Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg forstår ikke det der transferplus på 1 million EUR. Hvorfor kan man ikke bare kræve et budget, der går i nul, men med planlagte udsving. I de kommende vinduer går vi ud med et underskud, som forhåbentlig senere bliver til et plus, når vores spillere bliver mere interessante pga. bedre placering m.m.

    Vi kan simpelthen ikke spare os til succes !
    For at lave et budget der går i nul. Og det er nok minimum 7,5 mill. Det lavede man for at øge budgettet bla til akademiet. Og måske en fodbolddirektør. Alt er i budgetter og diagrammer dernede

    Det var sjovt som man lige lod OCs 22 mill stille falde i klubkassen uden de store armbevægelser. Så burde man jo året efter godt kunne gå noget over. Det må gerne være med udsving som du selv nævner

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ikke lige nu. Kan godt se at Jørgen gør det ok på VB pt. Men King er virkelig ringe. Altså vi snakker altså om noget hvor jeg er i tvivl om ham overhovedet ville starte inde på et hold i 1. Div. Og Skjelvik har snart udløb og bliver vel næppe forlænget med den høje løn og alder
      Jeg er 100 procent overbevist om at der kommer en ind for og afløse Jørgen.

      Jeg ved sgu ikke med King nogen gange så tager det et år før en spiller er aklimatiseret til ligaen, det er som om at det gør alt for hurtigt for ham. Jeg er enig i at vi under ingen omstændigheder kan stå med ham alene.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Ikke rigtigt for FCM.

        Det er jo hvad de bruger på 1 af deres spillere hvert år.

        Og undskyld - hellere lade FCM blive der end at der kommer endnu en ny klub med derop.

        Ved godt flere skal spille - men hellere FCM får 60-80 mill. end Silkeborg også kommer i EL.

        Krydser fingre.
        Ja det ville heller ikke være godt. Men det gør de nok. De er sgu gode pt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Jeg er 100 procent overbevist om at der kommer en ind for og afløse Jørgen.

          Jeg ved sgu ikke med King nogen gange så tager det et år før en spiller er aklimatiseret til ligaen, det er som om at det gør alt for hurtigt for ham. Jeg er enig i at vi under ingen omstændigheder kan stå med ham alene.
          Jeg er enig i at alle skal have noget tid og akklimatisere. Men King bliver aldrig noget vi kan bruge IMO

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg er 100 procent overbevist om at der kommer en ind for og afløse Jørgen.

            Jeg ved sgu ikke med King nogen gange så tager det et år før en spiller er aklimatiseret til ligaen, det er som om at det gør alt for hurtigt for ham. Jeg er enig i at vi under ingen omstændigheder kan stå med ham alene.
            Enig - jo længere væk de kommer fra, jo længere tid tager det.

            Men det må du ikke sige til ret mange herinde på forum.

            For der skal alle være VERDENSKLASSE fra dag 1.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Fuck venstre back hvis vi ikke får en bedre midtbanespiller.

              En GOD makker til JT og Ivan klar igen så er aksen på vores hold faktisk ikke så ringe.

              Jeg mener at et godt midterforsvar (har vi ikke nu) og en god central midtbane (har vi heller ikke nu) så er vi 20 gange bedre som hold end vi er nu.

              Så kan du smide en frisk Jebali ind i offensiven, så mener jeg vi vinder flere end vi taber.
              Enig. Du vil se et væsentligt bedre hold allerede det øjeblik du skifter midtbanen ud. Det er fair nok at være efter både Larsen og Michelson igår fordi de får ikke clearet det de skal. Når det er sagt så står Randers jo også bare og hælder indlæg ind i vores felt i 30 minutter og kommer til en milliard afslutninger i de sidste 30. Gør de ikke det så ser det jo allerede væsentligt bedre ud.
              Last edited by Striwetforlivet!; 26-07-2022, 22:10.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hvad er alt for dyr?

