Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Så må vi bare håbe at Thorborg begynder at åbne en smule mere op for pengepungen igen, nu når han kan se at der rent faktisk sidder en mand på posten der har styr på det. Og ligeledes at Bjørn ikke er sky for at bede om flere skejsere, for det tror jeg aldrig at hverken Jesper eller Hemme ville turde.
    Det er jo ikke svært at sige at truppen ikke er god nok og jfr interviews ved tilgang lyder set som om ham godt ved at der skal tjenes penge før han får flere penge MEN også at han “bare” skal have de rigtige argumenter for at overbevise NT om at businesscasen er god nok hvis man vil hente en bestemt spiller … aka køb for tre og sælg for ti ..
    Tror vi er på vej til at se et markant mere kommercielt OB end tidligere … når man spillet med fire i front fordi det er nemmere at sælge offensive spillere såååee…

    Men ok .. hvis spillerne er gode nok til at spille OB op i tabellen i den korte tid de er her SAMTIDIGT med at man får flere lokale unge spillere op er det måske ok …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      https://www.bt.dk/superligaen/bts-fo...-i-superligaen

      OB har jo haft et par stykker men med noget større held .. carrol og DD f.eks.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Jeg synes ikke man kan kalde DD for et vrag da han kommer til os. Jeg tror måske han er en af de bedste signinger nogensinde for OB, målt på kvaliteten på banen. Vi husker vel alle Aston Villa kampen hvor han blev skiftet ind.

        Vaart, Boulahrouz, Love, Meyer, Willshere osv har ikke tilnærmelsvis vist samme niveau som DD gjorde. Carrol er mere i gråzonen, men keepere er en lidt anden kategori end markspillere. Han var dog totalt udbrændt og fordrukken og ingen i klubben kunne styre ham. Det til trods så stod han i perioder virkelig godt for OB. Men ganske enig i klummens hovedemne, det er en pinagtig omgang penismåling mellem nogle forvildede fodboldkøbmænd, der holder den slags signinger i live som fænomen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
          Jeg synes ikke man kan kalde DD for et vrag da han kommer til os. Jeg tror måske han er en af de bedste signinger nogensinde for OB, målt på kvaliteten på banen. Vi husker vel alle Aston Villa kampen hvor han blev skiftet ind.

          Vaart, Boulahrouz, Love, Meyer, Willshere osv har ikke tilnærmelsvis vist samme niveau som DD gjorde. Carrol er mere i gråzonen, men keepere er en lidt anden kategori end markspillere. Han var dog totalt udbrændt og fordrukken og ingen i klubben kunne styre ham. Det til trods så stod han i perioder virkelig godt for OB. Men ganske enig i klummens hovedemne, det er en pinagtig omgang penismåling mellem nogle forvildede fodboldkøbmænd, der holder den slags signinger i live som fænomen.
          Han vandt det "Gyldne Bur" i 2009


          Edit: Målmænd fra OB har vundet GB i gennemsnit hver fjerde gang
          Last edited by Online; 04-05-2022, 15:51.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Han vandt det "Gyldne Bur" i 2009


            Edit: Målmænd fra OB har vundet GB i gennemsnit hver fjerde gang
            Ja det er ret vildt. Tænk sig hvad han kunne have drevet det til i det fynske, hvis han ikke havde været konstant på druk og levet i kaos. Jeg kan huske et interview med ham nogle år efter han smuttede, hvor han selv satte ord på. Kan dog ikke finde artiklen igen.

            Comment


              Det gyldne bur burde ændre navn til Lars Høgh trofæet - ikke kun på grund af alle de gange han har vundet det men også pga den indflydelse han havde på de keepere der har vundet det mens han har trænet dem eller på anden måde havnede indflydelse på dem
              jeg vil påstå at høghen har haft støtter indflydelse på udviklingen af danske målmænd end nogen anden
              og derfor skal det ikke hedde Peter S trofæet med Lars H (har foreslået det til Tipsbladet allerede)

              Comment


                Jeg så gerne at vi hentede en 9'er ind i vinduet, det gjorde jeg også i vintervinduet, hvor jeg pegede på;

                N'Dione som røg til Viborg.

