Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fandt den her video med ham: https://youtu.be/w783BzxSqxc

    Det er svært at vurdere noget ud fra et 2 minutters youtube klip, men han minder mig om Issam og det er PRÆCIST sådan noget der vi har brug for nede ved siden af Tverskov.

    Sådan en der spiller kan lige præcist være det der for forløst vores spil.

    Comment


      Hmmm. Jeg er mundlam. Det kan da kun være for at please Issam. Som måske så er væk til vinter hvis der kommer et godt bud..

      Men men… Nu må vi lige se hans niveau. Men men…

      Seriøst?

      Hvis vi har behov for en gardering mere, er dette så virkelig ambitionsniveauet?? Ingen der skal fortælle mig at Ole Spion har været i Tunesien og scoute ham…

      Dette er sgu første gang i BWs tid at jeg sådan rigtig er forvirret over intentionerne.

      Comment


        Intentionen med "Lille-Jebali" er måske noget så old-school som rettidig omhu. Der er åbenbart lidt forvirring om han er cf eller dm, men et faktum er jo at både Tverskov og Aron har udløb om et år og KL næppe er tilfreds med situationen med udsigt til at Ivan forhåbentlig snart er klar må belave sig på en bænkplads og måske overvejer fremtiden.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Hmm, mange spørgsmål melder sig.

          Jeg tror på det er en gardering for ivancevic' skade. Men hvad så når ivancevic er tilbage.?

          Kan man sætte Omar på bænken, uden at fornærme issam, eller skal Omar spille uanset niveau.?

          Er scoutingniveauet nu nået til at man spørger i truppen, om de kender nogen.? Eller er Omar bare så god, og så tilfældigvis issams bror.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Hmm, mange spørgsmål melder sig.

            Jeg tror på det er en gardering for ivancevic' skade. Men hvad så når ivancevic er tilbage.?

            Kan man sætte Omar på bænken, uden at fornærme issam, eller skal Omar spille uanset niveau.?

            Er scoutingniveauet nu nået til at man spørger i truppen, om de kender nogen.? Eller er Omar bare så god, og så tilfældigvis issams bror.
            Måske Omar er for god men kan lokkes til pga Issam … no clue … men der er en del andre man kunne hente ind på en kort kontrakt som backup …. Men hentes der ikke nogen så lugter det jo af en AJA retur …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Har der ikke været noget BW interviews for nyligt? Kan ikke finde det/dem ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Har der ikke været noget BW interviews for nyligt? Kan ikke finde det/dem ..
                Er det dette interview?
                http://obstruktion.dk/video-status-med-bjorn-wesstrom/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                  Kunne ikke fundet det i podcasten ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Hmm, mange spørgsmål melder sig.

                    Jeg tror på det er en gardering for ivancevic' skade. Men hvad så når ivancevic er tilbage.?

                    Kan man sætte Omar på bænken, uden at fornærme issam, eller skal Omar spille uanset niveau.?

                    Er scoutingniveauet nu nået til at man spørger i truppen, om de kender nogen.? Eller er Omar bare så god, og så tilfældigvis issams bror.
                    Han er 22 år. Hvis han var så god, så var han vel røget. Som det mindste ville der vel være lidt data på ham.

                    Jeg synes, det virker skørt og uprofessionelt. Med forbehold, naturligvis, for at han reelt har niveauet og er en overset juvel. Men hvor sandsynligt er det?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Hmm, mange spørgsmål melder sig.

                      Jeg tror på det er en gardering for ivancevic' skade. Men hvad så når ivancevic er tilbage.?

                      Kan man sætte Omar på bænken, uden at fornærme issam, eller skal Omar spille uanset niveau.?

                      Er scoutingniveauet nu nået til at man spørger i truppen, om de kender nogen.? Eller er Omar bare så god, og så tilfældigvis issams bror.
                      Også mine tanker…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Han er 22 år. Hvis han var så god, så var han vel røget. Som det mindste ville der vel være lidt data på ham.

                        Jeg synes, det virker skørt og uprofessionelt. Med forbehold, naturligvis, for at han reelt har niveauet og er en overset juvel. Men hvor sandsynligt er det?
                        Enig. Hvis han var så god så OB er interesseret spillede han vel i udlandet nu som 22 årig?

                        Comment


                          Inden vi fuldstændig korsfæster Omar Jebali, vil jeg da gerne lige minde om at Peter Utaka blev fundet af Michael Buchholtz ved at tjekke op på om John Utaka havde en bror.

                          Umiddelbart fin transfer, hvis den bliver til noget - Det bliver en lejeaftale og vi har uendelig lidt at tabe på DM, når det kommer til spilletid til egenavl. Derudover vil prisen være 100.000 EURO, det er jo småpenge.

                          Husk nu at OB er et sted i fødekæden, hvor man bliver nødt til at udvikle spillere for at kunne rykke sig. Tanken om at vi henter en stærk erfaren DM'er bliver mere og mere urealistisk, så længe vi ikke rykker klubben.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                            Inden vi fuldstændig korsfæster Omar Jebali, vil jeg da gerne lige minde om at Peter Utaka blev fundet af Michael Buchholtz ved at tjekke op på om John Utaka havde en bror.

                            Umiddelbart fin transfer, hvis den bliver til noget - Det bliver en lejeaftale og vi har uendelig lidt at tabe på DM, når det kommer til spilletid til egenavl. Derudover vil prisen være 100.000 EURO, det er jo småpenge.

                            Husk nu at OB er et sted i fødekæden, hvor man bliver nødt til at udvikle spillere for at kunne rykke sig. Tanken om at vi henter en stærk erfaren DM'er bliver mere og mere urealistisk, så længe vi ikke rykker klubben.
                            Ingen korsfæster Omar Jebali.

                            Han skal have chancen, naturligvis, og det kan da blive en sjov historie. Men det er da… lidt spøjst. Om hvad siger Jebali den Ældre, hvis ikke brormand spiller?

                            Om ikke andet starter vi - øjensynligt - med en lejekontrakt, som du skriver, og det gør det mere omkostningsfrit.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Ingen korsfæster Omar Jebali.

                              Han skal have chancen, naturligvis, og det kan da blive en sjov historie. Men det er da… lidt spøjst. Om hvad siger Jebali den Ældre, hvis ikke brormand spiller?

                              Om ikke andet starter vi - øjensynligt - med en lejekontrakt, som du skriver, og det gør det mere omkostningsfrit.
                              Præcis også min tanke. Jeg er meget imod spillere der skal spille, uanset niveau. Og jeg håber virkelig ikke det er en pleaser-handel for issam. For ham har vi da indtil 24, hvor han vel så er 32.

                              Men lad os nu se. Hestbjerg har bestemt også en pointe. Hvis vi havde hentet en afdanket 30 årig leverpostejspiller, var jeg nok blevet skuffet.

                              Indledningsvis undrede jeg mig bare.
                              Men lad os satse på vi har fundet guld

                              Comment


                                Men hvad sker der lige med Østrøm, især hvis vi også henter Omar Jebali??? Robin Østrøm er jo ikke engang backup til højre back længere.. Godt nok en underlig historie med ham.
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X