Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Nu skal vi lige huske at en VB i 1. division eller superligaen er med garanti ikke billige.

    Nu ved jeg ikke hvad vi har givet for King men vil næsten tro mindre end hvad vi skulle have givet for en af de to i nævner.
    Samt det faktum at der spares en del lønkroner grundet skattereglen for forskerordningen i forhold til udenlandske spillere, og udenlands danskere som har været mange år i udlandet.
    jeg er dog lunken ved, at der tænkes besparelser og økonomi før man vurderer om spilleren rent faktisk passer ind, både i forhold til spillestil, samt generelt niveau. Det er nok det som kommer til at ødelægge målsætningen om top 6 allermest, at der tænkes økonomi og muligt videresalg før alt andet.
    BW vil for alt i verden vise sig frem som økonomiens mand, frem for opnåelsen om top 6.
    Last edited by Faurskov; 26-07-2022, 09:16.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

      Samt det faktum at der spares en del lønkroner grundet skattereglen for forskerordningen i forhold til udenlandske spillere, og udenlands danskere som har været mange år i udlandet.
      jeg er dog lunken ved, at der tænkes besparelser og økonomi før man vurderer om spilleren rent faktisk passer ind, både i forhold til spillestil, samt generelt niveau. Det er nok det som kommer til at ødelægge målsætningen om top 6 allermest, at der tænkes økonomi og muligt videresalg før alt andet.
      BW vil for alt i verden vise sig frem som økonomiens mand, frem for opnåelsen om top 6.
      Hvor ved du det fra ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        Samt det faktum at der spares en del lønkroner grundet skattereglen for forskerordningen i forhold til udenlandske spillere, og udenlands danskere som har været mange år i udlandet.
        jeg er dog lunken ved, at der tænkes besparelser og økonomi før man vurderer om spilleren rent faktisk passer ind, både i forhold til spillestil, samt generelt niveau. Det er nok det som kommer til at ødelægge målsætningen om top 6 allermest, at der tænkes økonomi og muligt videresalg før alt andet.
        BW vil for alt i verden vise sig frem som økonomiens mand, frem for opnåelsen om top 6.
        Ja den sidste er jeg heller ikke sikker på. Jeg tror at han vil bruge rub og stub af sit budget for at opnå succes. Udleje en masse for at skabe nyt rum i lønbudgettet.

        Det er kvaliteten af dette arbejde man bør bedømme. Ikke hans intentioner

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Hvor ved du det fra ?
          Jeg synes det går lidt igen med de indkøb der foretages, spillere med lidt eller ingen frikøb, spillere på leje, udenlandske spillere som skattemæssigt er billigere i løn grundet forskerordningen, men til gengæld er lidt af et sats. I stedet for mere sikre kvalitetsspillere som også koster lidt penge.
          Synes dog kun det er King som er faldet igennem indtil videre, og som stadig mangler niveau til at starte inde.
          Man tænker økonomi frem for sikker top 6 placering.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Jeg synes det går lidt igen med de indkøb der foretages, spillere med lidt eller ingen frikøb, spillere på leje, udenlandske spillere som skattemæssigt er billigere i løn grundet forskerordningen, men til gengæld er lidt af et sats. I stedet for mere sikre kvalitetsspillere som også koster lidt penge.
            Synes dog kun det er King som er faldet igennem indtil videre, og som stadig mangler niveau til at starte inde.
            Man tænker økonomi frem for sikker top 6 placering.
            Jeg tror også resten af de danske (og udenlandske) sportsdirektører/-chefer ser efter "sikre kvalitetsspillere". Men som bl.a. Plum påpeger - hvorfor skal de vælge os?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jeg tror også resten af de danske (og udenlandske) sportsdirektører/-chefer ser efter "sikre kvalitetsspillere". Men som bl.a. Plum påpeger - hvorfor skal de vælge os?
              Der bliver en periode hvor vi skal overbetale spillerne for at blive attraktiv så vi kan lave resultater. OB har overbetalt flere spillere de seneste 10 år, men det var jo også JH,TC og NT som var den såkaldte fodboldfaglighed.
              GF brugte flere penge for at komme frem (lykkedes delvist til DN brændte truppen ud).

              uanset hvad så bliver vi ikke top6 i dårlige sæsoner før der kommer flere penge.

              Comment


                Ser ud til at vores "tidligere overskudsspillere" har det meget godt i Horsens. Vildt, hvis de sælger Gomez, så står de mere eller mindre kun med 18 mand i truppen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Ser ud til at vores "tidligere overskudsspillere" har det meget godt i Horsens. Vildt, hvis de sælger Gomez, så står de mere eller mindre kun med 18 mand i truppen.
                  Det bliver også for smalt for dem over tid. Jeg vil dog gerne medgive dem at ham Musonda ser spændende ud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Det bliver også for smalt for dem over tid. Jeg vil dog gerne medgive dem at ham Musonda ser spændende ud.
                    Det gør det helt sikkert, men synes de får meget ud af deres noget mindre budget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Det gør det helt sikkert, men synes de får meget ud af deres noget mindre budget
                      Det gør de også Casper Tengstedt er virkelig en dygtig spiller.

                      Spørgsmålet er om AK ryger til Silkeborg hvis Helenius ryger, så er der penge i Silkeborg til at hente ind, KN kender AK, jeg kan faktisk godt se det for mig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Jeg tror også resten af de danske (og udenlandske) sportsdirektører/-chefer ser efter "sikre kvalitetsspillere". Men som bl.a. Plum påpeger - hvorfor skal de vælge os?
                        De skal vælge OB, fordi der er gode fremtidsmuligheder for dem, og fordi de ser, at i OB får de en arbejdsgiver, der har en gennemarbejdet strategi, som de klubben arbejder 100% efter. Men måske er der så ikke nogen "sikre kvalitetsspillere" der ser disse ting i OB?

                        Comment


                          Charly og Bernat på rundens hold, stort tillykke boys :-)

                          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-rundens-hold/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Charly og Bernat på rundens hold, stort tillykke boys :-)

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-rundens-hold/
                            Denne oplysning kom i formiddag, i en anden tråd…,!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                              Denne oplysning kom i formiddag, i en anden tråd…,!
                              Det har jeg ikke set. Tak for oplysningen. Det kan dog godt tåle at blive nævnt to gange ;-)

                              Comment


                                For i øvrigt dejligt at FCM's Europæiske kamp er gået i forlænget spilletid

                                Comment

                                Working...
                                X