                Før vi begynder at bruge 3-4-5+ millioner på enkelte nøgle positioner kommer vi ikke et hak videre
                Lyngby følte sig ret sikre på at kunne få et tocifret millionbeløb for ham. Det kan OB endnu ikke betale.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Husk lige jeg bor i området, og omgåes nogle at deres utålelige fans.
                  De har fans?????
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
                    Lyngby følte sig ret sikre på at kunne få et tocifret millionbeløb for ham. Det kan OB endnu ikke betale.
                    Ja så er han helt klart uden for vores rækkevide

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja så er han helt klart uden for vores rækkevide
                      Desværre, ja. Desuden er jeg ikke sikker på, OB ville være interessant for ham. Det ville kræve en meget god lønpakke, som OB ikke kan eller vil tilbyde, så længe man også har Skjelvik løbende rundt i Ådalen.
                      Last edited by Tydeligvis; 26-07-2022, 22:28.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                        Desværre, ja. Desuden er ikke jeg ikke sikker på, OB ville være interessant for ham. Det ville kræve en meget god lønpakke, som OB ikke kan eller vil tilbyde, så længe man også har Skjelvik løbende rundt i Ådalen.
                        Enig. Pt har vi kun lønnen at slå lidt på. Og der er det nogle gange også nemmere at hente en udefra på forsker ordning så de rigtig får noget ind på kontoen.
                        vi må håbe at det snart ændrer sig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Enig. Pt har vi kun lønnen at slå lidt på. Og der er det nogle gange også nemmere at hente en udefra på forsker ordning så de rigtig får noget ind på kontoen.
                          vi må håbe at det snart ændrer sig
                          Ja, og det er nok også derfor, King blev hentet dengang. Han er langtfra lønførende i OB.
                          En ændring vil nok kræve, som du også tidligere skriver, at man begynder at købe spillere for mere end 100.000-250.000 euro. Så kræver det også en massiv oprydning i den nuværende trup, hvilket Björn er i gang med heldigvis.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                            Ja, og det er nok også derfor, King blev hentet dengang. Han er langtfra lønførende i OB.
                            En ændring vil nok kræve, som du også tidligere skriver, at man begynder at købe spillere for mere end 100.000-250.000 euro. Så kræver det også en massiv oprydning i den nuværende trup, hvilket Björn er i gang med heldigvis.
                            Ja der skal nok også være gang i svingdøren næste sommer. Bliver garanteret lige så aktivt som dette. Håber bare at det bliver med 1 stort salg og indkøb fra højere hylde for de overskydende penge.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              De har fans?????
                              Nårh ja for fanden Sorry, medløbere mente jeg naturligvis
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det skal det helt sikkert nok. Men vi kommer ikke videre uden at begynde at bruge lidt penge. Og de 2 rigtige kan ændre alt.
                                Næste gang vi finder en VIP profil er Tverskov og Jebali nok væk. Så er vi ikke kommet et hak videre

                                Vi skal have et transferplus på 7,5 mill hvert år. Men er der virkelig nogen der tror på at Bjørn får 12,5 mill at handle for hvis BW sælger for 20 mill næste sommer. Jeg tror ikke på det. Mange af disse millioner skal bruges til at dække huller i manglende indtægter pga af dårlige resultater. Det er en ond cirkel
                                Oprigtig talt troede jeg (naivt ja) at OSE var skabt for at give større økonomiske muskler til OB, at man havde kigget efter PSE og at man ville væk fra at være afhængig af stolpe ud og dårlige sæsoner.

                                Men ser ud til at vi bare må vente på organisk vækst eller kvalifikation til Europæisk fodbold.

                                I AGF har de kunnet øge budgetterne markant, ikke mindst på grund af Jacob Nielsen, tror jeg. Håbede at EA kunne gøre noget lignende her, men åbenbart ikke.

                                Egentlig fesent at være ejet af en milliardær når vi alligevel skal spare

                                Comment

                                Working...
                                X