Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Straffesparks konkurrence om mange mange millioner. Håber de får lov til at føle hvordan jeg havde efter sidste spark på Brøndby stadion

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Straffesparks konkurrence om mange mange millioner. Håber de får lov til at føle hvordan jeg havde efter sidste spark på Brøndby stadion
      Desværre klarede de den

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

        Desværre klarede de den
        Noget FUCKING PIS! Jeg HADER dem

        Comment


          På Fredag kan Alm eller Bo være fortid.
          De må begge være udsat.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            På Fredag kan Alm eller Bo være fortid.
            De må begge være udsat.
            Ingen af delene kommer til at ske IMO. Så skulle FCM være røget ud idag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Noget FUCKING PIS! Jeg HADER dem
              Ok, jeg beundre dem. En ret lille by men visioner. Vi en større by uden visioner

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Noget FUCKING PIS! Jeg HADER dem
                Det kan du gange med 100 ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Straffesparks konkurrence om mange mange millioner. Håber de får lov til at føle hvordan jeg havde efter sidste spark på Brøndby stadion
                  De havde desværre bare ikke nogle som er så urimeligt ringe som Okosun og Larsen til at sparke.

                  For helvede nu blev jeg lige harm igen, over den eventyrligt tåbelige beslutning, det var at lade dem sparke i Brøndby.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Mod ikke de spare et par spillere på fredag, så de ikke bliver slagtet i Portugal nogle dage efter ?

                    Skulle dog ikke undre mig, hvis Sisto scorer mod os (nogen skal jo sætte ham i gang) !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Noget FUCKING PIS! Jeg HADER dem
                      Glemmer aldrig Bo hippie der kørte på Bernat inden pokalfinalen. Jeg synes han kunne gøre det internt, men at gå i pressen med det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det kan du gange med 100 ..
                        Du kan umuligt hade dem mere end jeg gør. Så bør du søge læge

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Du kan umuligt hade dem mere end jeg gør. Så bør du søge læge
                          Husk lige jeg bor i området, og omgåes nogle at deres utålelige fans.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det kan godt være de clearer fint, men for dælen hvor var de til gengæld også på hælene. Det er et mirakel Lyngby ikke scorer i 2. halveg. Men det er da helt sikkert begge hold gemmer på dygtige spillere. Gomes og Tengstedt i Horsens kunne sagtens være interessante. Adam Sørensen hos Lyngby får en til at ryste på hovedet over, hvorfor vi dog skulle om på den anden side af jorden og finde en lunken VB når der løber sådan en fyr rundt i 1. Division.
                            Ellers synes jeg generelt kampen var på et lavt niveau. De kommer begge to til at få det vanskeligt og jeg har svært ved at se dem gøre Viborg og SIF kunsten efter. Horsens skal løbe ind i ganske få skader og så er de sårbare. Lyngby har det sædvanlige fra dem. Tendenserne er gode, men slutproduktet halter og de lukker for mange nemme mål ind. AK's scoring i dag må jo aldrig forekomme.
                            Adam Sørensen har ikke været aktuel for OB i vinters. Han var alt for dyr.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Husk lige jeg bor i området, og omgåes nogle at deres utålelige fans.
                              Jo jo. Men… Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Men jeg føler med dig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                                Adam Sørensen har ikke været aktuel for OB i vinters. Han var alt for dyr.
                                Hvad er alt for dyr?

                                Før vi begynder at bruge 3-4-5+ millioner på enkelte nøgle positioner kommer vi ikke et hak videre

                                Comment

                                Working...
                                X