Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 1/5-22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AGF 1/5-22

    Både Aron er Okosun er stærkt tvivlsomme til kampen. Det må betyde at Tverskov fortsætter på på 6er positionen sammen med JJT og at KL og Ivancevic fortsætter i cf, og det er jeg forholdsvis tryg ved, begge spillede en god kamp i går. Det bliver en vanskelig kamp hvor GF vil komme i en bedre udgave en sidste weekend og OB må vel også have en kommende kamp mod Haderslev i baghovedet på DKs befrielsesdag .. det kan blive en dobbelt befrielsesdag for os OB fans.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Jeg hører til dem det mener at OB skal gå all in på pokalen og lade periferi spillerne få mulighed for at spille sig ind … Baskim, Sabbi/Breum, Kløve, Østrøm, King og Frøkjær er jo ikke dårlige spillere som sådan så det er jo ikke fordi man giver køb på kampen.

    Men der er kun 3 point til VIFF der møder FCN to dage inden .. skulle FCN vinde er 7. pladsen også mulig at hente …

    I en fattig mands verden er en mulig playoff i pokalfinalen og en playoff mod nr. 4(?) ikke at linse af i en ringe sæson.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Enig Plum

      Få nu roteret en ordentlig omgang så vi har helt friske ben torsdag. Sdj gør jo nok det samme. Selvom jeg rigtig gerne ser AGF i overhængende nedrykningsfare kan vi altså godt skifte på nogle pladser og stadig gå efter sejren

      HC Bernat
      Ryan/Ø KL Ivan King
      Kløve Tver
      Sabbi Frø Breum
      Kadrii

      Comment


        #4
        Enig i at pokalen må være førsteprioritet, men omvendt er det mindst lige så vigtigt - også med henblik på pokalen - at holde det gode momentum kørende. Jeg tænker det er oplagt at give Jebali en pause, han er for vigtig til at vi skal risikere at overbelaste ham, og Frø havde et OK indhop igår. Til gengæld vil jeg så holde fast i Fenger på toppen, ellers risikerer vi nemt at have to centrale på toppen, der forsvinder meget ud af kampen i perioder. Fengers presence of evne til at holde i bolden er blevet meget bedre og det får vi brug for hvis Jebali sidder over. Breum kan passende spille på højrekanten, og så kan Sabbi starte mod SdJ. Og så synes jeg det er helt oplagt at give Mickelson en pause, både fordi han fik et skrub mod slutningen af kampen igår, fordi han har spillet utroligt meget, og for at holde Ø lidt igang. Og så tror jeg JJ spiller, hvis han kan, men så forhåbentlig bliver byttet for Kløve efter 60 min eller noget i den stil.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Enig i at pokalen må være førsteprioritet, men omvendt er det mindst lige så vigtigt - også med henblik på pokalen - at holde det gode momentum kørende. Jeg tænker det er oplagt at give Jebali en pause, han er for vigtig til at vi skal risikere at overbelaste ham, og Frø havde et OK indhop igår. Til gengæld vil jeg så holde fast i Fenger på toppen, ellers risikerer vi nemt at have to centrale på toppen, der forsvinder meget ud af kampen i perioder. Fengers presence of evne til at holde i bolden er blevet meget bedre og det får vi brug for hvis Jebali sidder over. Breum kan passende spille på højrekanten, og så kan Sabbi starte mod SdJ. Og så synes jeg det er helt oplagt at give Mickelson en pause, både fordi han fik et skrub mod slutningen af kampen igår, fordi han har spillet utroligt meget, og for at holde Ø lidt igang. Og så tror jeg JJ spiller, hvis han kan, men så forhåbentlig bliver byttet for Kløve efter 60 min eller noget i den stil.
          Fordelen ifh til Jebali er også at ramadanen er slut til næste pokalkamp. Det der med ikke at spise og drikke fra om morgenen kl 06 og så have kamptidspunkt kl. 18 kan umuligt være en fordel.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

            Fordelen ifh til Jebali er også at ramadanen er slut til næste pokalkamp. Det der med ikke at spise og drikke fra om morgenen kl 06 og så have kamptidspunkt kl. 18 kan umuligt være en fordel.
            Nej, en fordel er det nok ikke ligefrem. Men han har vel i virkeligheden alligevel spillet noget af sit mest stabilt gode fodbold for os den sidste måneds tid, så det virker heller ikke til at have været noget problem.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Nej, en fordel er det nok ikke ligefrem. Men han har vel i virkeligheden alligevel spillet noget af sit mest stabilt gode fodbold for os den sidste måneds tid, så det virker heller ikke til at have været noget problem.
              Han kommer jo ud med en lettere mave jo = mere fart over tingene

              Comment


                #8
                Det er ganske smukt at bevidne. Sikke en ramadan han har haft. Også gode interviews om både det og sejrene - rollen på holdet etc

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Nej, en fordel er det nok ikke ligefrem. Men han har vel i virkeligheden alligevel spillet noget af sit mest stabilt gode fodbold for os den sidste måneds tid, så det virker heller ikke til at have været noget problem.
                  Det var egentlig også ment i forhold til i går nu, hvor vi nærmer os slutningen og energiniveauet måske er dalet. Men er da helt enig i at han virkelig har spillet godt, trods at Ramadanen måske kunne være en udfordring.

