Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvis vi kigger den vej forstår jeg virkelig ikke, hvorfor vi ikke gik efter Kraev
    Det ved man jo heller ikke om vi har prøvet jo..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg hører at man kigger og er i dialog omkring ham her. På leje

      https://www.transfermarkt.com/amer-g...spieler/293210

      Men han er langt fra den eneste der arbejdes på garanteret(uden jeg ved det konkret). Man er nød til at have flere ting igang på samme tid for måske at 1 ting lykkedes når man kigger på højere hylder.
      Så chancen for at det bliver ham er nok ikke stor så lad være med at hæng når/hvis det ikke sker. Men den er god/legit nok
      Godt at der sker noget, men undre mig over det er den plads man kigger på. Klart at Jebali også er bedre end BK som 9'er, men tænker vi i stedrt burde gå efter en ren angriber, selvom jeg stadig mener vi mest mangler DM, CF og VB

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det ved man jo heller ikke om vi har prøvet jo..
        Det har vi ikke.

        Nu prøver han så lykken i den australske liga.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Ja tak.

          https://youtu.be/BBiTkpjwvi0

          Mucolli, Halimi, Bashkim, Mihajlo og Gojak, det er fynsk-Balkan total fodbold

          Comment


            Fair nok at folk er skeptiske, men BW skal forstærke truppen på flere positioner hvis skuden skal vendes. Markedet dikterer reglerne lige nu og han er nødt til først og fremmest at handle når muligheden byder sig, også selvom det ikke er de positioner vi synes presser mest på.

            Det er værd at nævne at transfermarkedet er svært uden penge og endnu mere når du ligger sidst i en ikke specielt attraktiv liga og mest af alt når dem der sælger ved du vil købe. Vi står ikke forrest i køen til ret mange af de spillere der kan forstærke os nu og her. Vi skal formentlig længere hen mod deadline før vilkårene tipper lidt i OBs favør.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
              Fair nok at folk er skeptiske, men BW skal forstærke truppen på flere positioner hvis skuden skal vendes. Markedet dikterer reglerne lige nu og han er nødt til først og fremmest at handle når muligheden byder sig, også selvom det ikke er de positioner vi synes presser mest på.

              Det er værd at nævne at transfermarkedet er svært uden penge og endnu mere når du ligger sidst i en ikke specielt attraktiv liga og mest af alt når dem der sælger ved du vil købe. Vi står ikke forrest i køen til ret mange af de spillere der kan forstærke os nu og her. Vi skal formentlig længere hen mod deadline før vilkårene tipper lidt i OBs favør.
              Der er intet galt i at BW vil forstærke og jeg synes også han gør sit og viser en handlekraftighed, vi ikke har set i Ådalen i mange ord.

              Det der frustrerer mig (og ikke sikkert mange andre også) er at vi har skreget på en 6'er i fucking evigheder og indtil videre har man indtil videre hentet:

              - 4 offensive spillere, i en offensiv der i forvejen er meget stor
              - 3 CBs i en trup der i forvejen har mange CBs - Man sender godt nok 2 væk.
              - 1 VB mere, når man har 2 i forvejen
              - 1 HB man af uransagelig årsager ikke bruger
              - 1 Målmand som virker fornuftig til at aflaste

              Og når man så har gjort alt dette og samtidig har 3 midtbanespillere til 3 midtbanepositioner, som samtidig ikke har et ry for at holde sig skadesfri en hel sæson, så hiver man fandme Besar Halimi - en offensiv spiller - til prøvetræning og siger til Fyens - i en kluntet formulering - at man leder efter en 10er.

              Jeg begriber det virkelig ikke.

              Comment


                Om rygtet er sandt er svært at sige (no shots fired) men her midt i al elendigheden, så er det da et lys i mørke at vi angiveligt er ude efter sådan et CV der.
                Ham der ville rykke direkte ind i toppen af truppen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                  Om rygtet er sandt er svært at sige (no shots fired) men her midt i al elendigheden, så er det da et lys i mørke at vi angiveligt er ude efter sådan et CV der.
                  Ham der ville rykke direkte ind i toppen af truppen
                  Hvem tænker du på specifikt..?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Der er intet galt i at BW vil forstærke og jeg synes også han gør sit og viser en handlekraftighed, vi ikke har set i Ådalen i mange ord.

                    Det der frustrerer mig (og ikke sikkert mange andre også) er at vi har skreget på en 6'er i fucking evigheder og indtil videre har man indtil videre hentet:

                    - 4 offensive spillere, i en offensiv der i forvejen er meget stor
                    - 3 CBs i en trup der i forvejen har mange CBs - Man sender godt nok 2 væk.
                    - 1 VB mere, når man har 2 i forvejen
                    - 1 HB man af uransagelig årsager ikke bruger
                    - 1 Målmand som virker fornuftig til at aflaste

                    Og når man så har gjort alt dette og samtidig har 3 midtbanespillere til 3 midtbanepositioner, som samtidig ikke har et ry for at holde sig skadesfri en hel sæson, så hiver man fandme Besar Halimi - en offensiv spiller - til prøvetræning og siger til Fyens - i en kluntet formulering - at man leder efter en 10er.

