Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det er jeg 100% sikker på
    Det kan jeg simpelthen ikke forstå. Hvad tænker du begrundelsen er?

    Kan man få millioner for så perifer en spiller, så er det godt nok at gamble at takke nej.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Det kan jeg simpelthen ikke forstå. Hvad tænker du begrundelsen er?

      Kan man få millioner for så perifer en spiller, så er det godt nok at gamble at takke nej.
      Kender ikke begrundelsen. Man må jo have syntes at man kan få mere for ham. Jeg vil ikke bebrejde BW hvis det ikke lykkedes at sælge ham. Kun Hemmingsen.
      Men man kan håbe at det lykkedes her til sommer. Han får ihverfald fuld spilletid til det U23 halløj de er til. Så han burde stadig være varm og mulig at sælge.
      Khemdee virker som en der kan få en pæn karriere et andet eksotisk sted, men aldrig få chancen her uanset hvad. Han er bygget af noget specielt stof

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Helt enig.

        Fire spillere - udgjort af én klassespiller, to rutinerede og ét talent - til to pladser er for mig at se fint.

        Alt efter afgange vil et realistisk ønske være en 9er og måske en midterforsvarer.
        Jeg forventer og tror der sker mere.

        Tverskov gjorde en stor forskel da han blev rykket på midtbanen, så jeg kan sådan set godt se ham som JJ-afløser. Men man bør også tænke langsigtet i den forbindelse. Hvis jeg var BW ville jeg snakke det grundigt igennem med Alm. Er det en rolle han kan spille på længere sigt og er det nu han skal være anfører? Og så ville jeg gå til Tverskov og finde ud af, om det også er en rolle han kan se sig i - og snakke forlængelse. Det kan også sagtens være, der er en eller anden gentleman-aftale og Tverskov står til salg.

        Men selv hvis man har Tverskov, Aron og Okosun synes jeg det er for skrøbeligt. For meget afhænger af Tverskov som vi umiddelbart ikke har en afløser for - har svært ved at se de to andre fungere sammen og Grubbe kender vi reelt ikke niveauet på endnu. Samtidig er der ikke meget udviklings- eller salgspotentiale i de tre. Hvis man ikke tror helt vildt meget på Grubbe som central midtbane tror jeg man vil gå efter, at få en god og ung defensiv midtbanespiller ind.

        Der er også noget taktisk i det. Når jeg kigger på de spillere, der nok vil udgøre den centrale akse på midtbanen i mange kampe (Tverskov, Okosun, Aron, Jebali/Frøkjær) savner jeg fart som kompetence. Hvis jeg var træner ville jeg gerne have mulighed for at kunne bringe en lidt hurtigere spiller centralt.

        Midterforsvaret bør vi også styrke - også fordi det er et problem, at Tverskov umiddelbart er førstereserve dertil og ofte vil blive rykket derned.

        I det hele taget mener jeg centralt forsvar og central midtbane er helt afgørende ift. trupsammensætning og skabelse af et solidt fundament på holdet. Sad jeg som sportsdirektør og skulle sammensætte en trup, hvor ressourcerne er fordelt så jeg havde ca. fem poster til profiler/lønførende spillere, ville jeg nok investere tre af dem i de fire positioner. Det område synes jeg klubben har underprioriteret i for mange år nu.

        Pt. ser jeg Tverskov som vores eneste deciderede profil blandt de positioner. Ivancevic kan måske udvikle sig til det og bør tilvænne sig mere henover sommeren. Aron kan måske være det, men det er usikkert efter hans skader. Overordnet set synes jeg også det er på det område af banen jeg finder den største forskel når jeg sammenligner vores hold i denne sæson med hold som AaB, Randers, Brøndby m.fl.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Jeg forventer og tror der sker mere.

          Tverskov gjorde en stor forskel da han blev rykket på midtbanen, så jeg kan sådan set godt se ham som JJ-afløser. Men man bør også tænke langsigtet i den forbindelse. Hvis jeg var BW ville jeg snakke det grundigt igennem med Alm. Er det en rolle han kan spille på længere sigt og er det nu han skal være anfører? Og så ville jeg gå til Tverskov og finde ud af, om det også er en rolle han kan se sig i - og snakke forlængelse. Det kan også sagtens være, der er en eller anden gentleman-aftale og Tverskov står til salg.

