Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Er der øget lønudgifter i staben, og eller akademiet ?
    En sportsdirektør, an assisterende sportsdirektør og en assistent til den assisterende direktør. En fyret sportschef og en fyret ass.træner synes jeg godt kan antyde en del flere udgifter i staben omkring sl-holdet. Jeg mener også at have hørt noget om opgraderinger på akademiet.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Fuck … nu bliver jeg jo nød til at høre alle BW podcasts igen …
      Altid rart at have noget at gi' sig til i sommerferien

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Yep. Men vi havde ikke den lønudgift sidste sæson. Så derfor tog jeg ham ikke med i beregningen
        Både for ham og andre udlejede spillere gælder det vel, at vi ikke reelt ved om den lejende klub betaler hele spillerens løn. Især for udviklingsspillere i divisionsklubber vil jeg anse det som usandsynligt, at vi ikke dækker i hvert fald dele af deres løn under lejeopholdet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

          Jeg har fra bekendte at Khemdee skulle være på 60.000
          Hmm. Det er ikke hvad jeg hører om de unges startløn. Men okay. Mine tal er også bare estimater. Men summa summarum er at der stadig burde være en masse lønkroner til rådighed. Flere kan komme til hvis man også lejer/sælger Østrøm,Kadrii og andre der ikke helt som de burde være ift talent/løn

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Er der øget lønudgifter i staben, og eller akademiet ?
            Ja uden tvivl. Faktisk en del. Men det skulle vidst ikke have noget med det sportslige lønbudget at gøre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

              Jeg har fra bekendte at Khemdee skulle være på 60.000
              Så er det da om året, da han havde en ungdomskontrakt !

              "Minimumslønnen på en traineekontrakt er på 4.190 dkr. om måneden. Mange spillere på kontrakt får dog væsentlig mindre. Efter traineekontrakten er næste skridt en fuldtidskontrakt. En spiller, der er fast på et Superliga-hold (ikke profil i større klub) får ca. 40.000-50.000 dkr på en fuldtidskontrakt (Kilde: Michael Steensgaard)."

              Men måske har caféejeren tryllet igen...
              Last edited by Online; 11-07-2022, 14:49.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Så er det da om året, da han havde en ungdomskontrakt !

                "Minimumslønnen på en traineekontrakt er på 4.190 dkr. om måneden. Mange spillere på kontrakt får dog væsentlig mindre. Efter traineekontrakten er næste skridt en fuldtidskontrakt. En spiller, der er fast på et Superliga-hold (ikke profil i større klub) får ca. 40.000-50.000 dkr på en fuldtidskontrakt (Kilde: Michael Steensgaard)."
                Også hvad jeg hører. De unge der kommer op får en god håndværker løn samt bonus hvis de er i truppen og når de spiller.

                Hvis MH har givet Khemdee 60.000 er det bare endnu et søm i historiens kiste. Men det tvivler jeg stærkt på

                Comment


                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-ikke-starter/

                  Bjørn vil væk.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Det kommer godt nok bag på mig med de udmeldinger / rygter, der har været de sidste fjorten dage

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Det kommer godt nok bag på mig med de udmeldinger / rygter, der har været de sidste fjorten dage
                      Det er som andre har været inde på nok ikke være helt utænkeligt Bjørn lander i Odense i morgen og præsenteres i forbindelse med fødselsdagsarrangementet til sæsonkortholderne.

                      Comment


                        Bjørn Paulsen starter inde i dagens kamp

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                          Bjørn Paulsen starter inde i dagens kamp
                          Det virker da helt skørt?

                          Handlen er af mange - fx SFÅ - beskrevet som værende mere eller mindre hjemme.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Det virker da helt skørt?

                            Handlen er af mange - fx SFÅ - beskrevet som værende mere eller mindre hjemme.
                            Har ikke helt læst op på det, men Hammarby har vist et par CFere ude med skade/karantæne, så de ville nok gerne have Bjørn til denne kamp.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det virker da helt skørt?

                              Handlen er af mange - fx SFÅ - beskrevet som værende mere eller mindre hjemme.
                              Overhovedet ikke skørt

                              Hammerby har en CF småskadet og en ude med karantæne. Begge 2 står foran Bjørn. Desuden har de købt en CF i Rosenborg forleden der heller ikke nåede at blive spille berettiget. Så Fenger var den eneste sammen med BP der var til rådighed.
                              Så til deres næste kamp kan de stille det normale forsvar og have den nye i reserve, mens den småskadede næsten var klar igen.

                              Altså=Bjørn bliver forhåbentlig præsenteret i morgen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det er som andre har været inde på nok ikke være helt utænkeligt Bjørn lander i Odense i morgen og præsenteres i forbindelse med fødselsdagsarrangementet til sæsonkortholderne.
                                Det er ikke kun for sæsonkortsholdere. Alle er velkommen

                                Comment

                                Working...
                                X