Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Vigtigt! Håber virkelig han kan komme tilbage til det niveau igen som lige før skaden. Jeg tror dog desværre at det kommer til at hæmme ham en smule ikke, at have Jebali som makker i offensiven længere. Frø har ikke samme relation til ham som Issam havde.. Hvis det da altså er meningen at Frø skal spille i stedet (Håber nu lidt vi finder på en anden løsning)
Der er ikke nogen i OBs trup der fortjener fremgang i resultaterne mere end Bashkim
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Lige præcis den omtalte relation mellem BK og Jebali (på banen) har jeg aldrig kunne se. Foreligger der nogen kolde tal på den ‘relation’?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg tror relationen var lige så meget uden for banen, hvilket jo også har/kan have en stor indflydelse parterne imellem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Hvorfor egentlig ikke? Synes Muccoli har gjort det godt når han har fået chancen. Og folk på det her forum taler ham meget ofte ned
Så jeg kigger bare med realistiske øjne på det og tænker ikke det er en kombi vi skal forvente og se meget til i foråret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg er ikke en af dem som vil tale ham ned. Jeg synes han virker spændende men når jeg kigger på truppen, er der bare nogle i køen foran ham. Derudover, hvis rygterne taler sandt, med at vi er ude efter en 9’er så får Bashkim måske heller ikke den spilletid deroppe.
Så jeg kigger bare med realistiske øjne på det og tænker ikke det er en kombi vi skal forvente og se meget til i foråret.
Comment
-
Vi har haft en lille snak med Andreas Alm om opstarten den første uges tid.
Interview med Andreas Alm om opstarten - OBstruktion
- Likes 3
Comment
-
Ahhhhh lækkert. Så skal vi ikke bøvle med ham i kampen om Top 6. Nu er de sgu da mere på røven end vi er
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-anders-dreyer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAhhhhh lækkert. Så skal vi ikke bøvle med ham i kampen om Top 6. Nu er de sgu da mere på røven end vi er
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-anders-dreyer
Mod de allerede har solgt kampene mod Sporting ?
Comment
Comment