Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Spiller for spiller er Aab bedre. Vi kan godt blive bedre, ligesom Aab gør, det blev både Vejle og Sønderjyske i perioder i sidste sæson, men de rykkede alligevel ned. Spørgsmålet er ikke om vi bliver bedre, for det gør vi når de skadede er tilbage - spørgsmålet er om vi bliver gode nok til at blive nummer 10.
    Min pointe er at hvis Horsens fortsat skovler point sammen så bliver vi nummer 11.
    Forskellen i ligaen er ikke større end alle kan slå alle, sådan har det været længe, men fordelt på 32 kampe, så har FCK sandsynligvis vundet ligaen, nok ikke så stort som de burde pga budget.

    Vi vandt over Horsens, men var det næstbedste hold i den kamp. Forhåbentlig har det givet et bust så vi får 4 point mod Viborg og Silkeborg. Men jeg bliver ikke overrasket hvis vi får 0,eller et point.
    Bedømt på SIFs seneste kampe har vi en chance for point nu - men kan selvfølgelig også komme til at sætte dem i gang igen.
    Men mod Viborg bliver stadion nok helt fuldt . Det er tæt på nu. Og hvis de lever med og støtter holdet har vi en stor chance for tre point. Håber jeg. Mirakler sker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

      Jeg tror ikke, det hænger helt sådan sammen, for hvis vi skal overhale overhale 5 hold, der ligger over os, så skal vi nok ikke kæmpe om nedrykning mod hverken Horsens eller noget andet hold, for så er vi i top 6.
      Min kommentar gik jo netop på at logikken bag at nogen ærger sig over at Horsens vinder, i min verden, ikke giver mening.

      Vi bør ikke bruge så meget krudt på hvem af holdene over os der får point og hvem der ikke gør. For der er vi slet ikke.

      Vi skal få vores skadede spillere tilbage og vinde den næste kamp.

      ​​​​​​
      Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

      Comment


        Ud over OB sejre burde alle kampe vel ende uafgjort 0-0 …
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...-mindste-trup/
          Horsens med lille trup, dem skal vi kunne hente, de må også få skader og slitage på et tidspunkt

          Comment


            Nogen der kan gengive?

            https://fyens.dk/artikel/tv-statione...-med-tv3-sport

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Enrico har korrekset tv3Sport for at bruge forkerte tal deres analyse af de løbne meter i kampene. Peter Sørensen sagde at der ikke blev løbet mere end dommerne gør og de tal passer ikke med OBs egne tal.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Så ligger vi sidst, men Lyngby har Bjelland skadet længe pga brækket ben.
                1-1, så kun næstsidst igen.
                Last edited by tOrnBjerg; 28-08-2022, 14:48.

                Comment


                  Lidt af en fejl fra AaB’s 17 årlige keeper …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Så ligger vi sidst, men Lyngby har Bjelland skadet længe pga brækket ben.
                    1-1, så kun næstsidst igen.
                    Fuck Lyngby, nu vil jeg ud og have en snasket burger, og derefter en tur til Silkeborg for at se vi vinder 2-1
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Så ligger vi sidst, men Lyngby har Bjelland skadet længe pga brækket ben.
                      1-1, så kun næstsidst igen.
                      Det går stærkt nu Rømer skadet for Lyngby og så 2-1 til Viborg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Lidt af en fejl fra AaB’s 17 årlige keeper …
                        Bed du mærke i hvor hurtigt flere holdkammerater var henne og opmuntre ham. I OB kigger man ned i græsset når det sker.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Bed du mærke i hvor hurtigt flere holdkammerater var henne og opmuntre ham. I OB kigger man ned i græsset når det sker.
                          Jup. Men det mener jeg nu også man gjorde i OB de første par gange med HC og Oliver for den sags skyld ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            FCN udspiller FCK lige nu. Dejligt at se. Og 2-0.

                            Og der burde stå 3-0. Mål annulleret forkert af dommer og VAR !!!!!!
                            Last edited by Ruben; 28-08-2022, 16:17.

                            Comment


                              Horsens, Viborg, Randers og hvad der ligner FcN med 3 point.

                              Det er meget muligt, at flere af de nuværende top-6 hold ender i bund-6 efter grundspillet, men udover vi selvsagt skal møde dem grundet strukturen, så kommer vi sgu ikke til at have meget at gøre med dem.

                              ​​​​​
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                6 point i 2 kampe hvor 0 ikke havde været urimeligt.

                                Comment

                                Working...
                                X