Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ny talenter på vej og penge i kassen. Ikke alle kan slå igennem i OB. Nu er vejen kortere for GG og Slotsager og de næste der kommer op. Vi skal have gang i fødekæden og hvis han sælges videre får vi uddannelses penge og klausul.
    Nu skal vi bare have at vide hvad han kostede
    Men det er jo ikke et talent, der har fået spilletiden i stedet, men Skjelvik i midterforsvaret flankeret af King på backen. De nye talenter er ikke nødvendigvis mere spændende end Østrøm var, da han blev rykket op, men forhåbentlig er vi bedre til at få dem forløst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Var det ikke bare en lejeaftale? Eller har jeg misforstået noget?
      En lejeaftale indtil hans kontrakt udløb

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
        Det giver absolut ingen mening i min bog. Et ungt talent der helt sikkert kunne udvikle sig, måske enddog til udlandet om et par år. Vi sælger til en direkte konkurrent midt i klubbens værste krise siden starten af 90´erne for, hvad vi må antage er håndøre.

        Der skal noget meget overraskende kvalitet den anden vej, før jeg kan se, hvad det er man prøver her.

        Indtil videre ligner det en hjerneblødning af karat.
        Jeg tror aldrig at Østrøm ville slå igennem i OB og vi har masser af andre talenter på vej

        Penge i kassen. Videre

        Comment


          Så røg Østrøm…

          Comment


            Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

            Syns det er synd at han ikke fik flere chancer i det centrale forsvar eller på den defensive midtbane. Nogen som evt har hørt hvor meget vi har solgt ham for?
            1.5 million, samt en pæn videresalgs klausul ifølge Leif.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

              1.5 million, samt en pæn videresalgs klausul ifølge Leif.
              Syntes det er en ok handel. Lige i underkanten af hvad jeg havde håbet. Men ok og bliver garanteret til flere penge hen ad vejen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg tror aldrig at Østrøm ville slå igennem i OB og vi har masser af andre talenter på vej

                Penge i kassen. Videre
                Det er fair nok, at have den holdning, men uanset, hvad man måtte føle omkring hans spil og chancer for at slå igennem i Odense, har vi helt sikkert ikke fået nok for en ungdomslandsholdspiller med potentiale.

                Der er meget fyld jeg gerne ville have været foruden først med først, især fordi Østrøm nok ikke er særlig løntung. Man ender med en løntung og mæt trup med denne strategi.

                Fas est et ab hoste doceri.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                  Det er fair nok, at have den holdning, men uanset, hvad man måtte føle omkring hans spil og chancer for at slå igennem i Odense, har vi helt sikkert ikke fået nok for en ungdomslandsholdspiller med potentiale.

                  Der er meget fyld jeg gerne ville have været foruden først med først, især fordi Østrøm nok ikke er særlig løntung. Man ender med en løntung og mæt trup med denne strategi.
                  Også fair nok med din holdning. Alle kan blomstre i SIF. Men så er han altså heller ikke et større talent. Hellere få 1,5 mill plus bonusser og videresalg end at lade spillere som Khemdee gå for ingenting

                  Comment


                    Synes igen Bjørn udviser rettidig omhu. Ikke så meget nølen og venten. Vi skal bare videre.

                    Tidligere ville vi utvivlsomt have holdt fast på ham i håbet om at det ville vende lige om lidt. Det ville helt sikkert have endt med, at hans kontrakt løb ud, eller han blev løst fra kontrakt efter denne sæson uden nævneværdig spilletid.

                    De må kende hans kvaliteter, og har ikke fundet dem gode nok til at få den nødvendige spilletid.

                    Han kommer givetvis til at gøre det godt i Silkeborg, som har et knivskarpt koncept og har for tiden måske dét ekstra mod og overskud til at give ham mere spilletid. Sådan er det bare nogle gange. Vi har fint med spillere på højre back, som træneren tydeligvis stoler mere på.

                    Det skulle bare ikke være, og så synes jeg det er det helt rigtige at få lidt mønt for ham nu (og på sigt forhåbentligt) og så i stedet frigive lønkroner og en plads i bussen til spillere vi rent faktisk har mere brug for her og nu.

                    Håber for ham, at han slår igennem i Silkeborg, da han virker som en god fyr, og vi kan profitere ved et salg om nogle år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Også fair nok med din holdning. Alle kan blomstre i SIF. Men så er han altså heller ikke et større talent. Hellere få 1,5 mill plus bonusser og videresalg end at lade spillere som Khemdee gå for ingenting
                      Jeg er som udgangspunkt ikke uenig, jeg har bare en nagende fornemmelse af, at de midler ikke vil blive reinvesteret i holdet i dette transfervindue, og så kunne vi jo lige så godt have fået ingenting - sat lidt på spidsen.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                        Synes igen Bjørn udviser rettidig omhu. Ikke så meget nølen og venten. Vi skal bare videre.

