Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

    Alle hold henter point. Bare ikke OB. Vi er håbløst bagefter de andre klubber.
    Men måske er det en nedrykning, der skal til, førend der for alvor sker noget i OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det gør sgu lidt ondt at se hvor gode Silkeborg er og hvor fed fodbold de spiller, når man tænker på det kønsløse lort vi så under det meste af tiden under Kent. Vi må nok også bare erkende, at der er noget i miljøet i og omkring OB der gør, at vi bare ikke kan få det optimale ud af trænere og spillere.
      OB er bare en dårlig klub med en dårlig kultur. Det er den klub, vi har, men det er altså bare ikke en ret fed klub og har ikke været det i mange år.

      Der var en grund til, at Helveg påpegede den elendige kultur for år tilbage og i øvrigt trak sig helt fra klubben senere.

      Byen har fortjent en bedre klub.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Er der stadigvæk folk derude der er skråsikre på, at vi nok skal ende over hold som Horsens og Viborg? Personligt ser jeg 2 hold der har mulighed for at lave point mod alle hold og som ikke bare lige kommer til at rende ind i en stime med 2 point i 7 kampe eller lignende. Det forekommer mig noget arrogant.
        Så lige Viborgs kamp. En markant forskel på dem og os er, at man ikke bare uhindret kan spadsere igennem en passiv central midtbane, og ned igennem et rystende usikkert forsvar.
        De to midterforsvarer får enten generet angriberne, eller vinder duellerne ved indlæg. Det forplanter sig naturligvis til målmanden, som vel dydest set ikke er bedre end HC, men han har ikke behov for at tage chancer, når modstanderen let render direkte igennem kæderne. De er så også godt hjulpet med ligaens måske bedste vb.
        Taktisk er de også foran os, vi har et gear som vi kører i indtil vi går kolde omkring de 60 min.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Er der stadigvæk folk derude der er skråsikre på, at vi nok skal ende over hold som Horsens og Viborg? Personligt ser jeg 2 hold der har mulighed for at lave point mod alle hold og som ikke bare lige kommer til at rende ind i en stime med 2 point i 7 kampe eller lignende. Det forekommer mig noget arrogant.
          Lige nu tror jeg, trods alt, at der ikke er mange, der sådan bare lige tror, at vi slutter over de hold. De har vel øjne i hovedet?

          Det er bare kæmpe slag i bollerne hver gang at se klubber, vi som minimum bør være på niveau med, ikke alene får resultater, men også spiller attraktiv fodbold. Hvorfor helvede er det så svært for os at komme derop? Hvor man uanset målsætning har et hold man kan have bare lidt stolthed over. Der er salgbare profiler en mas hos stort set alle de andre; hos os?

          Der er vel kun Issam, som andre klubber ville købe. Vi har ingen Vallys. Eller Christian Sørensen. Eller Longwijk. Eller James Gomez. Eller Berg Johnsen. Eller Carstensen.

          Breum kan blive god, men spiller sammen med middelmådighed. Det er til at blive helt deprimeret over. For satan denne klub trænger til en gevaldig overhaling.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Så lige Viborgs kamp. En markant forskel på dem og os er, at man ikke bare uhindret kan spadsere igennem en passiv central midtbane, og ned igennem et rystende usikkert forsvar.
            De to midterforsvarer får enten generet angriberne, eller vinder duellerne ved indlæg. Det forplanter sig naturligvis til målmanden, som vel dydest set ikke er bedre end HC, men han har ikke behov for at tage chancer, når modstanderen let render direkte igennem kæderne. De er så også godt hjulpet med ligaens måske bedste vb.
            Taktisk er de også foran os, vi har et gear som vi kører i indtil vi går kolde omkring de 60 min.
            Så har de altså også lige ham Longwiljk der, derkan få kuglen i kassen.

            Comment


              Silkeborg er også gode til at vende spillet. Det er en fornøjelse at se på.

              Comment


                OB præsterer ikke, tror jeg, fordi det er svært for traditionsklubberne at finde deres fødder i den måde man spiller fodbold på i dag. Man skal finde balancen mellem fysisk og teknisk dygtigt fodbold og det er åbenbart svært, AGF kammede ​helt over i sidste sæson. Det er vel kun Aab der er lykkedes med det i nyere tid?