          Men selv hvis man har Tverskov, Aron og Okosun synes jeg det er for skrøbeligt. For meget afhænger af Tverskov som vi umiddelbart ikke har en afløser for - har svært ved at se de to andre fungere sammen og Grubbe kender vi reelt ikke niveauet på endnu. Samtidig er der ikke meget udviklings- eller salgspotentiale i de tre. Hvis man ikke tror helt vildt meget på Grubbe som central midtbane tror jeg man vil gå efter, at få en god og ung defensiv midtbanespiller ind.

          Der er også noget taktisk i det. Når jeg kigger på de spillere, der nok vil udgøre den centrale akse på midtbanen i mange kampe (Tverskov, Okosun, Aron, Jebali/Frøkjær) savner jeg fart som kompetence. Hvis jeg var træner ville jeg gerne have mulighed for at kunne bringe en lidt hurtigere spiller centralt.

          Midterforsvaret bør vi også styrke - også fordi det er et problem, at Tverskov umiddelbart er førstereserve dertil og ofte vil blive rykket derned.

          I det hele taget mener jeg centralt forsvar og central midtbane er helt afgørende ift. trupsammensætning og skabelse af et solidt fundament på holdet. Sad jeg som sportsdirektør og skulle sammensætte en trup, hvor ressourcerne er fordelt så jeg havde ca. fem poster til profiler/lønførende spillere, ville jeg nok investere tre af dem i de fire positioner. Det område synes jeg klubben har underprioriteret i for mange år nu.

          Pt. ser jeg Tverskov som vores eneste deciderede profil blandt de positioner. Ivancevic kan måske udvikle sig til det og bør tilvænne sig mere henover sommeren. Aron kan måske være det, men det er usikkert efter hans skader. Overordnet set synes jeg også det er på det område af banen jeg finder den største forskel når jeg sammenligner vores hold i denne sæson med hold som AaB, Randers, Brøndby m.fl.
          Tænker du ikke man holder øje med midtbanespillere og holder nogle kontakter varme mens man bruger en måned eller 2 til at vurdere om Grubbe er god nok til at satses på som 4. Valg på midten eller bare i første omgang bliver en all around indskifter. Vinduet slutter først om 3 måneder og er vel ikke i akut mangel med nogle positioner.
          Hvis vi henter en midtbanespiller i profil størrelsen skal det være velkommen. Men så frygter jeg for at Tverskov er på vej væk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tænker du ikke man holder øje med midtbanespillere og holder nogle kontakter varme mens man bruger en måned eller 2 til at vurdere om Grubbe er god nok til at satses på som 4. Valg på midten eller bare i første omgang bliver en all around indskifter. Vinduet slutter først om 3 måneder og er vel ikke i akut mangel med nogle positioner.
            Hvis vi henter en midtbanespiller i profil størrelsen skal det være velkommen. Men så frygter jeg for at Tverskov er på vej væk
            Jo, måske. Ved ikke i hvor høj grad man tænker Grubbe som en mulighed centralt. Jeg har bare set han har spillet en række kampe der på Leipzigs u19-hold. Jeg tænker de rent faktisk har set ham spille. Hvis han starter op og ser virkelig stærk ud på midten bliver behovet klart mindre. Så har man en spiller i ham, der potentielt kan udvikle sig til en profil. Jeg synes det er vigtigt man konstant har en ung midtbanespiller med potentiale.

            Og så igen afhænger det er om situationen med Tverskov. Hvad har man aftalt? Vil Tverskov selv gerne spille midtbane? Det tænker jeg man starter med at afklare.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Jo, måske. Ved ikke i hvor høj grad man tænker Grubbe som en mulighed centralt. Jeg har bare set han har spillet en række kampe der på Leipzigs u19-hold. Jeg tænker de rent faktisk har set ham spille. Hvis han starter op og ser virkelig stærk ud på midten bliver behovet klart mindre. Så har man en spiller i ham, der potentielt kan udvikle sig til en profil. Jeg synes det er vigtigt man konstant har en ung midtbanespiller med potentiale.

