Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg vælger at tro på at Bjørn har konstateret at truppen ikke er til top 6.JJ er en af flere som er lidt under det som en top placering kræver.
    Last edited by tOrnBjerg; 25-04-2022, 22:13.

    Comment


      Problemet er at det koster at hente kvalitet. Tør man håbe på en økonomisk opgradering?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Det kan vi være enige om så :)

        Jeg er også helt klart der.

        Men er ret sikker på at det største selvmål OSE nogensinde har lavet var at hente JH ind.
        Han ødelagde meget mere end han gjorde godt.
        Aldrig nogensinde har jeg set en person ødelægge en klub så hurtigt.

        Først ud med Steen Nedergaard.
        Dernæst ud med Lars Høgh.
        Til sidst ud med Old boys holdet.

        Det var da JH blev ansat OSE begyndte at ødelægge OB indefra med hastige skridt.
        Alt skete med Niels Thorborgs accept. Intet sker i OB uden hans accept. Det fortæller mig, som Lars Høgh også antyder i sin bog, at vi har at gøre med en ledelse, for hvem "traditioner" ikke betyder ret meget andet end et marketingsbegreb. Ellers var de ting dér aldrig sket. Og da i hvert fald slet ikke på den måde, det skete på.

        Jeg er forlængst kommet til den slutning, at skylden ikke lægger hos hverken Poul Skovl, Jesper Hansen, Hemme og des lige, men hos manden der accepterede at de ting, der skete, de skete.

        Jesper Hansen fik et mandat og brugte det fuldt ud, uden at ikke-fodboldmanden Thorborg satte spørgsmålstegn ved hans beslutninger.

        At Jesper Hansen så red min "yndlings"-stråmand noget så grusomt, hvor det ikke handlede om hans og hans medarbejderes inkompetence, men pludselig om omverdenens forventninger til holdet og klubben, gjorde kun ondt værre. Og én gang til for prins Knud; Det er ikke tilhængerne der har sat den officielle målsætning, på noget tidspunkt. Det er dem, der har sat urealistiske forventninger op, ikke os.

        Vi har en forventning om at de gør alt, hvad de kan for at få OB til at udvikle sig tilbage til at være et hold, der kan vinde noget, eller først og fremmest noget man kan være stolte af.

        Vi skal ikke være det tynde øl for evigt, men lige nu skal man erkende, at vi er det tynde øl og så forsøge at brygge noget, der er bedre.

        Kort og godt; Dropbox top 6 målsætningen. Ha mod til at sige, at vi har en målsætning om at vinde fodboldkampe og så se, hvor det rækker til.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Hvor er det præcis at JJT og BW melder forskelligt ud?

          OB annoncere tidligere på ugen at klubben har haft møde med 4 spillere som har fået meddelt at de ikke får tilbudt en kontraktforlængse hvorfor de forlader OB til sommer. Igår udtaler BW så, blandt andet, at det er hans beslutning. Samtidig meddeler JJT at en manglende forlængelse ikke er en overraskelse for ham da det er helt i tråd med den aftale som han lavede med klubben ved sidste kontrakt forlængelse.

          Hvori ligger det klodsede, hvad er det præcis der kan misforstås?
          Det klodsede består i at BW står og siger at vi skal finde noget bedre, og at det er hans beslutning at JJ skal sendes videre.

          JJ siger at det er helt efter planen at der ikke skal laves en ny kontrakt med OB. Det kunne JJ sagtens have meldt ud for længe siden, men så havde han også lukket muligheden for at OB kunne få bare lidt for ham ved et salg i vinters.


          Det kan sagtens være mig som er for kritisk i forhold til alt der kommer fra OB’s ledelse BW incl. Men jeg syntes stadig at man kunne undgå en evt misforståelse ved blot at sige, at man har fulgt planen og lader JJ komme videre i sin karriere.

          At det er den rigtige beslutning at lade JJ rejse er indiskutabelt, JJ har ikke udviklet sig gennem de sidste sæsoner. Om det er fordi OB ikke har kvalitet til at udvikle spillere, eller det er JJ der ik har kvalitet til mere vil vise sig.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det klodsede består i at BW står og siger at vi skal finde noget bedre, og at det er hans beslutning at JJ skal sendes videre.

            JJ siger at det er helt efter planen at der ikke skal laves en ny kontrakt med OB. Det kunne JJ sagtens have meldt ud for længe siden, men så havde han også lukket muligheden for at OB kunne få bare lidt for ham ved et salg i vinters.


