Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
    Alt hvad man kan se på OBstruktions hjemmeside er at de, lidt kryptisk, skriver, at det kunne være dejligt med en ny spiller...
    Jeg er i Ådalen. Er 99,99% sikker på at det er Slotsager

    Comment


      Folk bliver ved med at påstå at Mucolli er ti'er herinde. Jeg er med på at det er meldt ud at han kan kandidere til pladsen, men han er altså kantspiller og har klart mest spillet det.
      Folk kritiserer Bjørns signings meget, men lige netop Mucolli tror jeg kommer til at overraske folk, han er altså en glimrende spiller udfra hvad jeg har set

      Comment


        En prøvetræning får folk til at gå i selvsving. Rolig nu han ses til træning og kasseres såfremt han vejes for let. Jeg tror der præsenteres en stopper nu når en er på vej væk trods for at der også er en ny stopper idag på lejeaftale

        Comment


          Og så arbejdes der på en midtbane spiller fra en udenlandsk klub. Ikke dansker

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Nu skal jeg ikke sige om han brænder træningsbanen af, men når nu det er Cafe-agentens klient så lyder det lidt som noget agentpleje, hvor BW måske kan bruge hans tilstedeværelse forhandlingsmæssigt omkring de virkelige erstatninger. Jeg kunne godt fristes til at tro han spiller transferspillet lige nu og underspiller vores behov for en central midtbanespiller ved at ytre ønske om en 10'er og nu have en 10'er til prøvetræning, så sælgende klubber ikke skruer prisen helt i vejret i visheden om vi desperat mangler en central midtbanemand.

            Vi har jo tidligere hørt OB har været med i kampen om Mads Larsen, vi har også været meldt interesseret i Lasse Vigen. Senest har BW så meldt ud vi egentlig er fint besat med Aron, Tverskov og Ayo, men det hænger jo ikke sammen. Hvorfor skal vi have 3 spillere til en 10'er-position og kun 3 spillere til to 6'er-positioner. Jeg tror det er fis og fiduser med den 10'er og at BW med alle midler leder efter den 6'er vi hungrer efter. Det er i hvert fald mit håb.
            Jeg er selv fortaler for LV, men er han ikke mere eller mindre fast mand i Zulte Waregem ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Og så arbejdes der på en midtbane spiller fra en udenlandsk klub. Ikke dansker
              Fra Færøerne, Gibraltar eller Moldova, budgettet skal jo holdes ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                En prøvetræning får folk til at gå i selvsving. Rolig nu han ses til træning og kasseres såfremt han vejes for let. Jeg tror der præsenteres en stopper nu når en er på vej væk trods for at der også er en ny stopper idag på lejeaftale
                Jeg forstår godt at folk flejner når de ser at hans agent er cafekongen - og med de handler OB har foretaget i dette vindue, så ville Halimi være endnu en oplagt skuffelse.

                Comment


                  Man kan mene, hvad man vil om BW's handler indtil nu - men han har da øget underholdningsværdien i transfervinduet med ca. 8000% i forhold til JH og MH

                  Comment


                    Halimi ligner et røgslør, som en anden bruger også skrev. Hvorfor kommer han ellers lige til prøvetræning nu, han har gået ledig i lang tid. Og når han så kommer fra lige netop den agent, og spiller den position, så er jeg ret sikker på det er til at arrangere at Halimi får en bold.dk artikel og et twitter opslag fra OB til gengæld for en prøvetræning, så BW får ro i kulissen til at skrive med en CM/DM.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg er i Ådalen. Er 99,99% sikker på at det er Slotsager
                      Men han er vel næppe en NY spiller, selvom han er ung og ikke har været i førsteholdstruppen indtil nu.

                      Han har jo F.eks. fået debut

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Men han er vel næppe en NY spiller, selvom han er ung og ikke har været i førsteholdstruppen indtil nu.

                        Han har jo F.eks. fået debut
                        Han er lige så ny som Charly og Aske var

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                          Man kan mene, hvad man vil om BW's handler indtil nu - men han har da øget underholdningsværdien i transfervinduet med ca. 8000% i forhold til JH og MH
                          Jeg hamrer enig-knappen i bund her.
                          Fas est et ab hoste doceri.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jeg er selv fortaler for LV, men er han ikke mere eller mindre fast mand i Zulte Waregem ?
                            Nej ikke mig bekendt. Da han blev rygtet til OB i april/maj sad han ude i kulden. Senest har han fået en start i sæsonens første 3 kampe, så han er breddespiller. Kunne forestille mig at han nok ikke synes OB virker specielt sexet og har set sæsonstarten an nede i Belgien. Måske er han tilgængelig sidst i vinduet, hvis han stadig sidder ude, men aner ikke om han måske er tættere på holdet nu. Uanset hvad er det i den standard vi skal finde vores mand på midtbanen, hvis vi skal rykke os.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Jeg er selv fortaler for LV, men er han ikke mere eller mindre fast mand i Zulte Waregem ?
                              Definer fast?

                              Han startede med at starte inde i de første 6-7 kampe, siden da har han siddet på bænken eller været indskifter. 23 kampe i alt og 1220ish minutter. Startede mod Club Brugge i weekenden, men det hans første kamp i sæsonen og første gang han startede på banen siden november sidste år

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                                Der er flere der spørger hvorfor Halimi ikke vil forstærke OB. Svaret kommer her:

                                1. Hans agent er cafekongen.
                                2. Han har spillet 32 ligakampe de seneste 3 sæsoner, hvor kun 1 var med fuld spilletid
                                3. Han var udset til at være en bærende kraft i Riga FC, men faldt fuldstændig igennem og de valgte at ophæve kontrakten før tid. Den lettiske liga svarer i bedste fald til toppen af 1. division.
                                4. De få kampe han fik for Riga var primært imod overpræsterende hold og der leverede han ikke. Det samme gælder i Conference League hvor han blot var indskifter og ikke leverede et indtryk.
                                Lyder meget som en lottokupon - fra sidste års lotterie...
                                Men vi er hidtil kun et sted hvor man vil lige på hinanden så der hentyder vel at ledelsen ser ham ikke som sukker forstærkning og det kan vel også godt give en hurtig farvel efter få dage
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X