Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AGF 1/5-22
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det virker fornuftigt nok. Det bliver nok svært at redde en sejr i land med det hold, men det er heller ikke det mest væsentlige nu. Vi er skadesramt og skal beskytte holdet til den langt mere vigtige kamp på torsdag. Jeg havde nok valgt at spare Tverskov i stedet for jjt ift. hvem som er vigtigst for holdet lige nu, men det har nok noget med fysikken at gøre efter jjt næsten lige har siddet ude og måske mærker lidt endnu.
Tænker et par tabte og så?
Måske bare mig der ser spøgelser…
Håber den gode stime fortsætter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Er der ingen mere der er nervøs for nedrykning?
Håber den gode stime fortsætter."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
10 point og en langt bedre målforskel ned til Vejle. Vi skal vel dumme os gevaldigt om at komme i fare
vi scorer for tiden mange mål, så proppen skal bare sættes i bagved :).
- Likes 1
Comment
-
Vi skal gøre jobbet færdigt i dag, så der forbliver ingen tvivl om overlevelse. Og en sejr mod AGF ville være en fin måde at sikre endnu et sæson i Superligaen. 10 point og fire kampe tilbage, så skulle være den virkelig sikkert. Foran mange fans med nye trøje og dejlig vejr forventer jeg et top motiveret hold, som hungrer efter den næste sejr. Kom så OB, gør os glad igen.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS bud på en start11'er er "ryst posen og se hvad der kommer ud". De byder på pause til Max, JJT, Jørgen og Jebali. Okosun og Aron har skader .. og Ryan har også fået en lille skade (igenigen) som det beskrives.
............................HC
Nico..............KL.....Ivancevic........King
...........Tverskov................Kløve
...Sabbi............Frøkjær........Breum
......................Bashkim
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Østrøm må tænke sit, hvis han ikke får spilletid selv når der roteres og spares så kraftigt.
men ja. Jeg synes man skal prioritere at få lejet Østrøm ud til noget 1. Divisionen eller måske nederste halvdel af tippeligaen.
Comment
-
Helt klart, men selvom vi sparer kraftigt, så har vi også på den lange bane et forsvar som skal sammenspillet, så tror han prioritere at Ivan skal spilles ind ved siden af en rutineret stopper. Så kunne Østrøm selvfølgelig aflaste Nico, men der har jeg det sådan at Østrøm bliver aldrig nogensinde superligaback, så hvis Nico er i form til at spille alle kampe, så lad ham gøre det. Nico har også stadig flere placeringsvanskeligheder han skal arbejde på, så det gavner forhåbentlig også på langt sigt at han spilles endnu mere ind med den øvrige forsvarskæde.
men ja. Jeg synes man skal prioritere at få lejet Østrøm ud til noget 1. Divisionen eller måske nederste halvdel af tippeligaen.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Helt klart, men selvom vi sparer kraftigt, så har vi også på den lange bane et forsvar som skal sammenspillet, så tror han prioritere at Ivan skal spilles ind ved siden af en rutineret stopper. Så kunne Østrøm selvfølgelig aflaste Nico, men der har jeg det sådan at Østrøm bliver aldrig nogensinde superligaback, så hvis Nico er i form til at spille alle kampe, så lad ham gøre det. Nico har også stadig flere placeringsvanskeligheder han skal arbejde på, så det gavner forhåbentlig også på langt sigt at han spilles endnu mere ind med den øvrige forsvarskæde.
http://obstruktion.dk/oestroem-det-e...kelig-staerkt/
https://fyens.dk/artikel/ob-har-for-...-til-akademiet
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Er der ingen mere der er nervøs for nedrykning?
Håber den gode stime fortsætter.
Jeg tror ikke på at Vejle vinder i Viborg, og ej heller i Farum og dermed kan de højst hente 9 point i de sidste 5 kampe.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg hører at Bashkim ikke starter inde alligevel. Men at det bliver Jebali på toppen
vi må se om jeg hører rigtigtHCMickelson Kasper Ivancevic KingTverskov KløveSabbi Frø BreumJebali"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment