Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 1/5-22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det virker fornuftigt nok. Det bliver nok svært at redde en sejr i land med det hold, men det er heller ikke det mest væsentlige nu. Vi er skadesramt og skal beskytte holdet til den langt mere vigtige kamp på torsdag. Jeg havde nok valgt at spare Tverskov i stedet for jjt ift. hvem som er vigtigst for holdet lige nu, men det har nok noget med fysikken at gøre efter jjt næsten lige har siddet ude og måske mærker lidt endnu.
    Det er jeg enig i - det må bare være pokalen der skal prioriteres, især når vi er så snublende tæt på som vi er. Tverskov er vel lidt mere kropsstærk end JJT er på midten, men jeg er sikker på at JJT får ca. 30 min. på pladsen i dag.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det virker fornuftigt nok. Det bliver nok svært at redde en sejr i land med det hold, men det er heller ikke det mest væsentlige nu. Vi er skadesramt og skal beskytte holdet til den langt mere vigtige kamp på torsdag. Jeg havde nok valgt at spare Tverskov i stedet for jjt ift. hvem som er vigtigst for holdet lige nu, men det har nok noget med fysikken at gøre efter jjt næsten lige har siddet ude og måske mærker lidt endnu.
      Er der ingen mere der er nervøs for nedrykning?
      Tænker et par tabte og så?
      Måske bare mig der ser spøgelser…
      Håber den gode stime fortsætter.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

        Er der ingen mere der er nervøs for nedrykning?
        Tænker et par tabte og så?
        Måske bare mig der ser spøgelser…
        Håber den gode stime fortsætter.
        10 point og en langt bedre målforskel ned til Vejle. Vi skal vel dumme os gevaldigt om at komme i fare
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          10 point og en langt bedre målforskel ned til Vejle. Vi skal vel dumme os gevaldigt om at komme i fare
          + Vejle også har kampe mod dem der ligger lige under os. 3 point mere eller Vejle smider point og vi er sikre. Vi har et langt bedre snit end Vejle og Vejle har ikke vundet mange kampe i år. Min fornemmelse at sejren mod AGF på udebane sikrede os (ikke matematisk endnu).
          vi scorer for tiden mange mål, så proppen skal bare sættes i bagved :).

          Comment


            #35
            Vi skal gøre jobbet færdigt i dag, så der forbliver ingen tvivl om overlevelse. Og en sejr mod AGF ville være en fin måde at sikre endnu et sæson i Superligaen. 10 point og fire kampe tilbage, så skulle være den virkelig sikkert. Foran mange fans med nye trøje og dejlig vejr forventer jeg et top motiveret hold, som hungrer efter den næste sejr. Kom så OB, gør os glad igen.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              FS bud på en start11'er er "ryst posen og se hvad der kommer ud". De byder på pause til Max, JJT, Jørgen og Jebali. Okosun og Aron har skader .. og Ryan har også fået en lille skade (igenigen) som det beskrives.

              ............................HC
              Nico..............KL.....Ivancevic........King
              ...........Tverskov................Kløve
              ...Sabbi............Frøkjær........Breum
              ......................Bashkim
              Østrøm må tænke sit, hvis han ikke får spilletid selv når der roteres og spares så kraftigt.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Østrøm må tænke sit, hvis han ikke får spilletid selv når der roteres og spares så kraftigt.
                Helt klart, men selvom vi sparer kraftigt, så har vi også på den lange bane et forsvar som skal sammenspillet, så tror han prioritere at Ivan skal spilles ind ved siden af en rutineret stopper. Så kunne Østrøm selvfølgelig aflaste Nico, men der har jeg det sådan at Østrøm bliver aldrig nogensinde superligaback, så hvis Nico er i form til at spille alle kampe, så lad ham gøre det. Nico har også stadig flere placeringsvanskeligheder han skal arbejde på, så det gavner forhåbentlig også på langt sigt at han spilles endnu mere ind med den øvrige forsvarskæde.

