Straffesparks konkurrence om mange mange millioner. Håber de får lov til at føle hvordan jeg havde efter sidste spark på Brøndby stadion
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægStraffesparks konkurrence om mange mange millioner. Håber de får lov til at føle hvordan jeg havde efter sidste spark på Brøndby stadion
For helvede nu blev jeg lige harm igen, over den eventyrligt tåbelige beslutning, det var at lade dem sparke i Brøndby.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det kan godt være de clearer fint, men for dælen hvor var de til gengæld også på hælene. Det er et mirakel Lyngby ikke scorer i 2. halveg. Men det er da helt sikkert begge hold gemmer på dygtige spillere. Gomes og Tengstedt i Horsens kunne sagtens være interessante. Adam Sørensen hos Lyngby får en til at ryste på hovedet over, hvorfor vi dog skulle om på den anden side af jorden og finde en lunken VB når der løber sådan en fyr rundt i 1. Division.
Ellers synes jeg generelt kampen var på et lavt niveau. De kommer begge to til at få det vanskeligt og jeg har svært ved at se dem gøre Viborg og SIF kunsten efter. Horsens skal løbe ind i ganske få skader og så er de sårbare. Lyngby har det sædvanlige fra dem. Tendenserne er gode, men slutproduktet halter og de lukker for mange nemme mål ind. AK's scoring i dag må jo aldrig forekomme.
Comment
Comment