Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er gået i 0 på forhånd resten af dagen......håber på Manneh men forventer intet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
      Jeg er gået i 0 på forhånd resten af dagen......håber på Manneh men forventer intet
      Præcis.

      Screw down the expectations..
      Last edited by Lennon; 31-08-2022, 11:46.

      Comment


        Den larmende stilhed er ikke til at holde ud..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Den larmende stilhed er ikke til at holde ud..
          Meget enig. Det er en gyser.

          Meeeeen, mon ikke vi når 1-2 mere?
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            Nogle som ved hvorfor Tverskov ikke var med til træning i dag, håber godt nok ikke et salg er på vej af ham.

            Comment


              FCK har ophævet med Robert Mudražija, kunne han være en mulighed?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Nogle som ved hvorfor Tverskov ikke var med til træning i dag, håber godt nok ikke et salg er på vej af ham.
                Det ville overraske mig meget med et salg af Tverskov. Han er tidligere blevet sparet fra træninger. Det er forhåbentlig bare det.

                Comment


                  Manneh handlen skulle gå igennem, ifølge SFÅ

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    Nogle som ved hvorfor Tverskov ikke var med til træning i dag, håber godt nok ikke et salg er på vej af ham.
                    Det var Aron heller ikke. Tror bare det er restitution og at man sparer dem der har spillet meget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Manneh handlen skulle gå igennem, ifølge SFÅ
                      Link? eller er det deres transfershow?
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                        Link? eller er det deres transfershow?
                        Kan se de lige har haft en kort live transferupdate på youtube - må næsten være derfra. Videoen kan eftersigende findes på Facebook.

                        Men det er fedt - så er jeg egentlig som udgangspunkt OK med vinduet for nu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                          Link? eller er det deres transfershow?
                          Martin Davidsen sagde det i deres en liveupdate på youtube for lidt siden. Han sagde ikke den var sikker, men at han hørte "positive vibrationer/meldinger" ift. at få den lukket inden midnat. Han sagde også, at han hørte det ikke bliver til en aftale med N. Jørgensen. Og så var der måske et par bolde mere i luften.

                          Sådan hørte jeg det i hvert fald.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det var Aron heller ikke. Tror bare det er restitution og at man sparer dem der har spillet meget
                            Aron var da med, bare ikke den sidste del af træningen.

                            Comment


                              Fra EB

                              "Kontraktfrie Nicolai Jørgensen har ifølge Ekstra Bladets oplysninger fået et tilbud fra OB, som han tygger på.

                              OB er dog ikke de eneste, der har angriberen i sigtekornet. Jørgensen skulle nemlig også have åbninger fra mere eksotiske kanter, herunder Mellemøsten, såfremt han drømmer om endnu et udlandseventyr. En af udfordringerne ved et skifte til OB er, at de i udgangspunktet forventer, at deres spillere bosætter sig i Odense, og det skulle Jørgensen være en smule lunken ved."

                              Vidste ikke, at vi har et bopælskrav

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Fra EB

                                "Kontraktfrie Nicolai Jørgensen har ifølge Ekstra Bladets oplysninger fået et tilbud fra OB, som han tygger på.

                                OB er dog ikke de eneste, der har angriberen i sigtekornet. Jørgensen skulle nemlig også have åbninger fra mere eksotiske kanter, herunder Mellemøsten, såfremt han drømmer om endnu et udlandseventyr. En af udfordringerne ved et skifte til OB er, at de i udgangspunktet forventer, at deres spillere bosætter sig i Odense, og det skulle Jørgensen være en smule lunken ved."

                                Vidste ikke, at vi har et bopælskrav
                                Uhh... jeg får heller en gaffel i øjet end at se NJ i OB... Kan slet ikke se meningen med dette interesse og jeg håber sådan at han vælger en anden klub!

                                Comment

                                Working...
                                X