Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.

    Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.
    At pokalvinderen kan komme i Europa er en fed gammel tradition som aldrig må laves om, det vil
    også punktere pokalturneringen totalt.

    Derimod er den cirkus finale hvor nr 7 eller 8 i ligaen får en mulighed tåkrummende pinlig og total åndsvag. Jeg håber aldrig nogensinde det sker, at et hold fra taberslutspillet får den billet, ej heller selvom det er OB som har muligheden. Jeg vil heller aldrig under nogen omstændigheder møde op på stadion til sådan en finale.

    Last edited by Magge; 05-05-2022, 11:07.

    Leave a comment:


  • Loneranger
    replied
    Ja det må under omstændighederne være den bedste opstilling. Måske Breum i stedet for Sabbi, selvom det ikke er hans foretrukne side at spille i. Jeg mister fidusen til Sabbi lidt mere for hver kamp vi spiller for tiden. Han virker så autonom og har ikke stærke relationer med de andre i angrebet eller syn for deres løb. Han er for hurtig til at lave indlæg eller skyde på mål, i situationer hvor en smule kølighed ville give ham et bedre overblik og dermed kunne tage en bedre beslutning. Men sådan en spiller bliver han nok aldrig, så jeg har efter hånden svært ved at se hvad hans force egentlig er.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Min datter har fødselsdag, og hvilken bedre fejring en pokalfinaleplads! Kom så for satan, nu må vi ikke choke

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det er vist også bedste start 11, når nogle har små skader.
    Det bliver nok ikke meget bedre. Okosun er med i træningen men mangler lidt endnu. Aron er tilsyneladende helt ude igen

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FSs startbud

    ...............HC
    Nico....KL...Ivancevic...Jørgen
    ..Tverskov.......JJT
    Sabbi....Jebali.......Sander
    ............Max
    Det er vist også bedste start 11, når nogle har små skader.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    FSs startbud

    ...............HC
    Nico....KL...Ivancevic...Jørgen
    ..Tverskov.......JJT
    Sabbi....Jebali.......Sander
    ............Max

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Den første kamp i Herning var det lidt heldigt at vi vandt, men i Odense havde vi fortjent sejren og var vel også tættest på.

    Så kommer vi i finalen og får godt med striber på lægterne er det ikke afgjort på forhånd.

    Men lad os nu lige kvalificere os til finalen først
    Ja det var et heldigt sejrsmål i Herning, men jeg synes faktisk, at vi fortjente sejren i den kamp.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Vi tabte ikke til fcm i den ger sæson, en sejr og en uafgjort. Så overhovedet ikke umuligt!
    Nej det eneste der skræmmer mig ved fcm er deres hjemmebane. Der har de skilt os ad rigtig mange gange gennem årene. I Odense mindes jeg en kamp tilbage i tiden med Alexander Sørloth, hvor vi fik røvfuld. Ellers er kampe imod fcm altid tætte kampe, og det har jeg også svært ved at se blive anderledes på neutral grund med 10.000-15.000 striwer på lægterne. Vi kan også drage den fordel vi måske også har draget de seneste to pokalfinaler vi har vundet. Fcm spiller finaler hver eneste weekend, og selvom det selvfølgelig også er en stor kamp for dem at spille en pokalfinale, så har de bare kampe lige nu, hvor der spilles for noget større, hvorimod vi har en række gratis kampe, hvor vi stille og roligt kan lade op til den største kamp i 10 år i klubben. Har vi spillere, hvor det måske lige strammer lidt i lårbasserne i de kommende kampe, så piller vi dem jo bare ud, uanset om det er Tverskov, jebali eller en anden essentiel spiller. Det har fcm slet ikke råd til som tingene ser ud nu og det er jo blandt de små ting, som kan afgøre den enkelte kamp.

    meeeen først skal vi jo lige i finalen og sønderjyske har ikke lagt sig ned

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Vi tabte ikke til fcm i den ger sæson, en sejr og en uafgjort. Så overhovedet ikke umuligt!
    Den første kamp i Herning var det lidt heldigt at vi vandt, men i Odense havde vi fortjent sejren og var vel også tættest på.

    Så kommer vi i finalen og får godt med striber på lægterne er det ikke afgjort på forhånd.

    Men lad os nu lige kvalificere os til finalen først

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Vi tabte ikke til fcm i den ger sæson, en sejr og en uafgjort. Så overhovedet ikke umuligt!

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Enig. Og vi skal huske på, at selvom vi har set bedre ud på det seneste. Så møder FCM bare langt bedre modstand for tiden i mesterskabsspillet end vi gør. Det må unægteligt stille dem noget skarpere. Vi kan dog håbe at vores offensive profiler har fået en masse selvtillid på de seneste, og vi kan udnytte dette
    Jeg syntes slet ikke det er lykkedes Bo at forløse dem. De var 9 point foran Fuck, men smed det. Den harmoni Bo skabte tror jeg er forsvundet. Pione er pt på niveau med Frø. Det er kun Isaksen, Drejer og Evander som er et stykke over os. På en god dag med et kikset Jørgen Hjørne vinder vi.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.

    Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.
    Jo men vel pokalens charme. Vinderen de seneste år ikke topholdene, og det satser vi på heller ikke blive tilfældet i år.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.

    Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.
    Enig. Og vi skal huske på, at selvom vi har set bedre ud på det seneste. Så møder FCM bare langt bedre modstand for tiden i mesterskabsspillet end vi gør. Det må unægteligt stille dem noget skarpere. Vi kan dog håbe at vores offensive profiler har fået en masse selvtillid på de seneste, og vi kan udnytte dette

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.

    Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.

    Leave a comment:


  • kentini
    replied
    Jeg håber på et clean sheet til HC i morgen

    Leave a comment:

Working...
X