            Det kan sagtens være mig som er for kritisk i forhold til alt der kommer fra OB’s ledelse BW incl. Men jeg syntes stadig at man kunne undgå en evt misforståelse ved blot at sige, at man har fulgt planen og lader JJ komme videre i sin karriere.

            At det er den rigtige beslutning at lade JJ rejse er indiskutabelt, JJ har ikke udviklet sig gennem de sidste sæsoner. Om det er fordi OB ikke har kvalitet til at udvikle spillere, eller det er JJ der ik har kvalitet til mere vil vise sig.
            Der er endnu ingen, der har kunnet linke til et interview, hvor BW har sagt, vi kan finde noget bedre. Findes det? Eller er det Onsides tolkning af det, der er blevet kilden? Det, jeg har set refereret her, er, at BW har sagt, at man kan finde noget andet/vil gå i en anden retning, og det er vel helt fair.

            Igen: Det kan sagtens både være sandt, at JJ har fulgt den plan, der var lagt for ham, og ikke ville have forlænget uanset OG at BW har valgt ikke at tilbyde en ny kontrakt, da han mener, vi har brug for en anden type på pladsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              En Nordmand i Århus?
              Beklager, jeg tænkte på Jacob Nielsen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Der er endnu ingen, der har kunnet linke til et interview, hvor BW har sagt, vi kan finde noget bedre. Findes det? Eller er det Onsides tolkning af det, der er blevet kilden? Det, jeg har set refereret her, er, at BW har sagt, at man kan finde noget andet/vil gå i en anden retning, og det er vel helt fair.

                Igen: Det kan sagtens både være sandt, at JJ har fulgt den plan, der var lagt for ham, og ikke ville have forlænget uanset OG at BW har valgt ikke at tilbyde en ny kontrakt, da han mener, vi har brug for en anden type på pladsen.
                Here u go

                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-pa-positionen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det klip beviser da netop at det er Onsides tolkning og at Wesström siger "vi kan/skal finde noget andet til positionen", ikke at vi kan finde noget bedre.
                  Men det var måske også din pointe?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                    Det klip beviser da netop at det er Onsides tolkning og at Wesström siger "vi kan/skal finde noget andet til positionen", ikke at vi kan finde noget bedre.
                    Men det var måske også din pointe?
                    Underforstået, noget bedre til positionen.

                    Ville da være noget rod, hvis man gik efter en dårligere spiller

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Underforstået, noget bedre til positionen.

                      Ville da være noget rod, hvis man gik efter en dårligere spiller
                      Nu kan jeg desværre ikke se det klip, fmprOB linker til, fra udlandet, men som jeg forstår det handler det vel først og fremmest om en anden type spiller - en bedre spiller i Alms system måske, men det er jo ikke ensbetydende med en bedre spiller overordnet set. Det kræver imo en god portion tolkning at få det til at være en undergravning af JJ, hvis BW har sagt at vi leder efter noget andet på positionen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Nu kan jeg desværre ikke se det klip, fmprOB linker til, fra udlandet, men som jeg forstår det handler det vel først og fremmest om en anden type spiller - en bedre spiller i Alms system måske, men det er jo ikke ensbetydende med en bedre spiller overordnet set. Det kræver imo en god portion tolkning at få det til at være en undergravning af JJ, hvis BW har sagt at vi leder efter noget andet på positionen.
                        Meget enig i din vurderring.

                        Der er også mange herinde der ikke mener at JJ passede perfekt ind i AAs system.
                        Så det giver i mine øjne god mening at lede efter noget andet på positionen, f.eks. en spiller der passer bedre ind i AAs system.

                        Hvis han så samtidig også er bedre, så tager BW nok også gerne det med :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er den største storm i et glas vand, som jeg længe oplevet her på Forum. Selvfølgelig skal vi have noget andet, som Bjørn siger. Det er der intet odiøst i. Luk den og lad komme videre til noget med substans.

                          Comment


                            Mon ikke der satses på Lasse Vigen ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Mon ikke der satses på Lasse Vigen ?
                              Passer han bedre til det hold Alm vil skabe og spille med?

                              Det ved vi ikke men vi er jo i hvert fald blevet fortalt at hver plads på banen har for hver plads fået beskrevet hvilke kompetencer spilleren skal have. Han skal så ikke have det JJT har men måske det Vigen har …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Underforstået, noget bedre til positionen.

                                Ville da være noget rod, hvis man gik efter en dårligere spiller
                                Nogen vil mene at 11-15 spillere der passer sammen på et hold er bedre end 11-15 dygtigere spillere der ikke kan spille sammen …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X