Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er her den dygtige sportsdirektør lige melder sig ind i kampen, selvom han udmærket godt ved at klubben sikkert vil sælge dyrere end OB kan give, og spilleren sikkert ønsker at komme til en større adresse. Som vinduet så skrider frem, holdes gryden i kog så længe han ikke rigtig kommer nogen vegne og så kan man slå til, til sidst. Det kræver helt sikkert noget format at gøre i praksis og det kunne sagtens være noget som hverken JH eller MH har haft kompetencer til at lykkedes med.
    Det samme er angiveligt historien om gigovic, hvor det også lyder som om BW har været snu og sikkert også en smule heldig.
    Ja, det virker til vi har fået en der kan agere i det spil, der er på transfermarkedet. Det ligger lidt for langt væk fra Jesper Hansens jyske rolige tilgang. Jesper fandt ikke kun dårlige spillere, men det her sidste døgns kaos, det var vist alt for meget af det gode til ham. Han havde det bedst med at "scoute" i superligaen og 1. division.

    Hemme, han var bare en fin centerforsvarer i sin aktive karriere og sikkert en fair træner i 2. division. Sportsdirektør har han aldrig været.

    Tror faktisk (var det Enrico der sagde det!) at Bjørn er vores vigtigste tilgang i mange år.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
      Er jeg den eneste der studsede over det BW sagde om, at Ole Spion havde sagt, at Manneh var en klasse spiller men langt uden for rækkevidde.

      Så prøvede BW alligevel og nu er Manneh OB spiller..

      Gad vide hvor mange flere spillere vi på trods af gode rapporter, ikke har spurgt på fordi de er uden for rækkevidde?
      Uden at være 100% sikker. Men var det ikke om Gigovic han sagde det?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Uden at være 100% sikker. Men var det ikke om Gigovic han sagde det?
        Han sagde det om Manneh i interviewet med SFÅ, der da vinduet lukkede, måske ikke ordret.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Uden at være 100% sikker. Men var det ikke om Gigovic han sagde det?
          Han sagde noget lignende om Manneh. At han var scoutet som en dygtig spiller, men uden for vores økonomiske rækkevidde, men BW havde tænkt, han ville prøve alligevel.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Uden at være 100% sikker. Men var det ikke om Gigovic han sagde det?
            Mit svenske er meget ringe, og hukommelsen ikke helt god altid, men var det ikke, at de havde scoutet Manneh et stykke tid, men han var nu røget uden for vores rækkevidde. Kan sagtens tage fejl hehe.

            Comment


              Okay okay okay.. Jeg giver mig. Forbandede svenske sprog

              Comment


                Lasse Vøge retweeter "Så er der fredagsmail til Stiberne #andellerej".
                Er der mon noget i gære i dag også?

                Edit: disclaimer, tweetet indeholder også en 'dum' video, så det kan godt være det blot er dét det går ud på
                Last edited by Jesper G; 02-09-2022, 08:33.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Okay okay okay.. Jeg giver mig. Forbandede svenske sprog
                  ... og Omar havde været på hjemmesiden

                  Comment


                    Hvad med at booste angrebet lidt med en fri Simone Zaza ?

                    https://www.transfermarkt.com/simone.../spieler/96828

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Hvad med at booste angrebet lidt med en fri Simone Zaza ?

                      https://www.transfermarkt.com/simone.../spieler/96828
                      Der skal også være en sammenhængskraft i en trup. Vi har haft stor udskiftning. Jeg ser ingen grund til at hente flere. Vores største problemer er løst, og vi har BK, Fenger og Jebali til 9eren.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Der skal også være en sammenhængskraft i en trup. Vi har haft stor udskiftning. Jeg ser ingen grund til at hente flere. Vores største problemer er løst, og vi har BK, Fenger og Jebali til 9eren.
                        Jeg ser ikke Jebali som 9er og MF scorer ikke nok selv om han arbejder hårdt for det. Så der er reelt ikke et alternativ til BK.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Jeg ser ikke Jebali som 9er og MF scorer ikke nok selv om han arbejder hårdt for det. Så der er reelt ikke et alternativ til BK.
                          Men både Alm og BW ser tydeligvis Jebali som et alternativ til 9'eren og det er trods alt det, der tæller.

                          Max er 21 år gammel og sidste år scorede han 5 og lagde op til 2 i 11 starter og 11 indskifter i grundspillet. Det er ikke super imponerende, men det er heller ikke meget, han skal lægge på, før det ser fornuftigt ud. Udfordringen har været de mange skader, og at han da han var skadesfri i starten af sidste sæson ofte stod bag Bashkim i køen og fik relativt korte indhop Hvis han skal lægge på bliver han dog nødt til at få relativt kontinuerlig spilletid, så jeg er fint tilfreds med, at vi ikke har hentet en 9'er - med de offensivspillere vi ellers har i truppen burde vi også være OK uden andre rendyrkede 9ere end BK.

                          Edit: Derudover er Zaza også fuldstændigt urealistisk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Men både Alm og BW ser tydeligvis Jebali som et alternativ til 9'eren og det er trods alt det, der tæller.

                            Max er 21 år gammel og sidste år scorede han 5 og lagde op til 2 i 11 starter og 11 indskifter i grundspillet. Det er ikke super imponerende, men det er heller ikke meget, han skal lægge på, før det ser fornuftigt ud. Udfordringen har været de mange skader, og at han da han var skadesfri i starten af sidste sæson ofte stod bag Bashkim i køen og fik relativt korte indhop Hvis han skal lægge på bliver han dog nødt til at få relativt kontinuerlig spilletid, så jeg er fint tilfreds med, at vi ikke har hentet en 9'er - med de offensivspillere vi ellers har i truppen burde vi også være OK uden andre rendyrkede 9ere end BK.

                            Edit: Derudover er Zaza også fuldstændigt urealistisk.
                            Ja, han er nok ikke den mest realistiske, men AGF skrev med JW.

                            Kunne dog godt have tænkt mig en type som SM eller AA til de høje indlæg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Ja, han er nok ikke den mest realistiske, men AGF skrev med JW.

                              Kunne dog godt have tænkt mig en type som SM eller AA til de høje indlæg.
                              Og det kunne de formentlig primært fordi han var så langt fra fortidens meritter som han nu engang var.

                              Høje indlæg indgår ikke i vores spillestil, og vi kan smide Okosun og BP på toppen, hvis det er en nødplan sidst i kampen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Og det kunne de formentlig primært fordi han var så langt fra fortidens meritter som han nu engang var.

                                Høje indlæg indgår ikke i vores spillestil, og vi kan smide Okosun og BP på toppen, hvis det er en nødplan sidst i kampen.
                                Jeg synes det er bedre med flere strenge at spille på end et fasttømret koncept alle modstandere kender.

                                Vi skal ikke være afhængige af nødplaner, men forskellige game plans, der inkluderer forskellige typer efter situationen.
                                Last edited by Online; 02-09-2022, 12:40.

                                Comment

                                Working...
                                X