Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj
Collapse
X
-
Det kan både blive forlænget spilletid og straffespark. Det ser ud til, at Henrik Hansen er ved at få styr på holdet, og det er bestemt ikke dårligere, end det vi stiller med i morgen. Men hvordan med målmændenes evner til straffe.Jeg ved det ikke. Ved du?
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægEt jinx af et spørgsmål.
Hvornår tror I, at billetterne til pokalfinalen bliver frigivet? Og skal man mon købe gennem OB selv, eller gennem DBU?
Hvis vi leger med tanken om, at der bliver allokkeret omkring 8-10K per klub, skal man så ikke være pænt tidligt ude for at få billet?
- Likes 4
Leave a comment:
-
I morgen er den største kamp i lang tid... Vi kan sgu spille os i finalen.
Vejret for morgendagen ser fint ud og vi burde absolut(!) komme over 10.000 på stadion.
Jeg gætter på 12.000...
Glæder mig til at "se jer" på stadion i morgen :-)
- Likes 5
Leave a comment:
-
Et jinx af et spørgsmål.
Hvornår tror I, at billetterne til pokalfinalen bliver frigivet? Og skal man mon købe gennem OB selv, eller gennem DBU?
Hvis vi leger med tanken om, at der bliver allokkeret omkring 8-10K per klub, skal man så ikke være pænt tidligt ude for at få billet?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJeg er ganske nervøs for denne kamp. Jeg frygter at vi er ved at blive lidt høje i hatten, fordi vi har vundet et par kampe i nedrykningsspillet.
Jeg håber virkelig Alm har fokus på at fortælle spillerne, at finalen IKKE er hjemme, og kampen skal tages seriøst.
Jeg ville hade hvis der går Agf i den, og vi tror vi er verdensmestre. Indtil for en måneds tid siden var vi elendige, og er det for så vidt stadig.
Så derfor, lad os vise Sønderjyske, at vi er et bedre hold. Tag kampen seriøst.
Og lad os se tverskov på midten igen. Så skal det nok gå alt sammen.
Leave a comment:
-
Jeg er ganske nervøs for denne kamp. Jeg frygter at vi er ved at blive lidt høje i hatten, fordi vi har vundet et par kampe i nedrykningsspillet.
Jeg håber virkelig Alm har fokus på at fortælle spillerne, at finalen IKKE er hjemme, og kampen skal tages seriøst.
Jeg ville hade hvis der går Agf i den, og vi tror vi er verdensmestre. Indtil for en måneds tid siden var vi elendige, og er det for så vidt stadig.
Så derfor, lad os vise Sønderjyske, at vi er et bedre hold. Tag kampen seriøst.
Og lad os se tverskov på midten igen. Så skal det nok gå alt sammen.
- Likes 7
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Så går Europa pladsen til nummer 5 i ligaen. Det er nogle år siden man ændrede den regel med at den tabende pokalfinalist fik pladsen.
Og iøvrigt ser jeg gerne du ikke bruger ukvemsord som “FCM vinder” her på forum
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Hvad nu hvis f.eks. FcM vinder over os i pokalfinalen, men også tager en CHL plads i ligaen? Hvad sker der så?
Edit: nevermind så det i artiklen
Og iøvrigt ser jeg gerne du ikke bruger ukvemsord som “FCM vinder” her på forumLast edited by Magge; 03-05-2022, 06:31.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder til at pokalvinderen er sikret europæisk gruppespil
https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-05...ds-udelukkelse
Edit: nevermind så det i artiklen
Leave a comment:
-
Lyder til at pokalvinderen er sikret europæisk gruppespil
https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-05...ds-udelukkelse
Leave a comment:
-
Vi kan jo håbe bevar de øjner muligheden for det overlevelse og derfor også går all in på turneringen.
Leave a comment:
Leave a comment: