Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://sportdziennik.com/gornik-zab...to-juz-exodus/

    Hvis jeg ikke læser helt forkert, har Gornik Zabrza været uden deres præsident siden torsdag - virker som en fyring?

    For 1 år siden var klubben i samme situation, og der gik der nogle transfer i vasken grundet andre i klubben ikke var enige.

    Virker til Manneh er meget vigtig for holdet. Desværre går tiden, som nok taler imod den bliver til noget



    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Jeg synes, at en spiller, der har scoret i næsten hver tredje kamp, skal have lidt mere kredit.

      Selvom målene primært faldt i starten.
      Hørt
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Hvis Alm mente at Sander ikke er bedre end de nævnte, så havde han næppe startet ham inde i alle 7 kampe denne sæson. Så han er åbenlyst bedre end dem i hans øjne, og derfor en svækkelse af hans hold.

        Betyder det, at vi får muligheden for virkelig at hente en spiller man kan forvente kommer ind med stor kvalitet, og ikke en 24-årig gambianer fra et midterhold i Polen, så er jeg da til at overtale. Man kunne jo også have startet med at undlade at hente en ringere spiller end Sander i Mucolli, og så behøvede vi slet ikke at "spare" de penge.
        Alm spiller med de spillere han har til rådighed. Efter sigende overlader han alt om konkrete navne, ind og ud, til ledelsen.
        Samtidig leder han nok efter kontinuitet i start 11 der hvor det er muligt, når man nu har et halvt hold skadet.
        Sander har været klar til at spille, men har jo aldrig rigtig brændt ligaen af. Men han har været en stabil og trofast spiller. Og spillet hvor han blev bedt om det. Jeg prøver ikke at nedgøre Sander, men når der kommer en klub og vil betale en transfer for ham, synes jeg det er ok.

        Det er vel heller ikke fuldstændig urimeligt at sætte spørgsmålstegn ved Alms vurderinger af de enkelte spillere.
        Efter din præmis, vil Alms hold (altså OB) blive svækket ved et salg af eks. Jørgen. Fordi Alm konsekvent bruger Jørgen fast.

        Den 24 gambianers niveau kender jeg ikke så godt som du gør...

        Mucolli har haft okay indhop, uden at imponere vildt. Men også uden at få andet end nogle minutter til sidst i kampene.
        Hans fulde niveau kender jeg heller ikke til bunds.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Jeg har svært ved at finde bare ét godt argument for, hvorfor jeg skulle tro på, at Mucolli er en spiller på niveau med Sander. Alt peger på at han er ringere. Så lad os sætte vores lidt til Breum, Charly og Minteh udvikler sig hurtigt og kommer op i niveau, Mucolli er bare til bredden og ikke andet, hvis vi vel at mærke vil være et Superligahold.
          Fair nok. Jeg kender ganske enkelt ikke Muccolis niveau fra andet end de indhop, jeg har set ham have. Og det er på ingen måde fordi jeg vil nedgøre Sanders niveau, jeg synes han er en ganske fin spiller, der til tider har tilført vores angreb en ekstra dimension med mål og gode kombinationer i rum på kanten af feltet. Siden hans første sæson i klubben har der bare været lidt for længe mellem hans gode perioder og mellem dem er han ret anonym, men det kan givetvis siges om mange i truppen. Mit egentlige argument er egentlig bare, at jeg tror især Breum kan løfte opgaven tilstrækkeligt godt på venstre kant til at jeg hellere ser ressourcerne brugt på den centrale midt, hvor jeg tror de kan gøre en større forskel - samtidig med at jeg tror det vil hjælpe Breum med at udvikle sig til at blive den Superligaprofil, som jeg tror han har potentiale til at blive.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Vi har forhåbentlig også fået en lille sum for Østrøm
            Ja lige præcis.

            Håber at vi ser nogle indkøb her i de næste par dage. Eller rettere, jeg regner med at se nogle indkøb i forhold til at Wesström har været ude og sige at vi ikke er færdig endnu

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Det kan skyldes, at vi har over 15% i inflation hernede i det Polske;) (bor i Warszawa).
              Hvad skrives der i den polske sladder spalte vedrørende denne handel ?

              Er deres fans ved at kvæle dem selv på debatforum over at miste ham, eller er de ligeglade på niveau med dengang vi mistede Kryger ?

              på forhånd tak

              Comment


                F5 f5 f5

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  F5 f5 f5
                  Banker på livet løs, stakkels F5

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    F5 f5 f5
                    noget under opsejling eller bare generelt F5 misbrug?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      F5 f5 f5
                      Ved du om der er skub i noget.?