                ​​​​​​Og de senere år fordi en stor del af budgettet er allokeret til u-holdene hvilket er fint nok, problemet er at man ikke samtidigt investerer i førsteholdstruppen og så lider den jo af manglende kvalitet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

                  Men måske er det en nedrykning, der skal til, førend der for alvor sker noget i OB.
                  Det tror jeg ikke er godt for noget. Tror ikke Thorborg vil åbne pungen, så vi hurtigt kommer op igen.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Det tror jeg ikke er godt for noget. Tror ikke Thorborg vil åbne pungen, så vi hurtigt kommer op igen.
                    Nej, men såer der mulighed for at der kan ske noget andet. Man kan finde en anden investor eller der er en anden fynsk klub der kan rykke op, det kan jo ikke blive ved på den her måde.

                    ​​​​​​

                    Comment


                      Fra Tipsbladet.
                      hvorfor lykkedes Kent ikke hos os?

                      Det samme kan siges om Anders Klynge, der aldrig fandt melodien i OB, men det har han så sandelig fundet i Silkeborg. Man må næsten stille spørgsmålet; hvordan blev de pludselig så gode? Kent Nielsen evner bare at få det maksimale ud af sine spillere, og det er de to blandt andre beviset på, hvilket Klynge også selv har sat ord på. Klynge fylder enormt meget på banens midte både defensivt og offensivt, som sørger for, at holdkammeraterne kan skinne igennem. Igen mod Brøndby var han suveræn.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Fra Tipsbladet.
                        hvorfor lykkedes Kent ikke hos os?

                        Det samme kan siges om Anders Klynge, der aldrig fandt melodien i OB, men det har han så sandelig fundet i Silkeborg. Man må næsten stille spørgsmålet; hvordan blev de pludselig så gode? Kent Nielsen evner bare at få det maksimale ud af sine spillere, og det er de to blandt andre beviset på, hvilket Klynge også selv har sat ord på. Klynge fylder enormt meget på banens midte både defensivt og offensivt, som sørger for, at holdkammeraterne kan skinne igennem. Igen mod Brøndby var han suveræn.
                        Kent lykkedes ikke hos os, fordi Kent spiller en anden slags fodbold end den man har kultur for i Odense. Jeg er selv på det der hold, jeg kan godt se at Kent spiller flot fodbold, men når jeg står på Odense stadion så skal der bare lige en ordentlig tackling til før jeg synes det er det bedste nogensinde. ​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Nej, men såer der mulighed for at der kan ske noget andet. Man kan finde en anden investor eller der er en anden fynsk klub der kan rykke op, det kan jo ikke blive ved på den her måde.

                          ​​​​​​
                          Som du selv er inde på i flere indlæg, så kan denne inkompetance ikke fortsætte. Hvis vi skal sige det.
                          Men hvem skal påvirke Thorborg ? TC ell de andre i bestyrelsen. Manden vil tilsyneladende ikke sælge, ell invitere andre investorer med ombord. Han holder godt fast i magten, det ændret sig ikke med en nedrykning. Tværtimod så bliver livremmen spændt yderligere ind.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Niels Frederiksen siger på Onside, at han mener standarden i Superligaen falder i disse år. Så burde det blive lettere at blive tophold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Fra Tipsbladet.
                              hvorfor lykkedes Kent ikke hos os?

                              Det samme kan siges om Anders Klynge, der aldrig fandt melodien i OB, men det har han så sandelig fundet i Silkeborg. Man må næsten stille spørgsmålet; hvordan blev de pludselig så gode? Kent Nielsen evner bare at få det maksimale ud af sine spillere, og det er de to blandt andre beviset på, hvilket Klynge også selv har sat ord på. Klynge fylder enormt meget på banens midte både defensivt og offensivt, som sørger for, at holdkammeraterne kan skinne igennem. Igen mod Brøndby var han suveræn.
                              Det er sgu godt gået af Klynge, lækkert at se han lykkedes.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Niels Frederiksen siger på Onside, at han mener standarden i Superligaen falder i disse år. Så burde det blive lettere at blive tophold.
                                Det tror jeg ikke, tværtimod bliver der flere om buddet til pladserne fra nr 3-6.
                                Hvis man som OB kun henter enenkelt middelmådig spiller hist og her, og ikke formår at sammensætte en trup som passer sammen, så bliver man overhalet indenom af Silkeborg, Viborg og Randers.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X