                        Tidligere ville vi utvivlsomt have holdt fast på ham i håbet om at det ville vende lige om lidt. Det ville helt sikkert have endt med, at hans kontrakt løb ud, eller han blev løst fra kontrakt efter denne sæson uden nævneværdig spilletid.

                        De må kende hans kvaliteter, og har ikke fundet dem gode nok til at få den nødvendige spilletid.

                        Han kommer givetvis til at gøre det godt i Silkeborg, som har et knivskarpt koncept og har for tiden måske dét ekstra mod og overskud til at give ham mere spilletid. Sådan er det bare nogle gange. Vi har fint med spillere på højre back, som træneren tydeligvis stoler mere på.

                        Det skulle bare ikke være, og så synes jeg det er det helt rigtige at få lidt mønt for ham nu (og på sigt forhåbentligt) og så i stedet frigive lønkroner og en plads i bussen til spillere vi rent faktisk har mere brug for her og nu.

                        Håber for ham, at han slår igennem i Silkeborg, da han virker som en god fyr, og vi kan profitere ved et salg om nogle år.
                        Lige præcis

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Hvad er det folk vurderer at han skulle være et 'kæmpe talent' udfra? Er det noget der foregår til træning? For i nærmest alle kampe han har fået for os, har han være rimelig anonym. Ved godt han hovedsagligt har spillet højreback, men synes stadig det er lidt sigende at han kun har fået spilletid der, og at en afdanket venstreback er foretrukket foran ham i midterforsvaret.
                          Han er i mine øjne både teknisk velfunderet med god spilintelligens og stabilitet. Han har desuden rimelig fart og fysik, uden at det er hans spidskompetencer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                            Synes igen Bjørn udviser rettidig omhu. Ikke så meget nølen og venten. Vi skal bare videre.

                            Tidligere ville vi utvivlsomt have holdt fast på ham i håbet om at det ville vende lige om lidt. Det ville helt sikkert have endt med, at hans kontrakt løb ud, eller han blev løst fra kontrakt efter denne sæson uden nævneværdig spilletid.

                            De må kende hans kvaliteter, og har ikke fundet dem gode nok til at få den nødvendige spilletid.

                            Han kommer givetvis til at gøre det godt i Silkeborg, som har et knivskarpt koncept og har for tiden måske dét ekstra mod og overskud til at give ham mere spilletid. Sådan er det bare nogle gange. Vi har fint med spillere på højre back, som træneren tydeligvis stoler mere på.

                            Det skulle bare ikke være, og så synes jeg det er det helt rigtige at få lidt mønt for ham nu (og på sigt forhåbentligt) og så i stedet frigive lønkroner og en plads i bussen til spillere vi rent faktisk har mere brug for her og nu.

                            Håber for ham, at han slår igennem i Silkeborg, da han virker som en god fyr, og vi kan profitere ved et salg om nogle år.
                            Enig i, at det er klasse at få penge for en spiller, man på ingen måde har sat i scene til et salg og overhovedet ikke har tænkt sig at bruge. Det er faktisk imponerende

                            Så kan det diskuteres om det er den rette beslutning ikke at ville bruge ham. Hvis SIF får ham gjort til en etableret superligaspiller er det bare mega trist for OB - men fantastisk for Østrøm - jeg synes han fortjener en fair chance, som jeg altså ikke synes at han har fået i OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                              Jeg er som udgangspunkt ikke uenig, jeg har bare en nagende fornemmelse af, at de midler ikke vil blive reinvesteret i holdet i dette transfervindue, og så kunne vi jo lige så godt have fået ingenting - sat lidt på spidsen.
                              Jeg er 1000% sikker på at BW bruger rub og stub af hvad han har til rådighed her sidst i vinduet. De har været i gang længe og jeg tænker ikke der går mange dage inden vi ser en forstærkning lande i OB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                                Det er fair nok, at have den holdning, men uanset, hvad man måtte føle omkring hans spil og chancer for at slå igennem i Odense, har vi helt sikkert ikke fået nok for en ungdomslandsholdspiller med potentiale.

                                Der er meget fyld jeg gerne ville have været foruden først med først, især fordi Østrøm nok ikke er særlig løntung. Man ender med en løntung og mæt trup med denne strategi.
                                Men vel netop fordi han er en spiller med fremtidsperspektiver i, er det muligt at finde en købende klub, der vil betale penge for ham. Med tanke på, hvor gode Silkeborg er til at forløse talenter, så kan det vise sig som ret snusfornuftigt, hvis ellers der er en god videresalgsklausul.

                                Synes faktisk det er en lidt søgt kritik, når man ser på, hvem vi har skudt afsted denne sommer. Kløve, Larsen, Juel Andersen, Opondo, Ryan, Mandé. Ingen af dem (udover Larsen måske) var i nærheden af at starte for os, og de fleste af dem må have ligget i den gode ende af lønhierarkiet.

                                Vi har stadig en stor trup, men når man løber den igennem, synes jeg egentligt at den er skåret okay ind til benet i forhold til "fyldspillere". Måske bare lige på nær angrebet.

                                Comment

                                Working...
                                X