Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

    Alternativet er er så JS, som det ser ud lige nu. Der er vel ikke meget Big Mac over ham.
    Jeg kan næsten ikke være i mig selv hvis der ikke følges op på den begejstring der var i sidste sæson og ifm pokalfinalen

    Man investerer i BW, som Enrico A. kaldte den største sportslige investering, men det ligner at man fortsætter med at ville spare sig til succes. Godt nok er vinduet åbent lidt endnu, men toget kører om halvanden uge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Så lad mig hjælpe.
      AJA er 4 hylder under det der er behov for.
      de andre klubber forstærker sig , men åbenbart var Niels oplevelse af ligeved succes i pokalen ikke nok til at han åbner pungen.
      En Big mac menu koster 75 kroner og man får højest værdi for 60 kroner. Det samme i OB man køber et kedeligt overbetalt produkt som alligevel ikke kan ret meget og en time efter finder man ud af at det ikke mættet og kvaliteten er tvivlsom. Men som os der gentager købet af Big mac og bliver skuffet, så fortsætter OB med at køber fra Mac, eller springe måltider over.
      aja er end ikke Big mac niveau men nærmer hamburger style.




      haha ja det er da den bedste mefafor jeg har set i lang tid herinde. BW har jo også før sagt at AJA godt kan finde et andet sted at spille, så det er jo nok ikke et sandsynligt scenarie at han vender tilbage. Det ændrer dog ikke på at AJAs defensive arbejde er niveauer over han offensive indsatser, så indtil vi har set et andet navn så vil jeg bestemt ikke udelukke muligheden.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Har nøjagtig samme tanke. Og så har de regnet sig frem til, at vi umuligt kan slutte under Horsens og Lyngby. Vindue lukket.
        ..eller en 5-årig forlængelse til Jørgen

        Ej, de tider tror jeg trods alt er forbi.
        Spare sig til succes tiderne er her til gengæld stadig tror jeg. Nu har vi bare fundet en dygtig mand, som vi forventer kan få succes med det setup

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          haha ja det er da den bedste mefafor jeg har set i lang tid herinde. BW har jo også før sagt at AJA godt kan finde et andet sted at spille, så det er jo nok ikke et sandsynligt scenarie at han vender tilbage. Det ændrer dog ikke på at AJAs defensive arbejde er niveauer over han offensive indsatser, så indtil vi har set et andet navn så vil jeg bestemt ikke udelukke muligheden.
          At præsentere AJA tilbage som løsning af vores defensive problemer ville nu ikke kun være langt væk fra alt den snak om unge og spændende spiller med videresalgspotentiale, der ville vel betyde at jeg har en forkert kalender fordi den siger vi har den 6. juli og ikke den 1. april.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Jeg kan næsten ikke være i mig selv hvis der ikke følges op på den begejstring der var i sidste sæson og ifm pokalfinalen

            Man investerer i BW, som Enrico A. kaldte den største sportslige investering, men det ligner at man fortsætter med at ville spare sig til succes. Godt nok er vinduet åbent lidt endnu, men toget kører om halvanden uge.
            ja vinduet er åbent et godt stykke tid endnu - men hvis det er til denne her sæson og top 6 målsætningen så kan man altså ikke vente så længe. 1/3 af sæsonen er ca spillet når vinduet lukker i - der kan løbet meget vel være kørt...hvor ville jeg gerne at OB bare en enkelt gang var klar til den nye sæson når træningen efter ferien begynder - det er nok for meget at be' om

            Comment


              Det er lige det jeg mener, sidste sæson var vel ikke 10 kampe gammel da løbet stort set var kørt. Vi må bare leve med det, da ejeren ser anderledes på det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                Det er lige det jeg mener, sidste sæson var vel ikke 10 kampe gammel da løbet stort set var kørt. Vi må bare leve med det, da ejeren ser anderledes på det.
                vi lå i top 6 efter 11 runder, det var i anden halvdel af grundspillet vi gik komplet i stå og hvor hold som SIF og Brøndby satte stimer sammen.

                Comment


                  Sådan husker jeg det ikke, men hvis det er facts må jeg bøje mig hvor ser du det henne?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    At præsentere AJA tilbage som løsning af vores defensive problemer ville nu ikke kun være langt væk fra alt den snak om unge og spændende spiller med videresalgspotentiale, der ville vel betyde at jeg har en forkert kalender fordi den siger vi har den 6. juli og ikke den 1. april.
                    Ja…. Men hvad hvis nu man gerne vil have Samuel og Slotsager op næste sæson? Så går det heller ikke at have for mange foran i køen bundet op på lange dyre kontrakter….

