Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Eller en kæreste i byen. Det har han haft, ved jeg fra en jeg kender. Hun var medlem af Enhedslisten :-)
    Gad vide hvad hans følelser egentlig er for OB. Jeg ved hans debut som ung mand var god. Så tror jeg han blev skadet. Og snart var han væk. Måske føler han sig svigtet af klubben?
    I sfå udtalte han at hjertet er i Viborg, så jeg synes folk skal glemme alt om ham. Det var bare ærgerligt at vi havde en god venstre back, da han var her. Han ville sandsynligvis være rådnet op på bænken og ikke have nået nuværende niveau.
    Sorrig og glæde de vandre til hobe,
    lykke, ulykke de gange på rad,
    medgang og modgang hinanden tilråbe,
    solskin og skyer de følges og ad.
    Jorderigs guld
    er prægtig muld,
    Himlen er ene af salighed fuld.
    - Kingo, 1681

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

      I sfå udtalte han at hjertet er i Viborg, så jeg synes folk skal glemme alt om ham. Det var bare ærgerligt at vi havde en god venstre back, da han var her. Han ville sandsynligvis være rådnet op på bænken og ikke have nået nuværende niveau.
      Tak. Så er den ged nok begravet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

        Eller en kæreste i byen. Det har han haft, ved jeg fra en jeg kender. Hun var medlem af Enhedslisten :-)
        Gad vide hvad hans følelser egentlig er for OB. Jeg ved hans debut som ung mand var god. Så tror jeg han blev skadet. Og snart var han væk. Måske føler han sig svigtet af klubben?
        Er han ikke lige blevet far igen?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

          I sfå udtalte han at hjertet er i Viborg, så jeg synes folk skal glemme alt om ham. Det var bare ærgerligt at vi havde en god venstre back, da han var her. Han ville sandsynligvis være rådnet op på bænken og ikke have nået nuværende niveau.
          Det havde vel ikke rigtigt noget at gøre med venstre back på det tidspunkt. Da han spillede i OB var han kantspiller. Jeg var en del nede og se træninger dengang. Han havde da lidt fart, men var på ingen måde et af de mest talentfulde unge spillere jeg har set. Han røg så også til Silkeborg, hvor han heller ikke for alvor slog igennem på de tre år han var der - på et sløjt Silkeborg-hold. Efter det røg han til Island. Siger lidt om hvor han var i sin karriere.

          Men det er så vildt imponerende hvordan han er kommet tilbage fra det. Han kom til Fredericia, hvor det vel virkede til, at han blev bedre og bedre hver sæson. Men selv på det tidspunkt spillede han mig bekendt på midtbanen. Det var nok dengang OB skulle have købt ham hvis det skulle have været. Selvom jeg nok ville have tænkt det var uambitiøst på det tidspunkt.

          Mener først det er efter han er kommet til Viborg han er blevet omskolet til back. Og det fungerer jo bare.

          Comment


            ALM har ingen transferønsker.... det er op til de højere herrer at stå for det.

            .......
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              ALM har ingen transfersønsker.... det er op til de højere herrer at stå for det.

              .......
              Begynder efterhånden mere og mere at abonnere på Plums beskrivelse af Alm som den store ansvarsfralægger. Han har ingen ønsker, ingen holdninger og stort set ikke noget ansvar for noget, når han selv skal sætte ord på tingene. Man kan spørge sig selv, hvad det egentlig er vi betaler ham for?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Begynder efterhånden mere og mere at abonnere på Plums beskrivelse af Alm som den store ansvarsfralægger. Han har ingen ønsker, ingen holdninger og stort set ikke noget ansvar for noget, når han selv skal sætte ord på tingene. Man kan spørge sig selv, hvad det egentlig er vi betaler ham for?
                Vi betaler ham for at træne holdet. Præcis som bestyrelsen og BW vil have det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Begynder efterhånden mere og mere at abonnere på Plums beskrivelse af Alm som den store ansvarsfralægger. Han har ingen ønsker, ingen holdninger og stort set ikke noget ansvar for noget, når han selv skal sætte ord på tingene. Man kan spørge sig selv, hvad det egentlig er vi betaler ham for?
                  Men det passer vel meget godt med strategien i OB.. Som Thorborg har sagt, er det sportsudvalget der står for strategi, spillestil og rekruttering af spillere.

                  SÅ ALM må vel være det perfekte valg for OB.....
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Begynder efterhånden mere og mere at abonnere på Plums beskrivelse af Alm som den store ansvarsfralægger. Han har ingen ønsker, ingen holdninger og stort set ikke noget ansvar for noget, når han selv skal sætte ord på tingene. Man kan spørge sig selv, hvad det egentlig er vi betaler ham for?
                    Du er da nødt til at have ønske om spillere...alt andet er kønsløs og naivt.....nosseløst

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Vi betaler ham for at træne holdet. Præcis som bestyrelsen og BW vil have det
                      Jeg gad vide, hvor mange succesfulde klubber der er på verdensplan, hvor cheftræneren slet ikke har holdning til og deltager i snakke om strategi, sportslig retning og trupsammensætning. Det må i min verden være en forudsætning for, at du som træner kan føre dine tanker ud i livet. Det tegner et underligt billede af Alms karakter, hvis han uden problemer kan leve med, at så mange ting bliver besluttet henover hovedet på ham, som han skal leve med konsekvenserne af.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                        Du er da nødt til at have ønske om spillere...alt andet er kønsløs og naivt.....nosseløst
                        Det er så den perfekte beskrivelse af AA: kønsløs, naiv og nosseløs!

                        Comment


                          Lasse Vøge @LasseVge
                          ·
                          11 min
                          Svarer
                          @Jensekongstad
                          Der arbejdes angiveligt på en ‘kvalitetsforstærkning’. Men hvem og hvor på banen, har jeg endnu ikke hørt. Og med OB’s øje for kvalitet kan det i princippet være Jebalis onkel eller et comeback til Mathias Thrane.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Lasse Vøge @LasseVge
                            ·
                            11 min
                            Svarer
                            @Jensekongstad
                            Der arbejdes angiveligt på en ‘kvalitetsforstærkning’. Men hvem og hvor på banen, har jeg endnu ikke hørt. Og med OB’s øje for kvalitet kan det i princippet være Jebalis onkel eller et comeback til Mathias Thrane.


                            Nåååå, hvis Jebalis far har en meget ung bror, så....
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                              Nåååå, hvis Jebalis far har en meget ung bror, så....
                              Onkel er en titel man gifter sig til - Jeg ville hellere tjekke op på om Jebali har en søster

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Onkel er en titel man gifter sig til - Jeg ville hellere tjekke op på om Jebali har en søster
                                Sikker? I Tyskland er det en bror af far eller mor.
                                Hvask du mener er det ikke en svoger?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X