https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...hjaelp-i-1-div
De er klar, håber vi også er.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj
Collapse
X
-
Men det gjorde vel også en finale sejr det sværere.
Og så er det sgu lige meget om det er Sønderjysk Elitesport eller OB der kommer i finalen.
Men f*ck jeg er nervøs for i morgen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægTilgengæld hvis vi kommer i finalen og kunne formå at vinde over FCM, så ville sejren blot være langt sødere ;P
Især fordi jeg bor heroppe blandt de bønder. Har venner, kollegaer, tidligere kollegaer, familie , omgangskreds, og alt muligt andet som er fans af stort set alle hold i ligaen, Herning/Ikast fans stikker bare ud som værende de klart mest utålelige.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Tilgengæld hvis vi kommer i finalen og kunne formå at vinde over FCM, så ville sejren blot være langt sødere ;P
- Likes 4
Leave a comment:
-
Lort, så er der ingen grund til at se mere ..
Herning den ene part i finalen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDet kan både blive forlænget spilletid og straffespark. Det ser ud til, at Henrik Hansen er ved at få styr på holdet, og det er bestemt ikke dårligere, end det vi stiller med i morgen. Men hvordan med målmændenes evner til straffe.Jeg ved det ikke. Ved du?
Hjemme vil jeg sige 60% OB sejr, 25% uafgjort og 15% Haderslev. Evt forlænget spilletid, så har vi hjemmebane og feks så GF mere slidt ud end os. Så måske er vores hold i god form.
Leave a comment:
Leave a comment: