Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det var hvad NF siger. Måske er afstanden mellem 5-12 blevet mindre
Altså jeg tror gerne ligaen er blevet dårligere, men jeg tror ikke det er blevet lettere at komme op i toppen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det er sgu godt gået af Klynge, lækkert at se han lykkedes.
Personligt synes jeg, at det skal være slut med at satse ensidigt på de såkaldt rutinerede, når disse ikke præsterer.
Jeg vil nu hellere se Østrøm fejle end Kasper Larsen, igen-igen. Det SKAL have konsekvenser at man lukker 9 mål ind de første 3 kampe. Ellers mister man troværdighed.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægFra Tipsbladet.
hvorfor lykkedes Kent ikke hos os?
Det samme kan siges om Anders Klynge, der aldrig fandt melodien i OB, men det har han så sandelig fundet i Silkeborg. Man må næsten stille spørgsmålet; hvordan blev de pludselig så gode? Kent Nielsen evner bare at få det maksimale ud af sine spillere, og det er de to blandt andre beviset på, hvilket Klynge også selv har sat ord på. Klynge fylder enormt meget på banens midte både defensivt og offensivt, som sørger for, at holdkammeraterne kan skinne igennem. Igen mod Brøndby var han suveræn.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Jeg under ham hver en succesoplevelse, men personligt synes jeg aldrig det er "lækkert" at én af vores egne får succes andre steder i Danmark. Nej, det pisser mig i den grad af, at han blev fundet for let og man i stedet mente man skulle satse på grå mus som Troels Kløve. Jeg syntes Klynge viste så meget potentiale, at man skulle ha satset på ham. Men i OB er det sådan at top 6 mantraet styrer alt, så når alt kommer til alt satser man på så hellere på såkaldt rutinerede og ignorerer de unge.
Personligt synes jeg, at det skal være slut med at satse ensidigt på de såkaldt rutinerede, når disse ikke præsterer.
Jeg vil nu hellere se Østrøm fejle end Kasper Larsen, igen-igen. Det SKAL have konsekvenser at man lukker 9 mål ind de første 3 kampe. Ellers mister man troværdighed.
MvH ChrisOB
Havde han selv valgt at forlade OB, ville jeg aldrig glædes over succesen, men når OB bare smider ham væk, så glæder jeg mig enormt på knægtens vegne.
Men ellers er vi 100% enige.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Nu ser jeg ikke ungdomsfodbold, men i de superligakampe Klynge spillede hos os synes jeg aldrig nogensinde han faldt igennem. Ift. folk som Brems og Ibrahimagic der kom på kontrakt, så fik Klynge vist sig fint frem i sine optrædender. Det er stadig mig en gåde, hvordan vi kunne lade ham passerer ift. flere af dem vi skrev kontrakter med i den sæson og har skrevet kontrakt med både før og efter fra akademiet. Det er dog stadig langt fra sikkert han var blevet til noget hos os, for hele strukturen omkring holdet i Silkeborg er bare længder bedre end hos os og det gør det selvfølgelig også nemmere for en ung spiller at finde sig til rette på superliganiveau.
Du har helt ret, det er ikke uden grund at ikke så meget som en eneste markspiller fra ungdommen er blevet til noget i OB siden Falk.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
JJ og Greve er uenige.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 2
Comment
-
Så er der træningsplan for August måned
https://www.ob.dk/foersteholdet/#Traeningsplan-0
Ved ikke om de læser med herinde. Men nu har man da skrevet når man træner på stadion
Comment
Comment