Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Aab bruger 5 mill på en højreback fra Lyngby

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...per-joergensen
    Det er fandme en underlig handel… han er god men 5 millioner?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Vigtigt! Håber virkelig han kan komme tilbage til det niveau igen som lige før skaden. Jeg tror dog desværre at det kommer til at hæmme ham en smule ikke, at have Jebali som makker i offensiven længere. Frø har ikke samme relation til ham som Issam havde.. Hvis det da altså er meningen at Frø skal spille i stedet (Håber nu lidt vi finder på en anden løsning)
      Der er ikke nogen i OBs trup der fortjener fremgang i resultaterne mere end Bashkim
      Lige præcis den omtalte relation mellem BK og Jebali (på banen) har jeg aldrig kunne se. Foreligger der nogen kolde tal på den ‘relation’?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Lige præcis den omtalte relation mellem BK og Jebali (på banen) har jeg aldrig kunne se. Foreligger der nogen kolde tal på den ‘relation’?
        Jeg tror relationen var lige så meget uden for banen, hvilket jo også har/kan have en stor indflydelse parterne imellem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jeg tror relationen var lige så meget uden for banen, hvilket jo også har/kan have en stor indflydelse parterne imellem
          Til gengæld lignede det at Bashkim og Mucolli havde en fin relation ved målet hjemme mod Horsens. Godt nok et tyndt grundlag med et mål, men tror det kan blive udmærket.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Til gengæld lignede det at Bashkim og Mucolli havde en fin relation ved målet hjemme mod Horsens. Godt nok et tyndt grundlag med et mål, men tror det kan blive udmærket.
            de kommer ikke til at spille meget sammen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              de kommer ikke til at spille meget sammen
              Okay........

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                de kommer ikke til at spille meget sammen
                Hvorfor egentlig ikke? Synes Muccoli har gjort det godt når han har fået chancen. Og folk på det her forum taler ham meget ofte ned

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Hvorfor egentlig ikke? Synes Muccoli har gjort det godt når han har fået chancen. Og folk på det her forum taler ham meget ofte ned
                  Jeg er ikke en af dem som vil tale ham ned. Jeg synes han virker spændende men når jeg kigger på truppen, er der bare nogle i køen foran ham. Derudover, hvis rygterne taler sandt, med at vi er ude efter en 9’er så får Bashkim måske heller ikke den spilletid deroppe.
                  Så jeg kigger bare med realistiske øjne på det og tænker ikke det er en kombi vi skal forvente og se meget til i foråret.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Jeg er ikke en af dem som vil tale ham ned. Jeg synes han virker spændende men når jeg kigger på truppen, er der bare nogle i køen foran ham. Derudover, hvis rygterne taler sandt, med at vi er ude efter en 9’er så får Bashkim måske heller ikke den spilletid deroppe.
                    Så jeg kigger bare med realistiske øjne på det og tænker ikke det er en kombi vi skal forvente og se meget til i foråret.
                    Er der nogen, der har en opdatering af træningen..?

                    Comment


                      Nogen der har set dagens traening ?

                      Comment


                        Vi har haft en lille snak med Andreas Alm om opstarten den første uges tid.

                        Interview med Andreas Alm om opstarten - OBstruktion

                        Comment


                          Ahhhhh lækkert. Så skal vi ikke bøvle med ham i kampen om Top 6. Nu er de sgu da mere på røven end vi er

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-anders-dreyer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ahhhhh lækkert. Så skal vi ikke bøvle med ham i kampen om Top 6. Nu er de sgu da mere på røven end vi er

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-anders-dreyer
                            Ja, de får da solgt ud af arvesølvet !

                            Mod de allerede har solgt kampene mod Sporting ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Ja, de får da solgt ud af arvesølvet !

                              Mod de allerede har solgt kampene mod Sporting ?
                              Tænker at dette salg er imod deres vilje…

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Tænker at dette salg er imod deres vilje…
                                Sikkert, bare spøjst at vælge en klub i krise på mange parametre end at spille et godt forår og skifte i et sommervindue, hvor mulighederne vel burde være bedre

                                Comment

                                Working...
                                X