Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Da vi hentede ham læste jeg mig til, at han ikke havde været imponerende, da han først fik spilletid i Australien, hvor han blev kastet lidt ind som starter på grund af en langtidsskade til den normale starter, men at han langsomt byggede på og til sidst blev vældig solid efter australske standarder og altså også blev kåret som årets unge spiller. Det var også mit håb i foråret, at han blot skulle finde sig til rette og så ville begynde at se mere og mere fornuftig ud, men det er ganske rigtigt ret svært at se tegn på det eller på noget større potentiale. Jeg synes dog faktisk han virker til at have en god indlægsfod, han er i hvert fald betydeligt bedre på dødbolde end Jørgen og Jebali eksempelvis. Han kommer bare sjældent frem til indlæg i åbent spil og har så mange andre åbenlyse mangler, at det selvfølgelig langt fra opvejes af nogle fine dødbolde.
    Enig mht. indlægsfoden. Det er givetvis også den Ole Spion har fundet interesse i. MH beskrev ham som en offensivt indstillet back, da han blev præsenteret. Det kan godt være han har været det i Australien, men så har man nok undervurderet, hvor ringe den australske liga er, for han formår slet ikke at komme fremad banen i superligaen og er i det hele taget bare bagud på fart, teknik og placeringsevne. Det er for mange ting han skal forbedre rigtig meget til at man kan få tro på at han nogensinde bliver til noget. Når vi så har Adelgaard rendende, der allerede virker markant hurtigere og dynamisk i sit spil, så skal han bare hjem igen og finde sin rette hylde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Enig mht. indlægsfoden. Det er givetvis også den Ole Spion har fundet interesse i. MH beskrev ham som en offensivt indstillet back, da han blev præsenteret. Det kan godt være han har været det i Australien, men så har man nok undervurderet, hvor ringe den australske liga er, for han formår slet ikke at komme fremad banen i superligaen og er i det hele taget bare bagud på fart, teknik og placeringsevne. Det er for mange ting han skal forbedre rigtig meget til at man kan få tro på at han nogensinde bliver til noget. Når vi så har Adelgaard rendende, der allerede virker markant hurtigere og dynamisk i sit spil, så skal han bare hjem igen og finde sin rette hylde
      Er nok så godt som mutters alene om at have troen på JK nok skal vise sig værd, men lige hans indlæg kan jo ikke rigtigt udnyttes så længe man slår dem på SS og BK.
      Askes indskiftning så bestemt ikke betryggende ud og jeg håber det bare var lidt nerve og krydser for en god præstation mod Horsens idag. Og sidst så har jeg læst noget statistik, der i det mindste understøtter King fremfor JS

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

        Er nok så godt som mutters alene om at have troen på JK nok skal vise sig værd, men lige hans indlæg kan jo ikke rigtigt udnyttes så længe man slår dem på SS og BK.
        Askes indskiftning så bestemt ikke betryggende ud og jeg håber det bare var lidt nerve og krydser for en god præstation mod Horsens idag. Og sidst så har jeg læst noget statistik, der i det mindste understøtter King fremfor JS
        Jeg læste et sted at King fik 0 i karakter. Som der blev skrevet så er det meget meget sjældent den bliver brugt.
        Jeg har før skrevet, at King end ikke er prince light. Desværre fordi det havde været en god historie, men en ung fra down under. Skal også tænke på at Jørgen ret hurtigt kom tilbage på holdet, og Jørgen var i forvejen et af de svage punkter på holdet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Vores gamle akademispiller, Hasan Kurucay, har åbenbart vind i sejlene i HamKam i Norge. Han har udløb til vinter, og kunne måske være en forstærkning til forsvaret? Han er 24 år.
          Spørgsmålet er måske om han har lyst til at komme tilbage til OB? https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...behandlet-i-ob (det er selvfølgelig ikke BW og AA, han har følt sig dårligt behandlet af, så det kan sagtens være, det ikke spiller en rolle)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jeg læste et sted at King fik 0 i karakter. Som der blev skrevet så er det meget meget sjældent den bliver brugt.
            Jeg har før skrevet, at King end ikke er prince light. Desværre fordi det havde været en god historie, men en ung fra down under. Skal også tænke på at Jørgen ret hurtigt kom tilbage på holdet, og Jørgen var i forvejen et af de svage punkter på holdet.
            JK har det laveste bundniveau pointeret af karakteren, men hans gennemsnitsniveau er over JS