                men ja. Jeg synes man skal prioritere at få lejet Østrøm ud til noget 1. Divisionen eller måske nederste halvdel af tippeligaen.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Helt klart, men selvom vi sparer kraftigt, så har vi også på den lange bane et forsvar som skal sammenspillet, så tror han prioritere at Ivan skal spilles ind ved siden af en rutineret stopper. Så kunne Østrøm selvfølgelig aflaste Nico, men der har jeg det sådan at Østrøm bliver aldrig nogensinde superligaback, så hvis Nico er i form til at spille alle kampe, så lad ham gøre det. Nico har også stadig flere placeringsvanskeligheder han skal arbejde på, så det gavner forhåbentlig også på langt sigt at han spilles endnu mere ind med den øvrige forsvarskæde.

                  men ja. Jeg synes man skal prioritere at få lejet Østrøm ud til noget 1. Divisionen eller måske nederste halvdel af tippeligaen.
                  Det er i hvert fald en træls situation han er havnet i .. back bliver han næppe i den forstand Alm ønsker det og i cf. er der bare mange foran ham. Især med Ivancevics tilgang i foråret. Udlejning tror jeg også er vejen frem for ham for at få den vigtige erfaring. Niveauet her må ikke være højere end at han er forholdsvis sikker på en plads enten i cf eller på 6er positionen. Jeg håber, og tror på at BW har fingeren på pulsen så der findes en god løsning til ham.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Helt klart, men selvom vi sparer kraftigt, så har vi også på den lange bane et forsvar som skal sammenspillet, så tror han prioritere at Ivan skal spilles ind ved siden af en rutineret stopper. Så kunne Østrøm selvfølgelig aflaste Nico, men der har jeg det sådan at Østrøm bliver aldrig nogensinde superligaback, så hvis Nico er i form til at spille alle kampe, så lad ham gøre det. Nico har også stadig flere placeringsvanskeligheder han skal arbejde på, så det gavner forhåbentlig også på langt sigt at han spilles endnu mere ind med den øvrige forsvarskæde.

                    men ja. Jeg synes man skal prioritere at få lejet Østrøm ud til noget 1. Divisionen eller måske nederste halvdel af tippeligaen.
                    Men han ser vel også sig selv som 6’er … måske ikke en Alm 6’er men defensiv midtbane .. og der så jeg ham da gerne få lidt tid frem for Kløve f.eks.

                    http://obstruktion.dk/oestroem-det-e...kelig-staerkt/


                    https://fyens.dk/artikel/ob-har-for-...-til-akademiet

                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                      Er der ingen mere der er nervøs for nedrykning?
                      Tænker et par tabte og så?
                      Måske bare mig der ser spøgelser…
                      Håber den gode stime fortsætter.

                      Jeg tror ikke på at Vejle vinder i Viborg, og ej heller i Farum og dermed kan de højst hente 9 point i de sidste 5 kampe.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                        Jeg tror ikke på at Vejle vinder i Viborg, og ej heller i Farum og dermed kan de højst hente 9 point i de sidste 5 kampe.
                        Ja det lyder fornuftigt… og så kan vi jo bare selv tage de
                        nødvendige points.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                          Ja det lyder fornuftigt… og så kan vi jo bare selv tage de
                          nødvendige points.
                          Mon ikke at selv hvis det går skidt så henter vi 3-4 point resten af sæsonen. Så jeg kan slet ikke få
                          øje på et nedrykningsspøgelse
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Jeg håber at Bashkim, hvis han starter i angrebet, få fuld opbakning og bliver støttet fra lægterne. Jeg tror på at han kan genfinde sit gamle niveau. Han har et udmærket spilforståelse og et virkelig god sparketeknik, han mangler bare selvtilliden. Han scorer i dag, bare en fornemmelse.

                            Comment


                              #44
                              Jeg hører at Bashkim ikke starter inde alligevel. Men at det bliver Jebali på toppen

                              vi må se om jeg hører rigtigt

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg hører at Bashkim ikke starter inde alligevel. Men at det bliver Jebali på toppen

                                vi må se om jeg hører rigtigt
                                Du hørte helt rigtigt:
                                HC
                                Mickelson Kasper Ivancevic King
                                Tverskov Kløve
                                Sabbi Frø Breum
                                Jebali
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X