Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tak

    Ja okay. Hurtigst på 1000 meter. Det passer jo meget godt med at være god i pres spillet.
    Jeg mente mere på 20-40 meter. Altså sprint

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tak

      Ja okay. Hurtigst på 1000 meter. Det passer jo meget godt med at være god i pres spillet.
      Jeg mente mere på 20-40 meter. Altså sprint
      30 meter er også nævnt i artiklen.

      Eller her: https://www.bt.dk/superligaen/superl...che-usain-bolt
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        30 meter er også nævnt i artiklen.

        Eller her: https://www.bt.dk/superligaen/superl...che-usain-bolt
        De taler om Fenger.

        Fenger er udholdende, ikke en sprinter. Selvom han da heller ikke er langsom.

        Hylle er sprinter.

        1000 meter og 30 meter er to helt forskellige ting.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          30 meter er også nævnt i artiklen.

          Eller her: https://www.bt.dk/superligaen/superl...che-usain-bolt
          Nu drejede det sig om Max Fenger

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            De taler om Fenger.

            Fenger er udholdende, ikke en sprinter. Selvom han da heller ikke er langsom.
            Som er vigtigt som presspiller. Og det er han god til. Men at kalde det hans spidskompetence er lige at strække den. Vi håber selvfølgelig at han udvikler ydeligere på det

            Comment


              tak - det var helt sikkert den artikel jeg tænkte på

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Er der nogen som ved hvor meget vi har betalt for at få Grubbe hjem?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                  Er der nogen som ved hvor meget vi har betalt for at få Grubbe hjem?
                  Han har udløb i RB så han koster gratis at hente .. bortset fra hans løn og et evt. sign-on. Han ville gerne hjem og overvejede efter sigende NordicBet og lavere del af SL-niveau for at sparke gang i seniorkarrieren. Det blev så det sidste og det er Grubbe glad for fornemmer jeg

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                    Er der nogen som ved hvor meget vi har betalt for at få Grubbe hjem?
                    Mon ikke han har fået et okay sign on fee på 1/2 mill og agenten skal afregnes. Bare et gæt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Han har udløb i RB så han koster gratis at hente .. bortset fra hans løn og et evt. sign-on. Han ville gerne hjem og overvejede efter sigende NordicBet og lavere del af SL-niveau for at sparke gang i seniorkarrieren. Det blev så det sidste og det er Grubbe glad for fornemmer jeg
                      Lavere del af suppen passer vel meget godt
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Han har udløb i RB så han koster gratis at hente .. bortset fra hans løn og et evt. sign-on. Han ville gerne hjem og overvejede efter sigende NordicBet og lavere del af SL-niveau for at sparke gang i seniorkarrieren. Det blev så det sidste og det er Grubbe glad for fornemmer jeg
                        Jeg tjekkede Transfermarkt på dagen, hvor vi hentede ham. Og der stod han havde kontrakt til 2023. Kan se i OB's nyhed fra dengang (2019), at de også skrev han fik en 4-årig aftale, så han havde i hvert fald ikke udløb, medmindre han er blevet løst fra sin kontrakt.

                        Comment


                          Hvad med Nicolas Madsen (FCM) til at erstatte JJT eller er han for dyr ?

                          Ved godt han foretrækker udlandet, men hvis vi kan være springbrættet til det med væsentligt mere spilletid end i FCM.

                          Er han egentligt ikke også Fynbo, så det flugter strategien

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Jeg tjekkede Transfermarkt på dagen, hvor vi hentede ham. Og der stod han havde kontrakt til 2023. Kan se i OB's nyhed fra dengang (2019), at de også skrev han fik en 4-årig aftale, så han havde i hvert fald ikke udløb, medmindre han er blevet løst fra sin kontrakt.
                            Jeg mener det var en 3 årig plus option på 1 år. Men er ikke sikker. Vi har ihverfald ikke købt ham fri

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg mener det var en 3 årig plus option på 1 år. Men er ikke sikker. Vi har ihverfald ikke købt ham fri
                              Det har været nævnt i FS at optionen ikke ville blive udnyttet
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                [QUOTE=Online;n298888]Hvad med Nicolas Madsen (FCM) til at erstatte JJT eller er han for dyr ?

                                Ved godt han foretrækker udlandet, men hvis vi kan være springbrættet til det med væsentligt mere spilletid end i FCM.

                                Er han egentligt ikke også Fynbo, så det flugter strategien

                                [/https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm-lejesvend-tror-ikke-paa-retur-vil-spille-fast
                                ville være et hodt solidt køb og stadig mulighed for at sælge igen om et par år

                                Comment

                                Working...
                                X