Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Yep. Men vi havde ikke den lønudgift sidste sæson. Så derfor tog jeg ham ikke med i beregningen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
Jeg har fra bekendte at Khemdee skulle være på 60.000
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
Jeg har fra bekendte at Khemdee skulle være på 60.000
"Minimumslønnen på en traineekontrakt er på 4.190 dkr. om måneden. Mange spillere på kontrakt får dog væsentlig mindre. Efter traineekontrakten er næste skridt en fuldtidskontrakt. En spiller, der er fast på et Superliga-hold (ikke profil i større klub) får ca. 40.000-50.000 dkr på en fuldtidskontrakt (Kilde: Michael Steensgaard)."
Men måske har caféejeren tryllet igen...Last edited by Online; 11-07-2022, 14:49.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Så er det da om året, da han havde en ungdomskontrakt !
"Minimumslønnen på en traineekontrakt er på 4.190 dkr. om måneden. Mange spillere på kontrakt får dog væsentlig mindre. Efter traineekontrakten er næste skridt en fuldtidskontrakt. En spiller, der er fast på et Superliga-hold (ikke profil i større klub) får ca. 40.000-50.000 dkr på en fuldtidskontrakt (Kilde: Michael Steensgaard)."
Hvis MH har givet Khemdee 60.000 er det bare endnu et søm i historiens kiste. Men det tvivler jeg stærkt på
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det kommer godt nok bag på mig med de udmeldinger / rygter, der har været de sidste fjorten dage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det virker da helt skørt?
Handlen er af mange - fx SFÅ - beskrevet som værende mere eller mindre hjemme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det virker da helt skørt?
Handlen er af mange - fx SFÅ - beskrevet som værende mere eller mindre hjemme.
Hammerby har en CF småskadet og en ude med karantæne. Begge 2 står foran Bjørn. Desuden har de købt en CF i Rosenborg forleden der heller ikke nåede at blive spille berettiget. Så Fenger var den eneste sammen med BP der var til rådighed.
Så til deres næste kamp kan de stille det normale forsvar og have den nye i reserve, mens den småskadede næsten var klar igen.
Altså=Bjørn bliver forhåbentlig præsenteret i morgen
Comment
Comment