                  Comment


                    #10
                    Vi spiller i ny trøje på søndag

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/unispo...-aermesponsor/

                    Og har fået en ny ærmesponsor

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vi spiller i ny trøje på søndag

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/unispo...-aermesponsor/

                      Og har fået en ny ærmesponsor
                      Kunne ligne udfra billedet at der er striwer på begge sider

                      Comment


                        #12
                        Jeg synes også vi er nået til et punkt, hvor vi har mulighed for, og bør, at rotere på nogle pladser. Og for en gangs skyld gøre det mere for at holde spillere friske end i frustration over dårligt spil. Eller for at prøve ting af ift. fremtiden (næste sæson).

                        F.eks. vil jeg gerne se Østrøm prøvet på den centrale midtbane. Som jeg ser ham er han (stadig) lidt klein til at blive starter i midterforsvaret - og har ikke rigtigt det drive, eller generelle offensive kvaliteter, der skal til på backen. I mine øjne passer hans kvaliteter i form af relativ fart og nærkampsstyrke godt til den defensive midtbane. Synes man så nogle lidt lovende takter fra ham der på træningslejren - omend på en meget billig baggrund. Ved ikke om det lige skal være på søndag, men synes det er noget man bør teste til træning og gerne i kamp inden sæsonen slutter.

                        Og så Bashkim. I de seneste måneder har det været nemt at tænke, at det er et overstået kapitel med ham. Især fordi der efter alt at dømme er et mindre godt forhold mellem ham og Alm. Men jeg har altså stadig bare et blødt punkt for ham. Tror ikke man får meget bedre mulighed for at få ham i gang end de kommende kampe. Hvis han og Alm kunne gå ud i det gode vejr, få renset luften og på en eller anden måde få noget spilleglæde tilbage i Bashkim. Kan man få ham tilbage i bare nogenlunde omdrejninger ville han jo være et lækkert kort at kunne bringe i en stor kamp, der er chance for, at OB skal spille senere på foråret.

                        Jeg ville også gerne se Ryan få lidt spilletid i slutningen af sæsonen, hvis han er i omdrejninger. Nok mest af sentimentale årsager.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vi spiller i ny trøje på søndag

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/unispo...-aermesponsor/

                          Og har fået en ny ærmesponsor
                          Nogle der har nogle leaks?
                          siden 1887

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Jeg synes også vi er nået til et punkt, hvor vi har mulighed for, og bør, at rotere på nogle pladser. Og for en gangs skyld gøre det mere for at holde spillere friske end i frustration over dårligt spil. Eller for at prøve ting af ift. fremtiden (næste sæson).

                            F.eks. vil jeg gerne se Østrøm prøvet på den centrale midtbane. Som jeg ser ham er han (stadig) lidt klein til at blive starter i midterforsvaret - og har ikke rigtigt det drive, eller generelle offensive kvaliteter, der skal til på backen. I mine øjne passer hans kvaliteter i form af relativ fart og nærkampsstyrke godt til den defensive midtbane. Synes man så nogle lidt lovende takter fra ham der på træningslejren - omend på en meget billig baggrund. Ved ikke om det lige skal være på søndag, men synes det er noget man bør teste til træning og gerne i kamp inden sæsonen slutter.

                            Og så Bashkim. I de seneste måneder har det været nemt at tænke, at det er et overstået kapitel med ham. Især fordi der efter alt at dømme er et mindre godt forhold mellem ham og Alm. Men jeg har altså stadig bare et blødt punkt for ham. Tror ikke man får meget bedre mulighed for at få ham i gang end de kommende kampe. Hvis han og Alm kunne gå ud i det gode vejr, få renset luften og på en eller anden måde få noget spilleglæde tilbage i Bashkim. Kan man få ham tilbage i bare nogenlunde omdrejninger ville han jo være et lækkert kort at kunne bringe i en stor kamp, der er chance for, at OB skal spille senere på foråret.

                            Jeg ville også gerne se Ryan få lidt spilletid i slutningen af sæsonen, hvis han er i omdrejninger. Nok mest af sentimentale årsager.
                            Jeg vil også gerne se Østrøm.
                            Men endnu hellere vil jeg give vores 4 bagerste nogle flere kampe sammen. Altså forudsat at det er dem vi satser på næste sæson.
                            Om ikke andet, så for ikke at bryde ivancevic' udvikling.
                            Om Østrøm er aktuel til midten, ved jeg ikke. Tror ikke Alm tænker i de baner.

                            Ryan er færdig i klubben til sommer, og har spillet sin sidste kamp.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi spiller i ny trøje på søndag

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/unispo...-aermesponsor/

                              Og har fået en ny ærmesponsor
                              Fedt med ny trøje. Nogen der ved hvornår idag den bliver præsenteret?. Kunne være fedt hvis vi samtidig præsenterede kontraktforlængelser med Tverskov og Aron.

                              Comment

                              Working...
                              X