              Og så igen afhænger det er om situationen med Tverskov. Hvad har man aftalt? Vil Tverskov selv gerne spille midtbane? Det tænker jeg man starter med at afklare.
              Han har tidligere udtalt, at han helst vil spille 6er. For mig at se er Tver en virkelig god 6er, mens han ‘blot’ er en god midterforsvarer.

              Jeg er slet ikke i tvivl om, at han er vores ‘nye’ 6er. Håber, vi kan holde på ham!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Det kan jeg simpelthen ikke forstå. Hvad tænker du begrundelsen er?

                Kan man få millioner for så perifer en spiller, så er det godt nok at gamble at takke nej.
                Synes også det lyder helt absurd. Han har jo ikke på noget tidspunkt været tæt på superligaholdet. Jeg kan ikke lade være at tænke at man er ude i noget ala Okore-salget Aab lavede, hvor man måske skal lægge omkring 80% af salget til en agent/advokat. I sådan et tilfælde kan jeg godt forstå man trækker følehornene til sig, da det virker helt gak. Jeg aner dog intet om, hvorvidt der har været blodsugende mellemmænd involveret i de forhandlinger der har været omkring Khemdee.

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hans-nye-klub

                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Synes også det lyder helt absurd. Han har jo ikke på noget tidspunkt været tæt på superligaholdet. Jeg kan ikke lade være at tænke at man er ude i noget ala Okore-salget Aab lavede, hvor man måske skal lægge omkring 80% af salget til en agent/advokat. I sådan et tilfælde kan jeg godt forstå man trækker følehornene til sig, da det virker helt gak. Jeg aner dog intet om, hvorvidt der har været blodsugende mellemmænd involveret i de forhandlinger der har været omkring Khemdee.
                    Kæmpe til BW hvis han kan lykkes med at sælge til en bedre pris end det der nævnt her. .. guderne må vide hvorfor der blev afvist sådan et bud

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Kæmpe til BW hvis han kan lykkes med at sælge til en bedre pris end det der nævnt her. .. guderne må vide hvorfor der blev afvist sådan et bud
                      Som jeg kan huske blev der i stemmer fra ådalen tidligere på året (eller i efteråret) nævnt at grunden til at Khemdee ikke har været udtaget er fordi han har været så meget væk med landsholdet.
                      Og han derfor i en del perioder ikke har kunne træne fuldt med sammen med resten af truppen.

                      Og hvis man nu antager at man har fået tilbudt de 6 millioner der har været snak om men at man vil have 7,5 millioner så kan man jo fint sige nej hvis de ikke vil give det.
                      Og da de blev afvist havde han stadigvæk 1,5 år tilbage af sin kontrakt.

                      Jeg skal ikke kunne sige om han er tæt på eller ej, men han gør det jo fint i U23 for Thailand så mon ikke han stadigvæk er interessant for de hold derude.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Kæmpe til BW hvis han kan lykkes med at sælge til en bedre pris end det der nævnt her. .. guderne må vide hvorfor der blev afvist sådan et bud
                        Mon ikke grunden er noget nær den samme som, hvorfor Daniel høegh ikke er I klubben pt. og styrer vores forsvar -

                        Det starter med M og slutter på ichaelhemmingsen.

                        Med OC betalte det høje spil. Ikke med khemdee

                        Comment


                          held og lykke til ham - lad os håbe det bliver til en del spilletid, omend på et lidt lavere niveau.

                          - Håber virkeligt at OB begynder at overveje at sende talenterne ud på lån så de kan få fast spilletid gerne i 1 div.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            held og lykke til ham - lad os håbe det bliver til en del spilletid, omend på et lidt lavere niveau.

                            - Håber virkeligt at OB begynder at overveje at sende talenterne ud på lån så de kan få fast spilletid gerne i 1 div.
                            Held og lykke til Tarik i Næstved, jeg er ikke i tvivl om at vi nok skal få det spark at se i superligaen.

