Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Så man skulle simpelthen bare have taget en spiller ind bare for at gøre det? Det virker ikke realistisk.

    Hvad der dog kunne være en forklaring kunne være 1) for at gøre Isaam glad.

    2) Et forsøg på at imødegå at fodboldspillere i den bagerste kæde bliver teknisk dygtigere, hvilket stiller større krav for offensiv spillere både i presspillet og i forhold til at erobre bolden.

    Det ville jo rent faktisk være smart, at have en teknisk dygtig forsvarsspiller i forskellige træningsøvelser, især hvis man samtidigt får en 4 stopper som nok alligevel ville stå bag Slotsager i forhold til at være 4 valg, og at man samtidigt har udlejet flere midtstoppere der kommer tilbage næste år.

    Det handler ikke om "ja-hatte" jeg kan sagtens kritisere OBs gøren og laden.


    ​​​​​
    Tror ikke på det er fordi ham skal udfylde en rolle på træningsbanen. Tænker det mest handler om, at man er tynde i midterforsvaret og måske, at han har nogle kompetencer på bolden som vi ikke har mange af (er han venstrebenet?).

    Man skal i mine øjne have fire midterforsvarere som man er sikker på kan spille med på superliganiveau. Ivancevic' skade(r) må bekymre. Måske er det værre end vi ved. Tænker måske ikke man føler sig overbeviste om, at vi ser ham i fulde omdrejninger i efteråret. Jeg tror også de meget gerne vil undgå at rykke Tverskov eller Skjelvik i midterforsvaret da det er svært at få øje på kvalificerede alternativer på deres pladser. Udover Bjørn P og Kasper Larsen er der så Østrøm (som man tydeligvis ikke tror på som midtstopper) og Slotsager (der er MEGET ung).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Tror ikke på det er fordi ham skal udfylde en rolle på træningsbanen. Tænker det mest handler om, at man er tynde i midterforsvaret og måske, at han har nogle kompetencer på bolden som vi ikke har mange af (er han venstrebenet?).

      Man skal i mine øjne have fire midterforsvarere som man er sikker på kan spille med på superliganiveau. Ivancevic' skade(r) må bekymre. Måske er det værre end vi ved. Tænker måske ikke man føler sig overbeviste om, at vi ser ham i fulde omdrejninger i efteråret. Jeg tror også de meget gerne vil undgå at rykke Tverskov eller Skjelvik i midterforsvaret da det er svært at få øje på kvalificerede alternativer på deres pladser. Udover Bjørn P og Kasper Larsen er der så Østrøm (som man tydeligvis ikke tror på som midtstopper) og Slotsager (der er MEGET ung).
      Det er dét i de her GDPR tider, hvor man ikke ved hvor længe Mihajlo er ude.

      Jeg tror (og det er virkelig en tro) at udfra BW udtalelser om at akademispillerne skal være yngre når de kommer op på førsteholdet at man tænker de der u-19 drenge som 4 valg på stopper pladsen. Det er hidsigt, men på den anden side så har vi også hevet mange op som ikke har fået spilletiden og der er det spørgsmålet om man vil gå ud og hente en ind som 4 valg, det gør ihvertfald ikke vejen til spilletid kortere og det er nok der overvejelserne er.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Det er dét i de her GDPR tider, hvor man ikke ved hvor længe Mihajlo er ude.

        Jeg tror (og det er virkelig en tro) at udfra BW udtalelser om at akademispillerne skal være yngre når de kommer op på førsteholdet at man tænker de der u-19 drenge som 4 valg på stopper pladsen. Det er hidsigt, men på den anden side så har vi også hevet mange op som ikke har fået spilletiden og der er det spørgsmålet om man vil gå ud og hente en ind som 4 valg, det gør ihvertfald ikke vejen til spilletid kortere og det er nok der overvejelserne er.
        AA sagde i dag at Mihailo er tilbage om 3-4 uger, mere eller mindre det samme med Jebali og Sabbi.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Lyder til at transfervinduet ikke er lukket for OB. Måske ny målmand

          https://fyens.dk/artikel/ob-s-fodbol...til-diskussion

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lyder til at transfervinduet ikke er lukket for OB. Måske ny målmand

            https://fyens.dk/artikel/ob-s-fodbol...til-diskussion
            En ny målmand. En ny CF'er og to til den centrale midt, grazie mille.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              En ny målmand. En ny CF'er og to til den centrale midt, grazie mille.
              Du har ret, det er hvad vi mangler. Så må backs komme næste vindue.
              Last edited by tOrnBjerg; 30-07-2022, 16:03.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Du har ret, det ervhvad vi mangler. Så må backs komme næste vindue.
                Måske, måske en 9'er, falsk 9'er alt efter hvad behov der opstår.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Måske, måske en 9'er, falsk 9'er alt efter hvad behov der opstår.
                  Mangler vi ikke mere eller mere nye spillere på ni positioner ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Mangler vi ikke mere eller mere nye spillere på ni positioner ?
                    Na vi har nogle gode spillere, men vi mangler et par kvalitetsforstærkninger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lyder til at transfervinduet ikke er lukket for OB. Måske ny målmand

                      https://fyens.dk/artikel/ob-s-fodbol...til-diskussion
                      Sådan Bjørn! Har ikke lige læst hele artiklen, men den første udmelding under billedet er i hvert fald kontant. Så må vi se om det er tom snak

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lyder til at transfervinduet ikke er lukket for OB. Måske ny målmand

                        https://fyens.dk/artikel/ob-s-fodbol...til-diskussion
                        Din indboks er fyldt, så ikke mulig at sende PM

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Din indboks er fyldt, så ikke mulig at sende PM
                          Igen jeg prøver at slette lidt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Mangler vi ikke mere eller mere nye spillere på ni positioner ?
                            Afhænger af ambition. Top 4 og 6 i dårlige år kræver 7 nye på højt niveau.

                            Overlevelse kræver målmand, 1-2 cf og 1-2 CM.
                            Gerne 2 backs der kan dække op, men det kommer ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Afhænger af ambition. Top 4 og 6 i dårlige år kræver 7 nye på højt niveau.

                              Overlevelse kræver målmand, 1-2 cf og 1-2 CM.
                              Gerne 2 backs der kan dække op, men det kommer ikke.
                              Kan du nævne mig et godt år ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Kan du nævne mig et godt år ?
                                Jeg henviste til målsætningen for fremtiden ifølge strategien.
                                top 4 dog top 6 i dårlige år.
                                men det må være top 4 i nedrykningsspillet de mener.

                                Comment

                                Working...
                                X