Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    ALM har ingen transferønsker.... det er op til de højere herrer at stå for det.

    .......

    Syntes i den grad det er en taber strategi kommunikativt fra Alms side - i stedet for så sig dog til medierne at han selvf har nogle ønsker men det naturligvis holdes internt.

    Fint at træneren ikke skal diktere hvad der hentes ind - det er Bjørn der er ansat til at styre det - men hav dog en mening.


    Ud med Alm tak - og lad os få en der godt tør tage snakken med sin chef om hvad han har brug for at lykkedes

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Lasse Vøge @LasseVge
      ·
      11 min
      Svarer
      @Jensekongstad
      Der arbejdes angiveligt på en ‘kvalitetsforstærkning’. Men hvem og hvor på banen, har jeg endnu ikke hørt. Og med OB’s øje for kvalitet kan det i princippet være Jebalis onkel eller et comeback til Mathias Thrane.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg


        Syntes i den grad det er en taber strategi kommunikativt fra Alms side - i stedet for så sig dog til medierne at han selvf har nogle ønsker men det naturligvis holdes internt.

        Fint at træneren ikke skal diktere hvad der hentes ind - det er Bjørn der er ansat til at styre det - men hav dog en mening.


        Ud med Alm tak - og lad os få en der godt tør tage snakken med sin chef om hvad han har brug for at lykkedes
        Misforstå mig ikke - jeg er også skuffet og træt af situationen, men jeg erindrer at Alm på et tidspunkt sagde at ikke specifikt pegede på spillere, det betyder dog ikke at han ikke kommer med input til hvilken type spiller han kan tænke sig til hans måde at spille på.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

          Misforstå mig ikke - jeg er også skuffet og træt af situationen, men jeg erindrer at Alm på et tidspunkt sagde at ikke specifikt pegede på spillere, det betyder dog ikke at han ikke kommer med input til hvilken type spiller han kan tænke sig til hans måde at spille på.
          det er meget muligt - men jo ikke det der bliver kommunikeret ud til omverdenen. Og så bliver det en del af fortællingen. Jeg bryder mig ihvertfald ikke om det - og hvorfor gøre det til en historie.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            ALM har ingen transferønsker.... det er op til de højere herrer at stå for det.

            .......
            Måske han ved at det er nytteløst at komme med ønsker, når nu ledelsen har vist at det kun er de nederste hylder, eller bunken med kasserede spillere der må vælges.
            Hvis Bjørn Paulsen er fra det absolutte øverste han må pege på, så kan vi jo lige så godt lege “ den som flaskehalsen peger på”
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Måske han ved at det er nytteløst at komme med ønsker, når nu ledelsen har vist at det kun er de nederste hylder, eller bunken med kasserede spillere der må vælges.
              Hvis Bjørn Paulsen er fra det absolutte øverste han må pege på, så kan vi jo lige så godt lege “ den som flaskehalsen peger på”
              Er ret sikker på at det har været hans synspunkt fra dag 1 ...har altid undret mig at som cheftræner at du ingen ønsker har

