Last edited by Online; 11-05-2023, 13:19.

                        Comment


                          Er OB et kuldsejlet projekt eller kommer der bedre resultater og ere stabilitet næste sæson?
                          https://www.tv2fyn.dk/fyn/taet-paa-s...n-talentfabrik
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Desværre Herning foran.
                            Fuck hvor jeg syntes det er usmageligt når de konstant kaster sig til jorden, hader endnu mere at de svage dommere tillader behandling og spilstop. Det vil kunne stoppes helt enkelt, med en regel om at hvis man har modtaget behandling, skal man vente mindst 5 min med at komme ind igen.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Desværre Herning foran.
                              Fuck hvor jeg syntes det er usmageligt når de konstant kaster sig til jorden, hader endnu mere at de svage dommere tillader behandling og spilstop. Det vil kunne stoppes helt enkelt, med en regel om at hvis man har modtaget behandling, skal man vente mindst 5 min med at komme ind igen.
                              Faktisk ikke et dumt forslag. Men måske 5 min er lidt meget? Tror måske også det kan forværre nogle skader, hvis der nu er nogen der spiller videre grundet de ikke kan vente 5 min

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Faktisk ikke et dumt forslag. Men måske 5 min er lidt meget? Tror måske også det kan forværre nogle skader, hvis der nu er nogen der spiller videre grundet de ikke kan vente 5 min
                                Det vil jo være op til den enkelte spiller om han vil spille videre med en skade, de 5 min ude vil ikke blive aktuelle hvis man efterfølgende må lade sig udskifte.

                                Det er forbavsende tit spillere på det førende hold som slår sig. Den regel med at dommeren kun skal fløjte ved hovedskader bliver slet ikke overholdt, og det ses ofte at spillere taget sig til hovedet efter tabte dueller.
                                Last edited by Magge; 14-05-2023, 16:24.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X