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Spørgsmålet er måske om han har lyst til at komme tilbage til OB? https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...behandlet-i-ob (det er selvfølgelig ikke BW og AA, han har følt sig dårligt behandlet af, så det kan sagtens være, det ikke spiller en rolle)
              Der begynder at tegne sig et ret grimt billede af hvordan vi behandler spillere der ikke længere figurer i klubbens planer. Håber der sidder nogen et eller andet sted og får en lidt grim smag i munden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

                Der begynder at tegne sig et ret grimt billede af hvordan vi behandler spillere der ikke længere figurer i klubbens planer. Håber der sidder nogen et eller andet sted og får en lidt grim smag i munden
                I det tilfælde der, var der også nogle disciplinære problemer med ham, men han kunne godt have effekt hps os med hans fart

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                  JK har det laveste bundniveau pointeret af karakteren, men hans gennemsnitsniveau er over JS
                  er helt uenig. Jørgen har et virkeligt lavt bundniveau - der er perioder hvor han virke helt fjern. Er ingen stor Jørgen fan, men han er trods alt en hylde eller 2 over King.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    er helt uenig. Jørgen har et virkeligt lavt bundniveau - der er perioder hvor han virke helt fjern. Er ingen stor Jørgen fan, men han er trods alt en hylde eller 2 over King.
                    Pointerede kun lidt stats.. JS er bestemt bedre i pasningsspillet, men defensivt er han overhovedet ikke i forhold til tacklinger. King har endda overgået ham i luftdueller i procent. Nu er JS selvfølgelig rykket i midterforsvaret, hvilket nok giver lidt stærkere fyre end King har at slås end på kanten

                    Comment


                      Som ventet er Østrøm solgt til Silkeborg. Bekræftet ifølge Fyens. Må vel næsten betyde minimum to nye ind inden vinduet lukker eller er det ønsketænkning!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                        Som ventet er Østrøm solgt til Silkeborg. Bekræftet ifølge Fyens. Må vel næsten betyde minimum to nye ind inden vinduet lukker eller er det ønsketænkning!
                        Jeg forstår intet af den handel. Godt for Østrøm, uden tvivl - og kæmpe held og lykke!

                        Håber, vi har fået en reel sum penge for ham…

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Jeg forstår intet af den handel. Godt for Østrøm, uden tvivl - og kæmpe held og lykke!

                          Håber, vi har fået en reel sum penge for ham…
                          Ja, vi smider en god mulighed væk at gøre en talent til profil og sælge dermed dyrere senere. Ville ikke overraske mig hvis Østeøm tager en rigtig stærk udvikling med en træner som vil ham. Helt og lykke til Robin.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Jeg forstår intet af den handel. Godt for Østrøm, uden tvivl - og kæmpe held og lykke!

                            Håber, vi har fået en reel sum penge for ham…
                            At sælge en akademi spiller for 2-3 mill ca der ikke rigtig kunne få spilletid kan jeg godt forstå pointen i. BW er lidt tvungen til at frigøre midler for at kunne forstærke truppen her sidst i vinduet. Så er det ok at gøre det med en periferi spiller der ikke lignede en der ville slå igennem alligevel

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                              Som ventet er Østrøm solgt til Silkeborg. Bekræftet ifølge Fyens. Må vel næsten betyde minimum to nye ind inden vinduet lukker eller er det ønsketænkning!
                              Det er forfærdeligt at vi sender Østrøm til Silkeborg. Jeg er sikker på Silkeborg har gjort et scoop her og OB kommer igen til at se dumme ud, ligesom vi gjorde med Klynge.
                              Alm raus. Forfrem Hjortebjerg eller hent Bo Henriksen. Det var mere held end forstand at vi overhovedet fik point med fra kampen mod Horsens.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                At sælge en akademi spiller for 2-3 mill ca der ikke rigtig kunne få spilletid kan jeg godt forstå pointen i. BW er lidt tvungen til at frigøre midler for at kunne forstærke truppen her sidst i vinduet. Så er det ok at gøre det med en periferi spiller der ikke lignede en der ville slå igennem alligevel
                                For mig er det at pisse i bukserne. Vi må se. Jeg tror, at Silkeborg har gjort en god handel, og Østrøm fik aldrig den chance, han havde fortjent i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X