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Måske han ved at det er nytteløst at komme med ønsker, når nu ledelsen har vist at det kun er de nederste hylder, eller bunken med kasserede spillere der må vælges.
                Hvis Bjørn Paulsen er fra det absolutte øverste han må pege på, så kan vi jo lige så godt lege “ den som flaskehalsen peger på”
                Det er jo noget sluder og et ikke engang halvhjertet forsøg på at tilsværte ledelsen på tyndt grundlag (de skal kritiseres - men gør det da på et sagligt grundlag). Han har fra den dag, han blev ansat, sagt det her. Det er jo en måde at passe på sig selv, om man så kan lide det eller ej. Strategien er klar: man vil aldrig kunne hænge ham op på truppens kvalitet. Han vil aldrig stå med det fulde ansvar. Pressen og vi egentligt også, er tvunget til at lægge en stor del af ansvaret over på BW og Thorborg. Det er helt i orden at mene, at den tilgang ikke er i orden. Men så burde man jo som fan have råbt og skreget om den her problematik, da han blev ansat i sin tid. For han sagde det altså i allerførste interview med SFÅ. Jeg har respekt for, hvis en træner mener, at han ikke vil sætte navne på de spillere han kunne ønske sig. Men jeg er enig i, at det er bizart, hvis han ikke engang vil sige til BW, at han godt kunne bruge en 6er der kan løbe og tackle langt ind i helvede. På den anden side er det jo også bizart, hvis BW ikke kan se, hvor de svage punkter er. Men det tror jeg nu også godt han kan. Tror mere det er det økonomiske midler, der mangler.
                Jeg kunne mig godt tænke mig Niels Frederiksen-tilgangen. Han siger vist heller ikke, hvilke specifikke spillere han vil have. Han siger bare ting som, at det havde været bedre at blive nummer 6, så man ikke skulle have spillet i Europa, for nu er truppen helt tyndslidt. Se det er en fed måde at kritisere CV.
                Last edited by claudes1; 15-08-2022, 04:50.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Det er jo noget sluder og et ikke engang halvhjertet forsøg på at tilsværte ledelsen på tyndt grundlag (de skal kritiseres - men gør det da på et sagligt grundlag). Han har fra den dag, han blev ansat, sagt det her. Det er jo en måde at passe på sig selv, om man så kan lide det eller ej. Strategien er klar: man vil aldrig kunne hænge ham op på truppens kvalitet. Han vil aldrig stå med det fulde ansvar. Pressen og vi egentligt også, er tvunget til at lægge en stor del af ansvaret over på BW og Thorborg. Det er helt i orden at mene, at den tilgang ikke er i orden. Men så burde man jo som fan have råbt og skreget om den her problematik, da han blev ansat i sin tid. For han sagde det altså i allerførste interview med SFÅ. Jeg har respekt for, hvis en træner mener, at han ikke vil sætte navne på de spillere han kunne ønske sig. Men jeg er enig i, at det er bizart, hvis han ikke engang vil sige til BW, at han godt kunne bruge en 6er der kan løbe og tackle langt ind i helvede. På den anden side er det jo også bizart, hvis BW ikke kan se, hvor de svage punkter er. Men det tror jeg nu også godt han kan. Tror mere det er det økonomiske midler, der mangler.
                  Jeg kunne mig godt tænke mig Niels Frederiksen-tilgangen. Han siger vist heller ikke, hvilke specifikke spillere han vil have. Han siger bare ting som, at det havde været bedre at blive nummer 6, så man ikke skulle have spillet i Europa, for nu er truppen helt tyndslidt. Se det er en fed måde at kritisere CV.
                  Det flugter helt og aldeles med mine tanker om status pt, og de følelser og frustrationer jeg sidder med ang. AA og BW. Jeg tvivler ikke på at BW har indsigt i, og har snakket med AA om hvilke typer han har brug for. BW har måske også satset for stort på at få ændret organisationen med assistenter og assistenter til assistenten, ny (mere) datadreven trænerass. osv. så truppen måske ikke har den kvalitet den skal have, selv når der er så mange skader som har været tilfældet. Jeg har mere end alm. svært ved at se hvordan vi undgår det "unævnelige" selv når vi får alle skaderne klar igen. Silken er i den grad slidt af allerede nu og det kommer til at kræve sejre i større mængder for at ændre på det. Jeg tror ikke Alm kan ændre det, omvendt tror jeg heller ikke nogen anden træner kan.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Det er jo noget sluder og et ikke engang halvhjertet forsøg på at tilsværte ledelsen på tyndt grundlag (de skal kritiseres - men gør det da på et sagligt grundlag). Han har fra den dag, han blev ansat, sagt det her. Det er jo en måde at passe på sig selv, om man så kan lide det eller ej. Strategien er klar: man vil aldrig kunne hænge ham op på truppens kvalitet. Han vil aldrig stå med det fulde ansvar. Pressen og vi egentligt også, er tvunget til at lægge en stor del af ansvaret over på BW og Thorborg. Det er helt i orden at mene, at den tilgang ikke er i orden. Men så burde man jo som fan have råbt og skreget om den her problematik, da han blev ansat i sin tid. For han sagde det altså i allerførste interview med SFÅ. Jeg har respekt for, hvis en træner mener, at han ikke vil sætte navne på de spillere han kunne ønske sig. Men jeg er enig i, at det er bizart, hvis han ikke engang vil sige til BW, at han godt kunne bruge en 6er der kan løbe og tackle langt ind i helvede. På den anden side er det jo også bizart, hvis BW ikke kan se, hvor de svage punkter er. Men det tror jeg nu også godt han kan. Tror mere det er det økonomiske midler, der mangler.
                    Jeg kunne mig godt tænke mig Niels Frederiksen-tilgangen. Han siger vist heller ikke, hvilke specifikke spillere han vil have. Han siger bare ting som, at det havde været bedre at blive nummer 6, så man ikke skulle have spillet i Europa, for nu er truppen helt tyndslidt. Se det er en fed måde at kritisere CV.
                    Det siger sig selv, at der føres samtaler træner og ledelse imellem, så selvfølgelig nævner Alm da hvor på banen vi kan forstærkes.
                    Vi ved alle der følger med at Alm fra første dag har sagt at han ikke peger på enkelte spillere.
                    Prøv engang imellem at lad være at tage alle indlæg som værende alvorlige.