                      Jeg er ved at forberede mig på skuffelsen ved 0 øvrige tilgange.
                      Vi har prøvet før, at vi var lige ved og næsten uden at hente noget.

                      Comment


                        Jeg udøver helt sikkert f5 misbrug i disse dage!
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          For hvad det er værd så behandler den her polske artikel fra igår eftermiddags - hvis ellers ikke google translate svigter mig - det som et faktum, at Manneh skifter til OB: https://roosevelta81.pl/alasana-mann...dza-z-gornika/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            noget under opsejling eller bare generelt F5 misbrug?
                            Ved ikke noget. Klokken var bare 10 på 2.sidste dag Så gik man og håbede lidt jo

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              For hvad det er værd så behandler den her polske artikel fra igår eftermiddags - hvis ellers ikke google translate svigter mig - det som et faktum, at Manneh skifter til OB: https://roosevelta81.pl/alasana-mann...dza-z-gornika/
                              Men så er det vildt hvis man stadig ikke har styr på det. Han har været i DK 5 dage nu

                              Comment


                                Tik tak tik tak ... 38 timer ..

                                Mangler 3 - en i hver kæde .. nogen der har hørt om nogen på vej ud? .. Tænker ikke at hverken Sabbi eller Okusun ligefrem er efterspurgt deres skader i mente ..
                                Rasmus Nissen Retur fra leje 30.06.2022 Rasmus Nissen Kontraktudløb
                                Alexander Juul Andersen Retur fra leje 31.12.2022 Alexander Juel Andersen Kontraktophør
                                Moses Opondo Retur fra leje 30.06.2023 Moses Opondo Solgt til ACH
                                Aske Adelgaard Rykket op 30.06.2027 Mathias Brems Solgt til FC Helsingør
                                Robin Østrøm Solgt til Silkeborg
                                Kasper Larsen Solgt til Fehervar FC
                                Sander Svendsen Solgt til Viking Stavanger
                                Agon Muscoli Kristianssund BK 30.06.2026 Troels Kløve Udlejet til Sønderjyske
                                Omar Jebali Esparance Sportive de Zarzis 30.06.2023 Christian Vestergaard Udlejet til Kolding IF
                                Martin Hansen Købt i Hannover 96 30.06.2024 Sayouba Mande Udlejet til FC Helsingør
                                Tobias Slotsager Rykket op 30.06.2025 Jonathan Khemdee Udlejet til Næstved Boldklub
                                Gustav Grubbe Transferfri (RB Leipzig) 30.06.2026 Ryan Johnson Lauersen Kontraktudlb
                                Kante Mohamed Kefing (leje m/opt) Hafia FC, Guinea 30.06.2023 Mikkel Hyllegaard Kontraktudløb
                                Bjørn Paulsen Hammerby 30.06.2025 Jens Jakob Thomasen Kontraktudløb
                                Charly Nouck Rykket op 30.06.2026 Tarik Ibrahimagic Kontraktudløb
                                Tobias Lund Jensen (Akademi) Solgt til Club Brugge
                                Jonathan Foss (Akademi) Solgt til Club Brugge
                                Sebastian Dalby (målmand) Akademi (forlænget) 30.06.2024
                                Sebastian Zografos (back) Akademi 30.06.2025
                                Elvar Örn Petersen (9ér) Akademi 30.06.2025
                                Janus Land (målmand) Akademi 30.06.2025
                                Daniel Amtrup Akademi 30.06.2025
                                Anton Jensen fra Svendborg FB U15 Akademi 30.06.2025
                                Lucas Hansen fra SDJ (tidl. OB) Akademi 30.06.2025
                                Nikolai Juul-Sandberg Akademi (forlænget) 30.06.2025
                                William Martin U17 Akademi 30.06.2025
                                Mikkel Øberg fra Hellerup IK Akademi 30.06.2024
                                Samuel Juul Akademi (forlænget) 30.06.2024
                                Richard Helveg Akademi 30.06.2025
                                Marcus Jensen Akademi 30.06.2025
                                Julius Berthel-Askou fra SIF Akademi 30.06.2024
                                Mikkel Juul Akademi 30.06.2024
                                Vitus Friis Akademi 30.06.2025
                                Valdemar Grymer (kantspiller) Akademi 30.06.2024
                                Elias Hansborg-Sørensen Akademi (forlænget) 30.06.2025
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X