Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Men et fast koncept er jo netop det vi har brug for? Jeg gider ikke gå tilbage til at vi indstiller os efter modstanderne konstant, som vi gjorde under Michelsen ..
Men for AA er det åbenbart enten plan A (som han har, men som ikke virker), eller plan B (som han ikke har)?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Men et fast koncept er jo netop det vi har brug for? Jeg gider ikke gå tilbage til at vi indstiller os efter modstanderne konstant, som vi gjorde under Michelsen ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Enig. Hvis man skal helt derud, hvor en slet skjult trussel om fyring er det eneste, der kan motivere, så kan man lige så godt fyre AA nu. For, som du siger, det vil være intet mindre end en katastrofe at tabe mod ACH. For hvis vi skal redde røven i år, bliver det ACH, Lyngby og VFF (og måske AaB) vi skal holde bag os.
Det bliver os, Horsens, Lyngby og AaB der skal kæmpe om at undgå nedrykning, og jeg er da også nervøs for, at AaB på et eller andet tidspunkt kommer lidt i gang og deres offensive individualister finder melodien, men som de har set ud i de første 5 kampe er de i hvert fald også en del af det.
Jeg kan ikke huske, hvornår der sidst har været en så vigtig kamp, som den vi skal spille mod Horsens, for et nederlag der og 10 point op til dem med over 1/4 af grundspillet afviklet, så kan vi godt forberede os på, at vi kommer til at ligge til nedrykning, når slutspillet går i gang, med mindre at AaB også kollapser totalt, og så bliver det en ekstremt definerende forårssæson vi skal spille.
- Likes 1
Comment
-
Kan det tænkes at Alm godt kan se at hans system ikke virker, at han har talt med BW om på hvilke positioner holdet skal forstærkes, men at han langt fra er tilfreds med det BW er kommet op med. Og at han således går planken ud, på den mest fordelsagtige måde for sig selv. Nemlig med en fyring.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Glem Viborg, jeg havde også en tro og et håb om, at de ville blive en del af kampen, men det er alt for solide til, at de pludselig får en lang stime af kampe, hvor de ikke vinder. Selv her i starten af sæsonen, hvor de har skulle spille 4 europæiske kampe sideløbende, har de haft meget få problemer med at præstere i ligaen.
Det bliver os, Horsens, Lyngby og AaB der skal kæmpe om at undgå nedrykning, og jeg er da også nervøs for, at AaB på et eller andet tidspunkt kommer lidt i gang og deres offensive individualister finder melodien, men som de har set ud i de første 5 kampe er de i hvert fald også en del af det.
Jeg kan ikke huske, hvornår der sidst har været en så vigtig kamp, som den vi skal spille mod Horsens, for et nederlag der og 10 point op til dem med over 1/4 af grundspillet afviklet, så kan vi godt forberede os på, at vi kommer til at ligge til nedrykning, når slutspillet går i gang, med mindre at AaB også kollapser totalt, og så bliver det en ekstremt definerende forårssæson vi skal spille.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægSå bliver vi da nok klar over spillernes holdning til ham, hvis de selv kan bestemme det med en dårlig indsats (igen).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægHvis nedrykningen skal kunne undgås tror jeg kun der er to muligheder:
1. En dyr supersigning (lidt som Wass) som giver bedre spil og tro på tingene.
2. Ansættelse af træner med et ry som vil få spillere til at vælge OB.
1. Hvilke spiller med det CV kan vi tiltrække og betale for ? Wass kom hjem til BIF pga. Oscars far/familien/historien.
2. Hvilken træner kan vi få med et "ry" så spillerne vælger os ? I min verden skal de ikke vælge træneren, men OB !Last edited by Online; 15-08-2022, 12:36.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Kritikken kommer selvfølgelig her når det ligner han begynder at miste taget om tingene. Her vil flere komme med alle mulige årsager til han er den rette. Havde vi haft succes var det det mest rigtige i verden at vi nu havde en træner, der fokuserede på træningen og ikke brugte kræfter på at pege på spillere. Sådan er branchen, men overall er problemet jo bare at det hold han er sat i søgen til at spille sig i fast top 6 lige nu sejler rundt og spiller som det klart dårligste hold i suppen, og uanset om han så selv eller BW/Hemme/JH har peget på de spillere han har til rådighed, så præsterer spillerne langt under niveau og på den baggrund bør han jo ryge ud. Ellers mener ledelsen jo ikke der er andre som kan gøre det bedre, og så bør de fyre sig selv.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment