Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Oprigtig talt troede jeg (naivt ja) at OSE var skabt for at give større økonomiske muskler til OB, at man havde kigget efter PSE og at man ville væk fra at være afhængig af stolpe ud og dårlige sæsoner.

    Men ser ud til at vi bare må vente på organisk vækst eller kvalifikation til Europæisk fodbold.

    I AGF har de kunnet øge budgetterne markant, ikke mindst på grund af Jacob Nielsen, tror jeg. Håbede at EA kunne gøre noget lignende her, men åbenbart ikke.

    Egentlig fesent at være ejet af en milliardær når vi alligevel skal spare
    Det tror jeg da også det er .. men kræver nok at det giver rigtigt overskud på et tidspunkt ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

      Oprigtig talt troede jeg (naivt ja) at OSE var skabt for at give større økonomiske muskler til OB, at man havde kigget efter PSE og at man ville væk fra at være afhængig af stolpe ud og dårlige sæsoner.

      Men ser ud til at vi bare må vente på organisk vækst eller kvalifikation til Europæisk fodbold.

      I AGF har de kunnet øge budgetterne markant, ikke mindst på grund af Jacob Nielsen, tror jeg. Håbede at EA kunne gøre noget lignende her, men åbenbart ikke.

      Egentlig fesent at være ejet af en milliardær når vi alligevel skal spare
      AGF er lykkedes med at øge deres sponsor indtægter fra 25-30 mill til 60-65 mill under David Nielsen/Jacob Nielsen da de driver det som en fodboldklub med ambitioner som folk kan se sig i og vil være med til at støtte

      De fleste i Odense gider jo ikke at spytte penge i et firma drevet af en milliardær som indeholder fodbold klub uden succes

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        AGF er lykkedes med at øge deres sponsor indtægter fra 25-30 mill til 60-65 mill under David Nielsen/Jacob Nielsen da de driver det som en fodboldklub med ambitioner som folk kan se sig i og vil være med til at støtte

        De fleste i Odense gider jo ikke at spytte penge i et firma drevet af en milliardær som indeholder fodbold klub uden succes
        De er også lykkedes rigtig godt med at gøre AGF til Aarhus hold. Der har man altså et kæmpe potentiale på Fyn, nok det bedste i hele landet.

        Men ja, det er helt klart på sponsor siden man falder igennem og det er mærkeligt, man har jo kæmpe virksomheder på Fyn eller med Fynsk ophav, Vestas, Mærsk og hele robotindustrien springer i øjnene.



        ​​​​​

        Comment


          Det har siger meget om holdet. Det er skrøbeligt og uden nok stolthed.
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ejle-saa-meget

          Comment


            Måske et trænerskifte i FCM. Det bliver spændende at se hvad de hiver ind, jeg kan ikke lige umiddelbart se et oplagt bud:

            https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...c-midtjylland/

            Comment


              *dobbeltpost*

              Comment


                Kunne FCM finde på at hive Kent Nielsen ind?

                ​​​​​​Kent Nielsen og så en lige linje til spillere i periferien af det brasilianske landshold, det lyder som noget der godt kunne holde en vågen om natten.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  På Fredag kan Alm eller Bo være fortid.
                  De må begge være udsat.
                  Det fik jeg så ret i. Måske er Alm væk lørdag?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Det fik jeg så ret i. Måske er Alm væk lørdag?
                    Det er der vel sådan cirka 0 ting, der tyder på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Det fik jeg så ret i. Måske er Alm væk lørdag?
                      Jeg tror ikke, at han er i fare pt. Jeg tror først det kommer på tale hvis vi glipper top6 og IKKE kommer til pokalfinale.
                      Men om han så burde være det er en anden sag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Måske et trænerskifte i FCM. Det bliver spændende at se hvad de hiver ind, jeg kan ikke lige umiddelbart se et oplagt bud:

                        https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...c-midtjylland/
                        Så er der ja en mulig afløser for Alm på markedet...
                        Ved godt at han udtalte sig afvisende om OBs ledelse men hvem ved om BW ikke kan ændre noget der. Til mindst tænker at holdet kunne godt bruge lidt den indpisker-attitude Bo har.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Det kan både blive en dreng og en pige på fredag aften ... jeg husker ikke helt, hvad tendenserne siger, i forhold til reaktion oven på en fyring. Men en varm kamp på Cypern og 120 minutter i benene, bør alt andet lige, også betyde noget. Plus et par skader.
                          jeg vil så sige, at Bo H. ikke står øverst på min ønskeseddel, hvis AA ikke holder de næste 7 - 10 kampe. Det jeg dog savner, er noget engagement, noget vildskab, og en gang "ild i øjnene", og det ser jeg ikke komme fra AA. Slet ikke med den spillestil vi gerne vil praktisere. Men problemet er jo så ikke kun AA, men den strategi der er lagt. Og den er jeg, for at sige det mildt, ikke tilhænger af. Der er simpelt hen alt for lidt OB i den, og for meget FCN etc.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                            Jeg tror ikke, at han er i fare pt. Jeg tror først det kommer på tale hvis vi glipper top6 og IKKE kommer til pokalfinale.
                            Men om han så burde være det er en anden sag.
                            Nu viste sig BW ja alt andet end handlingslammet i hensigt af ledelsesteamet og ville være overrasket hvis han venter til sæsonen er helt i stykker før han griber ind. Hvis vi fortsætter på banen som i de første kampe og der kommer ikke fremskridt i hensigt af udtryk (og resultater) så tror ikke Alm har alt for lang snor.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Nu viste sig BW ja alt andet end handlingslammet i hensigt af ledelsesteamet og ville være overrasket hvis han venter til sæsonen er helt i stykker før han griber ind. Hvis vi fortsætter på banen som i de første kampe og der kommer ikke fremskridt i hensigt af udtryk (og resultater) så tror ikke Alm har alt for lang snor.
                              Delvist Andreas. Jeg tror dog, at Alm har længere snor end vi regner med. Men det er klart, at ligger vi til nedrykning 7-10 runder inde, så bør Alm få sparket

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Kunne FCM finde på at hive Kent Nielsen ind?

                                ​​​​​​Kent Nielsen og så en lige linje til spillere i periferien af det brasilianske landshold, det lyder som noget der godt kunne holde en vågen om natten.
                                Det kunne faktisk være vildt spændende hvad Kent ville kunne drive det til i FCM. Både med bedre økonomi, akademi osv. Kent er dog typen der har brug for at alt indrettes efter hans vision, og om Steinlein er villig til det er jo så spørgsmålet. Men det kunne uden tvivl være et vildt spændende match

                                Comment

                                Working...
                                X