Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Kender intet til mandens evner, så kan godt være jeg drager forhastede konklusioner. Men vi kigger forhåbentlig også efter spillere fra en højere hylde.
    Ja det gør vi måske nok. Ved dog ikke lige til cm pladserne.
    Men jeg tror nu også tanken er, at vi skal finde nogle spillere som vi kan gøre til stjerner. Og så sælge dem. Og den tanke tiltaler mig rimelig meget.

    En klub med vores økonomi kan ikke leve af at købe 'færdige' spillere. Det har vi prøvet at gøre siden Lars O. gjorde sit indtog. Det gav noget sølv, men også de seneste 13-15 års nedtur

    Comment


      Nu der bliver nævnt Mads Larsen fra Esbjerg - hvad med Elias Sørensen, som gjorde det super godt for Newcastles U23. Vil han passe ind som 9'er ?

      Ved godt jeg tidligere i dag nævnte Jens Odgaard, men havde glemt ES. Tror det vil være sundt med konkurrence til MF.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Nu der bliver nævnt Mads Larsen fra Esbjerg - hvad med Elias Sørensen, som gjorde det super godt for Newcastles U23. Vil han passe ind som 9'er ?

        Ved godt jeg tidligere i dag nævnte Jens Odgaard, men havde glemt ES. Tror det vil være sundt med konkurrence til MF.
        Et mål i 9 kampe i nedrykningsspillet synes jeg siger nok

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

          Et mål i 9 kampe i nedrykningsspillet synes jeg siger nok
          Han scorede 7 mål i ligaen med begrænset spilletid.

          Hvis du kun ser på nedrykningsspillet har du sikkert ret. Jeg ser på hans indsats de senere år og hvad han under de rette rammer / forhold kan føre det til.

          Så vidt jeg ved scorede MF også kun et mål i nedrykningsspillet.
          Last edited by Online; 20-06-2022, 12:20.

          Comment


            Brems på prøve i Horsens: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...proevetraening

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
              Vi skulle eftersigende have vist konkret interesse for Mads Larsen, der er anfører i Esbjerg. Nogen der kan sætte nogle ord på ham?
              Kender ikke rigtigt manden, men hvad jeg høre fra de EFB fans jeg kender er de virkelig glade for ham - som i “bedste siden Dreyer” glade, så jeg er egentligt rimelig positivt stemt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Kender ikke rigtigt manden, men hvad jeg høre fra de EFB fans jeg kender er de virkelig glade for ham - som i “bedste siden Dreyer” glade, så jeg er egentligt rimelig positivt stemt.
                Kender en del EFB fans qua mit beboelsesområde og han bliver i EFB kredse nævnt som et rigtigt stort talent, som man ikke forventer bliver i EFB fordi han er for eftertragtet. Beskrevet som central midt med god teknik og god til at kommunikere. Jeg synes han lyder spændende.

                Comment


                  Bashkim har snakket med FS .. han er glad og vil give den gas, og som det ser ud nu fortsætter han i OB

                  https://fyens.dk/artikel/ob-s-h%C3%B...e-den-gas-i-ob
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Bashkim har snakket med FS .. han er glad og vil give den gas, og som det ser ud nu fortsætter han i OB

                    https://fyens.dk/artikel/ob-s-h%C3%B...e-den-gas-i-ob
                    Af nød, eller af lyst?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Af nød, eller af lyst?
                      Det skal du nok selv tolke på. BK siger at som det ser ud nu så spiller han her, og har kontrakt i to år endnu.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Bashkim har snakket med FS .. han er glad og vil give den gas, og som det ser ud nu fortsætter han i OB

                        https://fyens.dk/artikel/ob-s-h%C3%B...e-den-gas-i-ob
                        Han kan vel ikke sige andet når der ikke er noget konkret. Jeg tvivler meget stærkt på han er her 31. august.
                        Tror han ryger på leje.

                        Men synes nu det er ærgerligt. Jeg tror ikke han er færdig, spillemæssigt. Og jeg tror, hvis han havner et andet sted i superligaen, Randers eller Silkeborg, så skal de nok gøre ham til gamle bashkim, der smadrer målene ind. Måske ikke 20 kasser, men 10-12 stk. Det kunne vi nu stadig godt bruge.

                        Men tror ikke Alm vil investere i det, som han F.eks. han gjort med sabbi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Han kan vel ikke sige andet når der ikke er noget konkret. Jeg tvivler meget stærkt på han er her 31. august.
                          Tror han ryger på leje.

                          Men synes nu det er ærgerligt. Jeg tror ikke han er færdig, spillemæssigt. Og jeg tror, hvis han havner et andet sted i superligaen, Randers eller Silkeborg, så skal de nok gøre ham til gamle bashkim, der smadrer målene ind. Måske ikke 20 kasser, men 10-12 stk. Det kunne vi nu stadig godt bruge.

                          Men tror ikke Alm vil investere i det, som han F.eks. han gjort med sabbi
                          Hvis der har været henvendelser holder BW, Alm og BK det nok for sig selv, men det skal selvf. være attraktivt for BK. Jeg tror også at BK sagtens kan gøre en forskel i eks.vis GF, RFC og VFF så jeg håber han kan kan finde sit gamle "jeg" frem og banke flere bolde i kassen

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Nu der bliver nævnt Mads Larsen fra Esbjerg - hvad med Elias Sørensen, som gjorde det super godt for Newcastles U23. Vil han passe ind som 9'er ?

                            Ved godt jeg tidligere i dag nævnte Jens Odgaard, men havde glemt ES. Tror det vil være sundt med konkurrence til MF.
                            Elias Sørensen er meget begrænset.
                            Ikke hurtig, ikke teknisk god ... relativt tung generelt.
                            193 min pr. mål i 1. div.
                            U23 i England er lavere niveau end 1.div, sådan ser det i hvert fald ud, alle de mål han scorede der, er sikkert stadig på youtube ... det så ikke imponerende ud.

                            Ja undskyld at jeg blander mig :D (men det er vel også kun en del af jer der kan læse det) men talenterne eller dem der var det, er jo lidt min specialitet ... så jeg synes det er sjovt at dele ud af det jeg ved.
                            Last edited by Entusiastens; 21-06-2022, 07:46.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              ML fra EfB ville være en fornuftig signing. Han er kun OB spiller hvis prisen er under 2 mio eller Frø og Sabbi-salg effektueres. Sabbi er på tale i MLS. Frø Holland/Belgien eller sjælland. Det er dog kun et bud og ikke et rygte.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                                ML fra EfB ville være en fornuftig signing. Han er kun OB spiller hvis prisen er under 2 mio eller Frø og Sabbi-salg effektueres. Sabbi er på tale i MLS. Frø Holland/Belgien eller sjælland. Det er dog kun et bud og ikke et rygte.
                                ML kommer ikke til OB. De bruger ikke så mange penge på en spiller uden det store CV. Ikke hvis vi snakker 3-5 mill

                                Hvor meget af det du skriver er et rygte og ikke et bud?

                                Comment

                                Working...
                                X