Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    hold nu kæft, altså er det Ole Spions sidste krampetrækninger, det der.. Jeg vil gerne se nogle spillere fra en lidt højere hylde end en gambiansk pløjemark, hvis det altså er meningen, der også skal være superliga i byen næste sæson..
    De har jo haft ham til længerevarende prøvetræning ad adskillige omgange, og så er han jo ovenikøbet ung. Ikke så stor risiko i at hente sådan en ind, da han jo nok næppe er løntung. Tænker derfor heller ikke han kommer til at stå i vejen for andre signings

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Minteh, en af de prøvespiller vi havde tidligere i Ådalen tæt på kontrakt i følge Obstruktion.
      https://twitter.com/OBstruktion1887/...ucWLsjvWA&s=19
      Okay. Hvilken position.? Alder.? Tænker ikke umiddelbart det er en her-og-nu forstærkning.

      Og er Alm interesseret i at bruge en sådan spiller.? Min fornemmelse siger nej.

      Men det er da et eller andet. Og umiddelbart opskriften på at finde guld. Og når nu man har set hM tidligere, så er jeg positiv.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Okay. Hvilken position.? Alder.? Tænker ikke umiddelbart det er en her-og-nu forstærkning.

        Og er Alm interesseret i at bruge en sådan spiller.? Min fornemmelse siger nej.

        Men det er da et eller andet. Og umiddelbart opskriften på at finde guld. Og når nu man har set hM tidligere, så er jeg positiv.
        Han er lige fyldt 18 år og er central midtbane så vidt jeg husker. Klart den bedste af de 2 der var til prøvetræning. God signing til fremtiden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Han er lige fyldt 18 år og er central midtbane så vidt jeg husker. Klart den bedste af de 2 der var til prøvetræning. God signing til fremtiden
          er han ikke 10er / højre kant? Det mener jeg han er.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg har også tænkt over det, men jeg tror dog også at han er samme årgang som Lindstrøm og han er jo en dreng fra vestegnen.

            Sådan helt fodbold teknisk så kan jeg synes han mangler noget mobilitet i forhold til at spille en 10'er, hvis man tænker den klassiske lille hurtige udfordrer og der kan han godt blive lidt akavet at skulle have til at fungere, men han kan godt, han er bare en anden type.
            Han har jo nogle vilde spidskompetencer. Men jeg synes bare det lugter langt væk af, at der er noget “galt”. Han skal modne meget, hvis han skal forløses for alvor.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

              er han ikke 10er / højre kant? Det mener jeg han er.
              Joohh. Det er vel rigtig nok. Spillede han ikke noget højrekant mod Næsby… Ved ikke lige hvem jeg blande ham sammen med

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Joohh. Det er vel rigtig nok. Spillede han ikke noget højrekant mod Næsby… Ved ikke lige hvem jeg blande ham sammen med
                Husker lige så godt som dig

                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                  Husker lige så godt som dig
                  Så føler jeg med dig. For det er satme en ringe hukommelse til tider

                  Comment


                    Kasper Larsen startede inde for Fehervar der i går slog FC Køln på udebane i CL kvallen

                    edit: ikke den CL men Conference League. Det er sgu da også irriterende de skal starte med de samme bogstaver

                    Comment


                      Simpelthen en BT artikel om Frøkjær der måske er på vej væk og træner for sig selv da han officielt plejer en skade

                      https://www.bt.dk/transfervinduet/tr...re-fortid-i-ob

                      Han er altså skadet #transfervinduevenner

                      Comment


                        Lasse Vøge melder desuden også, at OB har henvendt sig på Saeid Ezatolahi fra Vejle.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Lasse Vøge melder desuden også, at OB har henvendt sig på Saeid Ezatolahi fra Vejle.
                          Det tror jeg godt kunne blive en rigtigt stærk signing til vores stil. Lige sådan en type jeg ønsker mig ved siden af Tverskov. Men nok også en ret dyre case både på transfer men især også løn. Mon dog det ender med mere end en henvendelse.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det tror jeg godt kunne blive en rigtigt stærk signing til vores stil. Lige sådan en type jeg ønsker mig ved siden af Tverskov. Men nok også en ret dyre case både på transfer men især også løn. Mon dog det ender med mere end en henvendelse.
                            enig i det .. nærmest en No-brainer ikke at forsøge

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det tror jeg godt kunne blive en rigtigt stærk signing til vores stil. Lige sådan en type jeg ønsker mig ved siden af Tverskov. Men nok også en ret dyre case både på transfer men især også løn. Mon dog det ender med mere end en henvendelse.
                              De få gange jeg har set ham har det i hvert fald været ganske imponerende. Så umiddelbart tænker jeg også det kunne være en rigtig solid signing. Man ville også kunne stille med ham og Aron på midt, hvis det nu er på et tidspunkt at man føler at Jeppe skal tilbage i forsvaret

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Det tror jeg godt kunne blive en rigtigt stærk signing til vores stil. Lige sådan en type jeg ønsker mig ved siden af Tverskov. Men nok også en ret dyre case både på transfer men især også løn. Mon dog det ender med mere end en henvendelse.
                                Sikkert ikke, men det er den hylde vi skal finde spillere fra, for at det rykker noget.

                                Comment

                                Working...
                                X