                    Kan huske der var lidt debat om Alm’s holdning da han kom med meldingen, men husker ik om der var den vilde kritik af det.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Det siger sig selv, at der føres samtaler træner og ledelse imellem, så selvfølgelig nævner Alm da hvor på banen vi kan forstærkes.
                      Vi ved alle der følger med at Alm fra første dag har sagt at han ikke peger på enkelte spillere.
                      Prøv engang imellem at lad være at tage alle indlæg som værende alvorlige.

                      Kan huske der var lidt debat om Alm’s holdning da han kom med meldingen, men husker ik om der var den vilde kritik af det.
                      Så lav en smiley eller lignende - så er det lette at "gætte", hvilke der er for sjov

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Så lav en smiley eller lignende - så er det lette at "gætte", hvilke der er for sjov
                        Modtaget
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Twitterfolket mener at vide, at træningen foregår lidt senere i dag, da der skal være en eller anden form for møde. Det kunne være en pressemeddelelse, men det kunne vel lige så godt være en form for krisemøde, hvor man klapper hinanden på skuldrene, og så går ud og træner.

                          Det er et meget løst rygte, bare lige inden man bliver slagtet :)
                          Fas est et ab hoste doceri.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                            Twitterfolket mener at vide, at træningen foregår lidt senere i dag, da der skal være en eller anden form for møde. Det kunne være en pressemeddelelse, men det kunne vel lige så godt være en form for krisemøde, hvor man klapper hinanden på skuldrene, og så går ud og træner.

                            Det er et meget løst rygte, bare lige inden man bliver slagtet :)
                            De kan vel godt træne samtidigt med at en pressemeddelelse udsendes.

                            Det lyder næsten som om, at AA er på vej væk...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                              Twitterfolket mener at vide, at træningen foregår lidt senere i dag, da der skal være en eller anden form for møde. Det kunne være en pressemeddelelse, men det kunne vel lige så godt være en form for krisemøde, hvor man klapper hinanden på skuldrene, og så går ud og træner.

                              Det er et meget løst rygte, bare lige inden man bliver slagtet :)
                              Det er helt normalt, at træningen starter en time senere dagen efter en aftenkamp. Lige det skal der ikke lægges noget i.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                                Det er helt normalt, at træningen starter en time senere dagen efter en aftenkamp. Lige det skal der ikke lægges noget i.
                                Det er modtaget. Mange tak for opklaringen.
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X