Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi fik at vide der blev skrevet kontrakt 16,30 med en spiller på stadion. Vi troede bare ikke på det

    Comment


      Hvor er det frustrerende, at være fan af den her klub. FCM henter Dreyer hjem, fordi de ikke er tilfredse med sølv. Vi fylder holdet op med talenter, fordi vi er tilfredse med at blive nr 8.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Hvor er det frustrerende, at være fan af den her klub. FCM henter Dreyer hjem, fordi de ikke er tilfredse med sølv. Vi fylder holdet op med talenter, fordi vi er tilfredse med at blive nr 8.
        Ham her er så god og talentfuld at han skulle op uanset hvad. Du kommer til at æde dine ord en dag

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Hvor er det frustrerende, at være fan af den her klub. FCM henter Dreyer hjem, fordi de ikke er tilfredse med sølv. Vi fylder holdet op med talenter, fordi vi er tilfredse med at blive nr 8.
          Det bliver i hvert fald frustrerende for dig, hvis du tager FCM som målestok. Personligt er jeg glad for, at vi fylder op med lovende spillere fra eget akademi fremfor middelmådige spillere udefra, som vi gjorde for ganske få år siden.
          Jeg glæder mig i hvert fald virkelig meget til at se Charly i førsteholdstruppen. Har en fidus til, at han godt kan få et gennembrud hurtigere end ventet med den x-faktor, han har.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Hvor er det frustrerende, at være fan af den her klub. FCM henter Dreyer hjem, fordi de ikke er tilfredse med sølv. Vi fylder holdet op med talenter, fordi vi er tilfredse med at blive nr 8.
            Jeg synes næsten, at du er frustrerende at høre på. I stedet for at glæde dig over, at OB igen kan lave kontrakt med en fra Akademiet, og ikke alle disse “åbenlyse” talenter udefra, som vi meget sjældent får det store ud af, fordi talentet simpelthen ikke er til stedet.
            Så et stort og meget velkommen i 1. Holdstruppen til Charly

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Hvor er det frustrerende, at være fan af den her klub. FCM henter Dreyer hjem, fordi de ikke er tilfredse med sølv. Vi fylder holdet op med talenter, fordi vi er tilfredse med at blive nr 8.
              Jeg er helt uenig.

              Comment


                Jeg synes det er dejligt vi er begyndt at supplere truppen med egne talenter, som må formodes at få en løn i den lavere ende af truppen. Tidligere har vi hente semigode breddespillere til en halvdyr løn, så synes det er fint det er talenter der får chancen i stedet. De gode af dem skulle der så også gerne være lidt transferindtægter på senere.

                Derudover må man håbe at de ekstra lønkroner der må komme så må bruges på at top 5 spillerne i truppen er endnu bedre end tidligere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Det bliver i hvert fald frustrerende for dig, hvis du tager FCM som målestok. Personligt er jeg glad for, at vi fylder op med lovende spillere fra eget akademi fremfor middelmådige spillere udefra, som vi gjorde for ganske få år siden.
                  Jeg glæder mig i hvert fald virkelig meget til at se Charly i førsteholdstruppen. Har en fidus til, at han godt kan få et gennembrud hurtigere end ventet med den x-faktor, han har.
                  Det er ikke specifikt møntet på Charly. Jeg er godt klar over at han er et talent ud over det sædvanlige. Det er mere for at påpege forskellen i vilje, og mentaliteten i ikke at være tilfredse. Kunne også have brugt AAB ell Viborg, som eksempler.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja det var en pinlig omgang det vi leverede sidste år. Virkelig ringe som de fleste grundspil

                    Men som de fleste andre år klarer vi os ok i nedrykningsspillet og får lidt optimisme tilbage inden den nye sæson.
                    Og så starter den dårlige cirkel igen

                    Hvor vi kun møder andre bundhold....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Det er ikke specifikt møntet på Charly. Jeg er godt klar over at han er et talent ud over det sædvanlige. Det er mere for at påpege forskellen i vilje, og mentaliteten i ikke at være tilfredse. Kunne også have brugt AAB ell Viborg, som eksempler.
                      Der et voldsom stor forskel på økonomien i OB og FCM, så noget dårligt sammenligningsgrundlag. Er ikke enig i din opremsning af AaB og Viborg som eksempel

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Hvor er det frustrerende, at være fan af den her klub. FCM henter Dreyer hjem, fordi de ikke er tilfredse med sølv. Vi fylder holdet op med talenter, fordi vi er tilfredse med at blive nr 8.
                        Mod ikke det bl.a. skyldtes at Kazan stadigvæk skyldte FCM over 30 millioner ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Jeg synes næsten, at du er frustrerende at høre på. I stedet for at glæde dig over, at OB igen kan lave kontrakt med en fra Akademiet, og ikke alle disse “åbenlyse” talenter udefra, som vi meget sjældent får det store ud af, fordi talentet simpelthen ikke er til stedet.
                          Så et stort og meget velkommen i 1. Holdstruppen til Charly
                          Det er også frustrerende at høre på folk, der ikke vil lade folk være frustrerede over at der ikke bliver hentet spillere ind dér, hvor vi allermest har brug for det. Og undskyld, men en utvivlsomt talentfuld ung mand der spiller de forreste pladser er altså ikke dét, der rykker os på sigt. Han skal levere på et hold, der er svært at levere på, fordi stort set samtlige medlemmer af det er ustabile. Sådan lærer man ikke gamet.

                          Og det er udtryk for tilfredshed med middelmådighed, hvis ikke man stræber højere end en ung uprøvet spiller, da der er ret stor sandsynlighed for at vedkommende ikke per nuværende er klar til at være bærende spiller på et hold, hvis ledelse har den, synes jeg, per nuværende, urealistiske ambition om top 6 hvert år.

                          Det er muligt du ikke gider at forholde dig til virkeligheder, men lad nu andre være frustrerede, SAMTIDIGT med at de glæder sig over at han har fået en fuldt fortjent kontrakt. For det gør folk altså. Glæder sig. De mangler bare noget mere end talenter. Og det er ledelsens pligt at forstærke et hold og en trup, der ikke kunne vinde mere end 4 kampe ud af de 22 kampe, der gør sig ud for den officielle målsætning, i sidste sæson.

                          Vi kan sidde her om et halvt år og Charly har brændt banen af. Eller det modsatte. Og det kan måske ikke skyldes hans talent, men det faktum han spiller på et hold, der laver så mange fejl og er så ustabile at det er svært for de unge at arbejde sig ind på holdet.

                          Jeg ved ikke hvilken forestilling du har om vores trup, men den har akut brug for rutineret tilgang. I de centrale akser. Navnlig i forsvaret. Men også på midtbanen.

                          Og dér spiller Charly jo nok ikke.

                          Men når det så er sagt:

                          Velkommen i de voksnes rækker Charly! Håber du brænder banen af og glæder mig til at synge hans navn!

                          Én gang Odense, altid Odense!

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            bold.dk erfarer: OB er tæt på Bjørn Paulsen


                            OB er ifølge bold.dk’s oplysninger tæt på at hente Bjørn Paulsen til klubben fra svenske Hammarby.

                            Comment


                              Fedt?! Til midterforsvaret, ik? Jf Westrøms linje køber man kun mhp videresalg eller øjeblikkelig forstærkning af start 11’er - det her må jo så være det sidste

                              Comment


                                Er Paulsen virkelig en top-seksspiller? Han imponerede på fight i SDJ og EFB, men ikke på fodboldevnerne, som jeg husker ham. En fighter, der kan dække en masse forskellige pladser, uden den store videresalgsværdi? En ny Oliver Lund?
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X