                Erik Botheim der røg til Krasnodar i Rusland, der kunne måske være mulighed for at lave en handel der, den politiske situation taget i betragtning.

                Sebastian Grønning som røg til Korea hvor han ikke har scoret i 9 kampe, det kan være rådne kål, ikke harmonerer med maven, bestemt værd at holde øje med.

                Tomas Badaloni, som har forlænget kontrakten med Godoy Cruz.

                Dertil kan tilføjes Benjamin Källman, finsk landsholdsangriber, har scoret 6 mål i 6 kampe i den finske liga. Kontraktudløb juni 22. 23 år gammel. Har været lejet ud til Vendsyssel i 17/18 sæsonen hvor han scorede 2 mål i 7 kampe.

                https://youtu.be/ekW7ryEyXHs


                ​​​

                ​​​
                ​​​​​

                ​​​​​
                ​​​​​​

                Comment


                  Jeg tænker også, man kommer ufatteligt langt med en 9er og en midterforsvarer - hvis man kan forlænge med Tver og han rykkes op som 6er.

                  Det er i hvert fald et realistisk bud. Der er da også andre positioner, man med fordel kunne kigge på, men ved køb af to profiler til ovenstående pladser, så rykker man virkelig noget.

                  At det nok bliver svært med Tver, det er en anden sag.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg tænker også, man kommer ufatteligt langt med en 9er og en midterforsvarer - hvis man kan forlænge med Tver og han rykkes op som 6er.

                    Det er i hvert fald et realistisk bud. Der er da også andre positioner, man med fordel kunne kigge på, men ved køb af to profiler til ovenstående pladser, så rykker man virkelig noget.

                    At det nok bliver svært med Tver, det er en anden sag.
                    Mon ikke han vil være anfører på et hold i fremgang hvis der bliver hentet to-tre “proven players”.. nok mindre hvis man henter to-tre a la King og Mihajlo ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Mon ikke han vil være anfører på et hold i fremgang hvis der bliver hentet to-tre “proven players”.. nok mindre hvis man henter to-tre a la King og Mihajlo ..
                      Det kan man da håbe. Der er mange ting, der er faldet bedre i hak, efter Tver kom op på 6eren.

                      Ivancevic viser også, hvorfor han blev hentet. Der var jeg for hurtig. Fantastisk attitude.

                      Comment


                        Selv hvis Tver forlænger og rykker op centralt må første prioriteten klart var en 6er til at erstatte JJT. En 9er kunne være fint, men offensivt har vi trods alt muligheder. Vores midtbane er håbløst tynd og skriger på forstærkning.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Selv hvis Tver forlænger og rykker op centralt må første prioriteten klart var en 6er til at erstatte JJT. En 9er kunne være fint, men offensivt har vi trods alt muligheder. Vores midtbane er håbløst tynd og skriger på forstærkning.
                          Har vi en 9er, der potentielt scorer 15 mål? Det er det, Alm i sin tid annoncerede.

                          Fenger - måske?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                            Selv hvis Tver forlænger og rykker op centralt må første prioriteten klart var en 6er til at erstatte JJT. En 9er kunne være fint, men offensivt har vi trods alt muligheder. Vores midtbane er håbløst tynd og skriger på forstærkning.
                            Max, Luca og Kadrii er jo ikke ligefrem frygtindgydende men Jebali, Sander og Sabbi kan vel også .. men find nu den nye Utaka eller junior .. Miti, Fall .. så må ham koste det, det nu engang koster …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Max, Luca og Kadrii er jo ikke ligefrem frygtindgydende men Jebali, Sander og Sabbi kan vel også .. men find nu den nye Utaka eller junior .. Miti, Fall .. så må ham koste det, det nu engang koster …
                              Vi finder ALDRIG en ny Miti

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Har vi en 9er, der potentielt scorer 15 mål? Det er det, Alm i sin tid annoncerede.

                                Fenger - måske?
                                I den nuværrende trup er vi er imo. tættere på en kvalitets målscore end vi er på at have de to 6ere som Alm spiller med.

                                Comment

                                Working...
                                X