                    Jeg begriber det virkelig ikke.
                    Som jeg skrev, så er det markedet der dikterer hans handlemuligheder. Med de spillerafgange der har været indtil nu, så er balancen ikke rettet op på holdet endnu, det er åbenlyst. Især hvis KL ryger nu. Vi mangler klart en 6'er, det er jeg helt enig omkring, men det finder man ikke bare lige, hvis det er en der også skal kunne løfte os.
                    Men jeg anser stadig det her vindue for work in progress og ved at BW ikke er færdig endnu. Personligt anskuer jeg alle andre end BP og MH, som spillere til bredden der måske længere inde i sæsonen kan gøre sig gældende, men som nu og her skal koncentrere sig om at træne godt og spille sig ind på holdet den vej.

                    Og husk to af dem er lejede spillere, som klubben kan slippe af med hvis de ikke kan bidrage nævneværdigt. Samtidig også nogle spillere, som ikke koster alvorlige summer i løn. Halimi er stadig kun en prøvetræning og hvis han får kontrakt, så tør jeg godt garantere den bliver til dels præstationsbaseret og til dels billig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Ja tak.

                      https://youtu.be/BBiTkpjwvi0

                      Mucolli, Halimi, Bashkim, Mihajlo og Gojak, det er fynsk-Balkan total fodbold
                      Det ser meget lovende ud og en spiller som fint kunne spille den i dybden for Max. :-) Åbenbart offensiv midtbane/10er hvad ville ikke løse vires problemer på def midt. Hvis Gojak kan hentes så skulle det betyde at Halimi er ikke mere aktuelt.
                      ​​​​​​
                      ​​​
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                        Som jeg skrev, så er det markedet der dikterer hans handlemuligheder. Med de spillerafgange der har været indtil nu, så er balancen ikke rettet op på holdet endnu, det er åbenlyst. Især hvis KL ryger nu. Vi mangler klart en 6'er, det er jeg helt enig omkring, men det finder man ikke bare lige, hvis det er en der også skal kunne løfte os.
                        Men jeg anser stadig det her vindue for work in progress og ved at BW ikke er færdig endnu. Personligt anskuer jeg alle andre end BP og MH, som spillere til bredden der måske længere inde i sæsonen kan gøre sig gældende, men som nu og her skal koncentrere sig om at træne godt og spille sig ind på holdet den vej.

                        Og husk to af dem er lejede spillere, som klubben kan slippe af med hvis de ikke kan bidrage nævneværdigt. Samtidig også nogle spillere, som ikke koster alvorlige summer i løn. Halimi er stadig kun en prøvetræning og hvis han får kontrakt, så tør jeg godt garantere den bliver til dels præstationsbaseret og til dels billig.
                        Jeg kender godt OBs plads i fødekæden - Jeg er dog uenig i at Superligaen ikke er en attraktiv liga, det er jeg ret overbevist om den er - men lad det nu ligge.

                        Lejespillerne ved jeg godt er billige og med option, men hvis du vel se dem an kræver det jo at der er plads til dem på en bane. Jeg tror at der er størst chance for at se Kefing Kanté, men det bliver maks 8 kampe i alt 300 minutter.

                        Og hvad angår Halimi, så er jeg ret ligeglad med om det er en prøvetræning eller ej - Det er ikke på den position vi har problemer og samtidig beskriver alle BIF-fans ham som en medgangsspiller. Vi har hverken medgang og har ikke brug for medgangsspillere i den situation vi er nu. Og samtidig har han cafékongen som agent.

                        Men min pointe: OB har hentet rigtig mange spillere ind til alle positioner, undtagen midtbanen - Køen til CB og de offensive pladser har aldrig været længere - Og samtidig har man vidst at man ville miste JJ og Tarek, derudover har Troels Kløve spillet en minimal rolle i foråret, derfor vidste man også at hans dage var talte. Man har derfor overordentlig meget tid til at kigge på midtbanen, men der er kommet intet - og heller intet på rygtebasis. Jeg synes at Bjørn virkelig leger med ilden, hvis ikke den midtbane bliver styrket enten i toppen eller på bredden - Og det skal gerne være en 6'er.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Det ser meget lovende ud og en spiller som fint kunne spille den i dybden for Max. :-) Åbenbart offensiv midtbane/10er hvad ville ikke løse vires problemer på def midt. Hvis Gojak kan hentes så skulle det betyde at Halimi er ikke mere aktuelt.
                          ​​​​​​
                          ​​​
                          Stil op sådan her:

                          Nico""" "" "" "" "" "BP" "" "" "" "" Mihajlo "" "" "" "" Skjelvik
                          ​​​​
                          "" "" "" "" "" "" "" "" Tverskov Gojak""" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "


                          ​​​​" "" "Charly" "" "" "" "" " "Frø" "" "" "" "" "" "" "" "" "Breum
                          ​​​​​​
                          " "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" Isaam""" "" "" "" "" "" "" "" "" "" ""
                          ​​​​​
                          Så vi får en mere boldsikker spiller en centralt der kan vende spillet, netop med de dybe stikninger og lange afleveringer han kan slå. På den måde for vi også vores backs mere med i spillet, hvis der centralt er en link-up spiller.

