Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    det er jo så spørgsmålet - når Alm bliver ved med at bruge skjelvik som midtstopper. Før havde vi Østrøm til pladsen der ingen spilletid fik...nu har vi så slotsager og jebali
    Slotsager er for ung og spinkel og Omar er skadet

    Comment


      Så røg Svendsen

      Comment


        Så lev det officielt:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/viking...nder-svendsen/

        Hvad betalte de for ham?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Held og lykke til Svendsen. Tak for en god indsats og dit klassemål mod VB

          Comment


            God vind fremover til en meget sympatisk mand! 60 kampe med 18 mål er i øvrigt ret pænt , trods det har været et sært forløb (eller rettere: nogle sære forløb) her i Odense.

            For mig at se er Sander bedst som 10er, og den plads spillede han sjældent her.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

              Slotsager har højst sandsynligt niveauet, men ikke erfaringen.
              Men det får man jo ikke uden at spille. Kan dog sagtens være, at der, som fmrOB skriver, skal bygges lidt på til træning inden han for alvor er klar. Håber dog man tør give ham nogle minutter hist og her i denne sæson, og at han så er klar til for alvor at være en del af den defensive kabale næste sæson.

              Comment


                På alle måder en mærkelig case med Sander Svendsen, der slutter af med et snit på godt og vel et mål per tredje kamp. Det er sgu stabilt nok.

                Men ja, endnu en starter der forsvinder. Bjørn skal til at have fat i nogle spillere med kvalitet fra dag 1, for med vores skrøbelige trup, har vi ikke råd til spillere, der skal køres ind over en længere periode.

                Comment


                  Han var vores suverænt bedste til at drive kontraangrebene frem - det kommer vi til at mangle.
                  God vind.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                    Så røg Svendsen
                    Jeg synes egentlig det er helt fint.

                    Sander har været loyal, og har givet til klubben.

                    Men niveauet skal simpelthen være højere, så fint hvis man også fik lidt mønt den anden vej.
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment


                      Har egentlig altid meget godt kunnet lide Sander, så jeg er lidt ærgerlig over at miste ham. Hans forløb i OB har dog altid været mærkeligt. Sjældent har jeg set en spiller gå fra at være fast mand, til at være ubrugelig, til at være fast mand igen.
                      Spændt på om vi henter en erstatning. Han har trods alt startet samtlige 7 kampe, så det burde vi vel?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        Har egentlig altid meget godt kunnet lide Sander, så jeg er lidt ærgerlig over at miste ham. Hans forløb i OB har dog altid været mærkeligt. Sjældent har jeg set en spiller gå fra at være fast mand, til at være ubrugelig, til at være fast mand igen.
                        Spændt på om vi henter en erstatning. Han har trods alt startet samtlige 7 kampe, så det burde vi vel?
                        Det tror jeg ikke er planen. Vi har massere af spillere til positionen og flere på vej nede fra. Bla Minteh

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Så lev det officielt:
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/viking...nder-svendsen/

                          Hvad betalte de for ham?
                          Farvel og tak til Sander #10. Fedt at han kom tilbage og fik en ordentlig afslutning efter det mærkelige afsluttende forløb under Jakob Michelsen.

                          Nu bliver det spændende hvad vi henter ind. Håber på Manneh til den centrale midtbane. Og så må trøje nr 10 også gerne blive overtaget af en der er endnu bedre end Sander.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Farvel og tak til Sander #10. Fedt at han kom tilbage og fik en ordentlig afslutning efter det mærkelige afsluttende forløb under Jakob Michelsen.

                            Nu bliver det spændende hvad vi henter ind. Håber på Manneh til den centrale midtbane. Og så må trøje nr 10 også gerne blive overtaget af en der er endnu bedre end Sander.
                            Ja det er spændende hvem der får nr 10. Kunne bare blive en af de unge. Måske Minteh med tiden hvis den ikke snuppes inden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det tror jeg ikke er planen. Vi har massere af spillere til positionen og flere på vej nede fra. Bla Minteh
                              Det var lidt det jeg frygtede. Jeg er ikke så tryg ved at vi sælger en spiller som Alm foretrækker så meget i forhold til alternativerne, uden at vi erstatter ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Det var lidt det jeg frygtede. Jeg er ikke så tryg ved at vi sælger en spiller som Alm foretrækker så meget i forhold til alternativerne, uden at vi erstatter ham.
                                Jeg syntes det er fint. Vi har uanede muligheder på den venstrekant. Måske Breum endelig kan få pladsen. Vi har Charly,Frø og Fenger der pt kan spille pladsen. Flere unge på vej bla Mineth som måske kunne blive lidt af en juvel på højrekanten.
                                Nej brug pengene på den centrale midtbane og forsvaret

                                Comment

                                Working...
                                X