Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 1/5-22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg hører at Bashkim ikke starter inde alligevel. Men at det bliver Jebali på toppen

    vi må se om jeg hører rigtigt
    Du fik ret. Og det strider mod al fornuft at starte med Jebali i en ligegyldig kamp, når vi har en vigtig pokalsemifinale om nogle dage. Og så starter han endda som spids, hvor han ikke funkler, som han gør på en offensiv midt. Han er ikke nogen torjäger. Start dog med Bashkim så vi kan spare vores med afstand vigtigste offensive kort, og give Bashkim en kamp i benene - og måske endda få gang i målscoringen. Det er for tåbeligt af Alm. Men jeg skal være den første, der tager mine ord i mig, hvis kampen går godt.

    Comment


      #47
      Jeg håber at Grønbæk er lige så dårlig som sidst. Så skal vi nok klare i al fald et point.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #48
        Jeg synes, det er friskt at kalde kampen i dag ligegyldig. Der er stadig et nedrykningsspøgelse, jeg ikke (helt) har afskrevet.

        Det er en vigtig kamp.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Jeg synes, det er friskt at kalde kampen i dag ligegyldig. Der er stadig et nedrykningsspøgelse, jeg ikke (helt) har afskrevet.

          Det er en vigtig kamp.
          Selvfølgelig. Men du er vel enig i at semifinalens anden kamp er vigtigere.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg synes, det er friskt at kalde kampen i dag ligegyldig. Der er stadig et nedrykningsspøgelse, jeg ikke (helt) har afskrevet.

            Det er en vigtig kamp.
            Ser det helt ærligt mere som vigtig i hensigt af kampen om plads 7. Ved godt at vi matematik er emikke fri af nedrykningsfare, men hvis vi ville smide 10 point + målforskel til Vejle over fem kampe så ville det måske vel være bedre at starte en ny opbygning i 1.Div...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment

            Working...
            X