                    Men enig. Det ville være en joke. Men ikke en der ville komme bag på mig hvis man havde overvejet det.. Det er jo OB(selvom det er nye tider)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                      Sådan husker jeg det ikke, men hvis det er facts må jeg bøje mig hvor ser du det henne?
                      Har fundet frem til noget her. Det er stilling efter 11 runder. Så kan du selv lege lidt med det

                      https://superstats.dk/stilling/runde...=2022&round=11

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Har fundet frem til noget her. Det er stilling efter 11 runder. Så kan du selv lege lidt med det

                        https://superstats.dk/stilling/runde...=2022&round=11
                        Tak jeg fandt det faktisk selv og har ikke helt uret i at det hurtigt var afgjort. Runde 1,2,3,11 var vi i top 6. 4 ud af 22!! Efter 14 runder var vi 5 points. bagud. Efter 15 runder 7 points.
                        Så det var hurtigt overstået.

                        Ved godt at det er lidt væk fra trådens navn
                        Last edited by Fergi; 06-07-2022, 19:26.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                          Tak , jeg fandt det faktisk selv og har ikke helt uret i at det hurtigt var afgjort. Runde 1,2,3,11 var vi i top 6. 4 ud af 22!! Efter 14 runder var vi 5 points. bagud. Efter 15 runder 7 points.
                          Så det var hurtigt overstået.

                          Ved godt at det er lidt væk fra trådens navn
                          Ja det var en pinlig omgang det vi leverede sidste år. Virkelig ringe som de fleste grundspil

                          Men som de fleste andre år klarer vi os ok i nedrykningsspillet og får lidt optimisme tilbage inden den nye sæson.
                          Og så starter den dårlige cirkel igen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ja…. Men hvad hvis nu man gerne vil have Samuel og Slotsager op næste sæson? Så går det heller ikke at have for mange foran i køen bundet op på lange dyre kontrakter….

                            Men enig. Det ville være en joke. Men ikke en der ville komme bag på mig hvis man havde overvejet det.. Det er jo OB(selvom det er nye tider)
                            Bjørn kan tale virkelig overbevisende og kunne vel også sælge red redningsveste til marsvin men at sælge AJA som løsningen for vores defensive der ville aaaaaaldrig købe. AJA viste flere ordentlige kampe som cf men blev udlejet fordi han var ikke stærk nok for vores ambitioner om Top 6. Og BW udtalte sig klar om at vi skal opgradere i defensiven fordi han har analyseret at vores største problem ligger i at få for mange mål ind. Synes vi kan og skal hente kvalitet ind og med en stærk makker ved siden af Ivancevic så skal de unge 2023 slås med Kasper Larsen om plads tre der i køen (hvis Kasper stadig er i OB 2023). Hvis vi ikke handler nu så sælger vi ambitionerne og målsætningen om Top 6 før sæsonen kom i gang og ville sidde her med den klamme følelse at BW ville være mere snak end handling...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Bjørn kan tale virkelig overbevisende og kunne vel også sælge red redningsveste til marsvin men at sælge AJA som løsningen for vores defensive der ville aaaaaaldrig købe. AJA viste flere ordentlige kampe som cf men blev udlejet fordi han var ikke stærk nok for vores ambitioner om Top 6. Og BW udtalte sig klar om at vi skal opgradere i defensiven fordi han har analyseret at vores største problem ligger i at få for mange mål ind. Synes vi kan og skal hente kvalitet ind og med en stærk makker ved siden af Ivancevic så skal de unge 2023 slås med Kasper Larsen om plads tre der i køen (hvis Kasper stadig er i OB 2023). Hvis vi ikke handler nu så sælger vi ambitionerne og målsætningen om Top 6 før sæsonen kom i gang og ville sidde her med den klamme følelse at BW ville være mere snak end handling...
                              Slet ikke uenig. Jeg kommer også bare med en masse teorier.
                              Men det ville ikke komme bag på mig hvis vi i denne omgang lejede en forsvarsspiller i et års tid.

                              Comment


                                Det var denne der blev meldt op igår

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/charly...eholdstruppen/

                                Comment

                                Working...
                                X