Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg ville holde mig langt fra Kaufmann, hvis jeg var indkøber i en superligaklub.
    Han er relativt langsom, relativt uteknisk og den umiddelbart eneste kompetence på superliganiveau er okay afslutninger, men han scorede altså 10 kun gange i 55 kampe i suppen og nu 2 i 26 i 2. bundesliga.
    Be my guest og han er da nok realistisk, men jeg tror mest det er folk som mig der efterfølgende vil juble over den tilgang, hvis du forstår :D!
    Du er da ikke gået over til decideret at "holde i mod OB", er du?
    Ellers misforstod jeg måske din kommentar.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Det ændrer dog ikke på at jeg er sikker på at der er kommet et beløb i millionklassen. Det er næppe 10-15 millioner, som Café ejeren prøver at blæse det op til. Det ændrer dog ikke på at der ER penge i at have spillere med asiatisk pas. Jeg har fra gode kilder at Vejle tjente fine penge på at have et par kinesere på holdet, de fik ingen spilletid, men fik til gengæld masser af europæisklige træning og så var de lige pludselig meget værd for en klub i Kina.

      Det samme kan snildt lade sig gøre med Khemdee, modsat de kinesiske spillere i Vejle, så har Khemdee fået én førsteholdskamp og er fast mand på U23-landsholdet. Det skal nok give et fint overskud på bundlinjen når han bliver solgt til en klub i Thailand.
      Nu skal man passe på med at stirre sig blind på den finte der.

      Rui Pinto lavede i 2019 et glimrende arbejde med at hacke og afdække svindel i fodboldklubberne, football leaks, i Danmark var det FCK og Vejle der fik ørene i maskinen for at fuske:

      https://www.google.dk/amp/s/www.newy...ean-soccer/amp

      Jeg kan ikke huske om det er den her artikel at han kommer ind på det, men sidst jeg læste den var den virkelig en øjenåbner. Værd og læse.

      Comment


        Nej tak til Kaufmann iøvrigt, jeg bryder mig ikke om ham :-D

        ​​​​​Og så er han også for ung vi har rigeligt med unge offensive spillere og flere på vej, vi har brug for en leder på den sidste tredjedel.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

          Du er da ikke gået over til decideret at "holde i mod OB", er du?
          Ellers misforstod jeg måske din kommentar.
          I så fald er det ud af vagten

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

            Du er da ikke gået over til decideret at "holde i mod OB", er du?
            Ellers misforstod jeg måske din kommentar.
            Det har han været længe, og også stået ved det i kommentarer som dem her i flere omgange. Derfor er det også så komisk, når han påstår at være mere objektiv, fordi han ikke er fan. Antipatier farver selvfølgelig lige så meget som-og ofte mere end-sympatier.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

              Du er da ikke gået over til decideret at "holde i mod OB", er du?
              Ellers misforstod jeg måske din kommentar.
              Jo det er jeg, men det er en del år siden ... gider ikke starte en debat mere om det, men du kan sagtens spørge over messenger, hvis jeg har dig der :D.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Ja okay. Havde forventet han var mere værd. Men kan 10-15% kan stadig nå at blive til lidt millioner hvis de får 50 mill

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sper-n-afvist/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja okay. Havde forventet han var mere værd. Men kan 10-15% kan stadig nå at blive til lidt millioner hvis de får 50 mill

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sper-n-afvist/
                  Mon ikke den nærmere rammer 5 hvis de skal forhandle et sted mellem 3,5 og 7 ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Mon ikke den nærmere rammer 5 hvis de skal forhandle et sted mellem 3,5 og 7 ..
                    Lyder alt for billigt for en profil i en belgisk topklub. Jeg tror han sælges meget dyrere

                    Comment


                      Lucas Ørneborg?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                        Lucas Ørneborg?
                        Nej tak. Så hellere satse på en af vores egne 17-18 årige angrebstalenter

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                          Lucas Ørneborg?
                          Top humor!

                          5 kampe for Lyngby på 2 år, 1 det seneste år og ingen U-landsholdskampe - Hvis han står på nogen transferliste i OB, så brænder jeg sammen

                          Comment


                            Hørte idag at OB vil modtage ca 1,7 mill for hver spiller vi sender til VM. Dette er kun hvis man ikke når videre fra indledende runde. Går man videre kommer der et beløb på ca 60.000kr om dagen indtil man er slået ud.
                            Så en god grund til at Jebali ikke sælges i dette vindue og og heppe på Australien i morgen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hørte idag at OB vil modtage ca 1,7 mill for hver spiller vi sender til VM. Dette er kun hvis man ikke når videre fra indledende runde. Går man videre kommer der et beløb på ca 60.000kr om dagen indtil man er slået ud.
                              Så en god grund til at Jebali ikke sælges i dette vindue og og heppe på Australien i morgen
                              altså mener da bestemt ikke vi SKAL sælge ham men kommer der en klub med 15 mill så vejer det nok lidt tungere end de 1.7
                              -ryger australien også i vores gruppe hvis de kommer med?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                altså mener da bestemt ikke vi SKAL sælge ham men kommer der en klub med 15 mill så vejer det nok lidt tungere end de 1.7
                                -ryger australien også i vores gruppe hvis de kommer med?
                                Det siger selvfølgelig sig selv man ikke siger nej til det, men jeg synes Jebali vil skyde sig selv i foden ved at skifte inden en slutrunde. Han har været stabilt god igennem lang tid for os nu og han er absolut ikke selvskrevet til det landshold, så det sikreste kort for ham er at blive i Odense. Så kan han jo passende brænde en god slutrunde af, så han kan ryge for 15-20 mio til jul, efter vi samtidig har scoret et par mio på at have ham med til VM.

                                Comment

                                Working...
                                X