                          Så har du Bashkim, Fengerino, Grubbe, Mucolli, Østrøm, Aron, Sander og HC på bænken, hvilket giver os noget at skyde med. Måske endda Halimi.
                          Last edited by Striwetforlivet!; 12-08-2022, 18:00.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Hvem tænker du på specifikt..?
                            Jamen bare at rygter trods alt bare er rygter.

                            Men har virkelig frygtet af næste handle (eller rygte for den sags skyld) ville være en eller anden no-name type som ingen nogensinde har hørt om (Kante, Omar Jebali)
                            Eller et eller andet leverpostej (Mucolli, Kløve u name it)

                            Det er bare befriende hvis vi sigter højere end det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              Jeg kender godt OBs plads i fødekæden - Jeg er dog uenig i at Superligaen ikke er en attraktiv liga, det er jeg ret overbevist om den er - men lad det nu ligge.

                              Lejespillerne ved jeg godt er billige og med option, men hvis du vel se dem an kræver det jo at der er plads til dem på en bane. Jeg tror at der er størst chance for at se Kefing Kanté, men det bliver maks 8 kampe i alt 300 minutter.

                              Og hvad angår Halimi, så er jeg ret ligeglad med om det er en prøvetræning eller ej - Det er ikke på den position vi har problemer og samtidig beskriver alle BIF-fans ham som en medgangsspiller. Vi har hverken medgang og har ikke brug for medgangsspillere i den situation vi er nu. Og samtidig har han cafékongen som agent.

                              Men min pointe: OB har hentet rigtig mange spillere ind til alle positioner, undtagen midtbanen - Køen til CB og de offensive pladser har aldrig været længere - Og samtidig har man vidst at man ville miste JJ og Tarek, derudover har Troels Kløve spillet en minimal rolle i foråret, derfor vidste man også at hans dage var talte. Man har derfor overordentlig meget tid til at kigge på midtbanen, men der er kommet intet - og heller intet på rygtebasis. Jeg synes at Bjørn virkelig leger med ilden, hvis ikke den midtbane bliver styrket enten i toppen eller på bredden - Og det skal gerne være en 6'er.
                              Ja ligaen er såmænd okay, den er vel i top 15 i Europa. Men OB er ikke særligt attraktive.

                              Jeg synes ikke at OB skal holde sig fra at se en spiller gratis an, fordi nogle brøndbyfans siger han er en medgangsspiller eller fordi han har en tvivlsom agent. Jeg kan ikke se problemet i at han er med til træning. Han koster os ikke noget. Jeg tvivler på at han kan bidrage med noget i OB, men det må tiden vise om vi overhovedet skal forholde os til. Indtil videre er han kun på besøg.

                              Jeg prøvede at formulere jeg også mener vi mangler en 6'er, men det var jeg måske ikke klar i mælet omkring. Det ville have været klart at foretrække at den plads allerede var besat og det er definitivt noget der har været med til at påvirke resultaterne at vi har manglet kvalitet ved siden af Tverskov. Og jeg mener også stadigvæk vi mangler en centerforsvarer mere, som kan bidrage nu. Men som sagt, så er vinduet ikke lukket endnu. Jeg tror stadig på BW henter en 6'er, jeg tror (og håber) bare først han gør det, når han kan få en der er god nok til at hæve niveauet. Og det har så ikke været muligt endnu.
                              Last edited by Loneranger; 12-08-2022, 17:48.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Stil op sådan her:

                                Nico""" "" "" "" "" "BP" "" "" "" "" Mihajlo "" "" "" "" Skjelvik
                                ​​​​
                                "" "" "" "" "" "" "" "" Tverskov Gojak""" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "


                                ​​​​" "" "Charly" "" "" "" "" " "Frø" "" "" "" "" "" "" "" "" "Breum
                                ​​​​​​
                                " "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" Isaam""" "" "" "" "" "" "" "" "" "" ""
                                ​​​​​
                                Så vi får en mere boldsikker spiller en centralt der kan vende spillet, netop med de dybe stikninger og lange afleveringer han kan slå. På den måde for vi også vores backs mere med i spillet, hvis der centralt er en link-up spiller.

                                Så har du Bashkim, Fengerino, Grubbe, Mucolli, Østrøm, Aron, Sander og HC på bænken, hvilket giver os noget at skyde med. Måske endda Halimi.
                                Sæt Gojak frem i sted af Frø og Aron ved siden af Tverskovs og er med. :-)
                                (Og en anden vb, gerne Adelgaard)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X