                            Comment


                              Kasper kusk, til Randers- Det er en rigtig god signing af Randers, det der.

                              Grubbe er jeg meget spændt på at se, spændende hvis det er rigtigt at han er en hurtig, løbestærk back der søger bredt på sidste tredjedel. Der hr manglet noget konkurrence på den højreback der. Velkommen hjem Gustav! Glæder mig til at se dig fra Richard Møller Nielsen tribunen.

                              Det understreger dog at vi har behov for en ordentlig højrekant. Hvis det er rigtig at der er bud efter Sabbi fra udlandet, så er det bare med at få solgt. Desværre virker det til at Bif vil satse på Greve. Christian Sørensen på den højrekant der, det ville sgu't gøre mig noget, han kunne høvle mål ind med den venstreskøjte der. Kasper Lunding så jeg også gerne, hurtig og venstrebenet. Sander som back-up og i rotation. Alternativt har jeg stadig et godt øje til Corlu især i en offensiv hvor man ikke bare kan lukke ham ned.

                              ​​​​​​På midten er det klasse hvis vi kan få forlænget med Tverskov, nu røg Piesinger til Østrig, jeg havde ellers ham som potentiel afløser for Tverskov og er ikke lige umiddelbart i stand til at finde noget der dur. Vi mangler stadig en der kan ligge ved siden af Jeppe og fordele spillet frem i banen, igen synes jeg at man kunne rykke Jebali ned og spille den, han ville være skræddersydet til at ligge der (Jeg læste en statistik igår, Jebali er den spiller i SL der laver næstflest frispark) hvis ikke man vil det skal man finde noget i den dur, til at spille den.

                              I forhold til Fenger og spidskompetence diskussionen så har Max flere ting der spiller rigtig godt for ham, der er timingen i hans løb, hans arbejdsiver, mod og så har han det helt rigtige goalgetter mindset, han er typen af angriber der kommer forrest på et indlæg. Det han mangler er ikke fart, han har en fin fart, det han skal ligge på er hans førsteberøring, alt for ofte løber bolden fra ham når han modtager den i dybden, kan han ligge det på i sit spil, så scorer han dobbelt op i antallet af mål i næste sæson, det og så skal han, hvis han skal spille spids have afgrænset hvor han skal presse henne, han skal ikke ud og presse ved hjørneflaget. han er en rigtig fed spiller.

                              Der skal en 9'er ind og det må gerne være en der er erfaren, det er godt nok med et ungt hold og videresalgspotentiale og alt det der jazz, men vores offensiv har siden vi stoppede med at spille med Bashkim (som skal ud og have et par gode år i en anden klub) manglet en erfaren angriber der kan lede angrebet, Jebali er ikke den slags spiller. Makienok kan det måske, han har ihvertfald erfaringen. Det er by far den sværeste position og besætte fordi hvis det skal være en general så skal det helst være en dansker. Alternativet kunne være en Berggren og tør jeg skrive det måske en Patrick Mortensen, jeg er dog bekymret for om han er hurtig nok.

                              I forhold til forsvaret så synes jeg at folk glemmer at vi havde en, fed, men også atypisk 6-0 sejr over Vejle, der tæller op i vores målstatistik og så spillede vi en ny målmand ind plus at vi har haft et hav af rotationer i centerforsvaret, alt det der koster og det er imponerende at vi ikke har lukket mere ind.








                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Mon ikke grunden er noget nær den samme som, hvorfor Daniel høegh ikke er I klubben pt. og styrer vores forsvar -

                                Det starter med M og slutter på ichaelhemmingsen.

                                Med OC betalte det høje spil. Ikke med khemdee
                                Jeg er ikke typen der peger fingre og klandrer enkeltpersoner for ting der "gået galt". Jeg synes at BWs strukturændringer har understreget tydeligt hvor underbemandet organisationen har været med kun en sportschef. Nu har vi en fodbolddirektør, en assisterende direktør og en assistent til den assisterende direktør. Jeg vil ikke gå ind i de enkelte sager om Høegh, OC og Khemdee det tjener imø ingen nytte. Tiden er bare en anden nu og der stadig ingen garantier for noget som helst.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X