Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Fair nok. Jeg tænkte en deler ville være mest optimalt. Jamen så er det jo nemt. Sejr i de næste tre kampe.
    ​​​​​
    Det optimale er altid at Herning/Ikast taber. Fuck jeg håber AaB tager en sejr over dem næste runde. Så er det bare op til os selv at hente første sejr i 20 år i Parken.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Mon ikke Randers og AGF bytter plads?

      I det mindste skal vi ikke spille mod Haderslev 67 gange inden for 2 måneder, det sgu da altid noget.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Det optimale er altid at Herning/Ikast taber. Fuck jeg håber AaB tager en sejr over dem næste runde. Så er det bare op til os selv at hente første sejr i 20 år i Parken.
        Sådan er der nogen der har det. Det er fair nok. Jeg har det selv sådan med FCK. Men rent matematisk troede jeg faktisk at et uafgjort resultat ville være det optimale.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Jeg tænker, at de her spekulationer er til den akademiske side. Det er ganske usandsynligt, at vi får skrabet nok point sammen til top-6, det resterende program in mente.

          Det bliver endnu en omgang med det 6-12-gøgl.
          det har helt sikkert hele tiden været til den usikre side og med dagens resultat og programmet in mente så er det blevet endnu mere usikkert (eller umuligt om man vil) om vi kan skrabe nok point sammen.

          nu skal der "bare" hentes så mange point så aab ikke begynder at få nogle gode ideer - og så må blikket nok engang rettes mod næste sæson

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Sådan er der nogen der har det. Det er fair nok. Jeg har det selv sådan med FCK. Men rent matematisk troede jeg faktisk at et uafgjort resultat ville være det optimale.
            fcm har både aab og lyngby - så dem regner jeg med de vinder og derfor havde det været optimalt om de også tog 3 point mod bif da de har fcn og silkeborg hvor de med lidt held kun skraber et point sammen...

            men igen er vi ude i at skulle sætte liden til andres resultater frem for at afgøre det selv.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Var der ikke engang en klog mand som sagde noget i retning af “ hvis man handler på vinduets sidste dag, har man ikke forberedt dig godt nok”.

              Man kan sagtens få en fornemmelse af, at vi smed sæsonen ved ikke at have kvalitet nok i truppen fra start . Vi fik godt nok hentet en del af det tabte, men sætter det til igen ved at lave et sløjt vindue.
              jo med denne struktur så kan man ikke vente 5 runder før man begynder at lave point - man bliver simpelthen sat for hurtigt.

              - og så har vi jo spillet for mange uafgjorte. Det er fint med et positivt spin om man ikke havde tabt i 10 runder eller hvad det blev til men 6 uafgjorte er for meget når ligaen er så tæt især når det så er til direkte konkurrenter eller hold under os som horsens, aab og randers -det er vel ikke urimeligt at forlange vi kan vinde de kampe - det ville betyde 6 point mere og så ville top 6 være noget mere realistisk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                fcm har både aab og lyngby - så dem regner jeg med de vinder og derfor havde det været optimalt om de også tog 3 point mod bif da de har fcn og silkeborg hvor de med lidt held kun skraber et point sammen...

                men igen er vi ude i at skulle sætte liden til andres resultater frem for at afgøre det selv.
                Well. Man burde jo nok kunne afgøre det selv. Næste sæson der napper vi mesterskabet og så champions league året efter, stille og roligt

                ​​​​​

                Comment


                  Endnu engang penge direkte ind på kontoen ved at spille under 2.5 mål i en AGF-kamp. Dem scorer OB ikke mod.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Endnu engang penge direkte ind på kontoen ved at spille under 2.5 mål i en AGF-kamp. Dem scorer OB ikke mod.
                    først må vi bekymre os om fck - ingen point her så er top 6 væk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      først må vi bekymre os om fck - ingen point her så er top 6 væk
                      Vi ryger ud på røv og albuer mod FCK. Vi kommer til at stå med et pointsnit på 1.18 om tre kampe. Marginalt bedre end sidste sæson. Vi har ikke rykket os en skid. Hvis der ikke sker noget magisk til sommer, tager vi en sæson mere i bund 6.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Vi ryger ud på røv og albuer mod FCK. Vi kommer til at stå med et pointsnit på 1.18 om tre kampe. Marginalt bedre end sidste sæson. Vi har ikke rykket os en skid. Hvis der ikke sker noget magisk til sommer, tager vi en sæson mere i bund 6.
                        enig
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Vi ryger ud på røv og albuer mod FCK. Vi kommer til at stå med et pointsnit på 1.18 om tre kampe. Marginalt bedre end sidste sæson. Vi har ikke rykket os en skid. Hvis der ikke sker noget magisk til sommer, tager vi en sæson mere i bund 6.
                          tror jeg desværre også.

                          Håbet lever - men rent rationelt har jeg desværre ingen gode argumenter for at vi skulle få noget med.

                          Mht næste sæson ved jeg ikke om det behøver være magisk - vi skal "bare" være klar fra start, 5 runder 1 point er ikke godt nok. Og nu er vi ved at gentage det kunststykke efter vinterpausen - hjemmekamp mod randers der skulle vindes gør Alm ikke alt for at vinde, og så er løbet kørt - jo ikke ude mod 2 tophold vi kan forvente at skulle hente vores point.

                          Comment


                            Uff Haderslev, lugter af Vejle og Hvidovre i Superligaen næste sæson.

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...e-i-overtiden/

                            Comment


                              Vi kan ikke klage over stillingerne i de to 14.00-kampe. Ærgerligt at vi ikke selv har mere at skyde med

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Vi kan ikke klage over stillingerne i de to 14.00-kampe. Ærgerligt at vi ikke selv har mere at skyde med
                                Satans SIF. De må gerne smide 3 point i dag.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X