Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

    Nej tak herfra.

    Vigen var stort set usynlig til sidst i Brøndby, og alle der skal hentes ind fra udlandet får lige nogle ekstra procenter i lønkravene, uanset om de spiller eller ej. Vi skal have én med noget stål i. Gerne en Aron med lidt mere teknik, eller noget i den dur.
    Aron med lidt mere teknik, jo tak, men findes det i virkeligheden, som værende muligt for OB.

    Lasse, jeg kan ikke sige ja eller nej, det ville kræve jeg vidste mere præcist omkring ham og hvorfor det driller i Belgien. Umiddelbart tror jeg han vil give os mere end JJT, ikke så meget fordi han er bedre overall, tror bare han er bedre defensivt, så herfra er det et stort muligvis….

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

      Aron med lidt mere teknik, jo tak, men findes det i virkeligheden, som værende muligt for OB.

      Lasse, jeg kan ikke sige ja eller nej, det ville kræve jeg vidste mere præcist omkring ham og hvorfor det driller i Belgien. Umiddelbart tror jeg han vil give os mere end JJT, ikke så meget fordi han er bedre overall, tror bare han er bedre defensivt, så herfra er det et stort muligvis….
      Lasse V var rigtig god for et par år siden, når han fik meget spilletid i BIF. Husker tydeligt, at han også dengang stod på OB`s ønskeliste.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Hvem skulle Alm ellers have valgt?

        De uger Alm havde kontrol over dem var Tver skadet og kunne derfor først være med under træning da sæsonen var i gang.

        Ingen træner i verden vil bare vælge den spiller der var anfører under forrige træner.
        Havde Tver ikke været skadet i den periode havde Alm nok ikke valgt JJ, men det var han.

        Og så ringe har JJ vel heller ikke været som anfører?
        Undskyld, men det er sgu da lidt noget vrøvl at påstå at ingen træner i verden vil vælge den spiller, der var anfører under den forrige træner. Det sker da hele tiden. Trænere orienterer sig som regel om en trup beskaffenhed, rådfører sig med ledelsen om hvem, der har været dér længst tid, og tager en beslutning derfra.

        Jeg er med på, at Tverskov ikke var der, da træningen startede, men jeg finder det højest usandsynligt at Alm af den grund ikke valgte Tverskov som anfører. Det er sgu da mærkeligt at vælge en spiller som anfører, når man ved denne er væk om 1 år. Punktum. Og hvad angår alternativer, så var altså Aron dér. Han kunne såmænd også at ha udstyret Kasper Larsen med det, hvis det handlede om at det pinedød skulle sætte på armen af én af vores egne (som jeg tror det i virkeligheden handlede om)

        Enhver træner med bare lidt proffesionalisme vil da se på, hvem der tidligere har båret anførerbindet. Og har haft samtaler med de enkelte. Så min påstand er at JJ udelukkende blev valgt, fordi han skulle udstilles som en god case for akademiet.

        Han har ikke udvist det niveau af gennemslagskraft, hverken rent korporligt eller spillemæssigt som har løftet hverken hans eget spil eller holdets spil og ikke mindst resultater.

        Så selv om vi har haft ringere anførere; (*host Jonasson, KEP) så har JJ bare ikke været god nok, været stabil nok.

        Derfor er det også det helt rigtige, at han skal væk. Anførerbindet har ikke betydet udvikling for JJ. Han spillede på samme måde som uden bindet.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #49
          Tror Ryan ryger til Køge

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Tror Ryan ryger til Køge
            Kvalificeret gæt, eller bare et langsku' ?
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Kvalificeret gæt, eller bare et langsku' ?
              80/20

              Comment


                #52
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...paa-vej-til-ob
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  80/20
                  Mit gæt ville være Helsingør eller måske Lyngby

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Mit gæt ville være Helsingør eller måske Lyngby
                    Tried eat han sigtede efter at kone hjem til USA..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #55
                      Måske EfB er en mulighed for Ryan?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Kuhn og Frimann ikke fans af vores rekrutteringsproces

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-og-irriteret

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kuhn og Frimann ikke fans af vores rekrutteringsproces

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-og-irriteret
                          BW fik heller ikke ros i onside studiet for sin håndtering.

                          BW læner sig dog fint op ad en utroværdig ledelse ved at påstå, at det er hans beslutning at JJ ik får sin kontrakt forlænget.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Måske EfB er en mulighed for Ryan?
                            Jeg tror mere DN .. EfB søger jo en træner der kender SL og 1 div. og det gør han om 5 kampe
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              BW fik heller ikke ros i onside studiet for sin håndtering.

                              BW læner sig dog fint op ad en utroværdig ledelse ved at påstå, at det er hans beslutning at JJ ik får sin kontrakt forlænget.
                              Sagde Bjørn virkelig i optakten, at vi kan finde noget bedre end JJT.?!

                              Hvis han tænker det - Fedt, han er ambitiøs!
                              Men hvis han siger det, savner man jo nærmest hemmes kkommunikation. Det synes jeg er helt skævt. Respektløst overfor en trofast spiller.

                              Det lyder jo mere som en forsmået eks-kæreste, der er blevet slået op med.

                              Lad os håbe de misforstod hans svenske

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                BW fik heller ikke ros i onside studiet for sin håndtering.

                                BW læner sig dog fint op ad en utroværdig ledelse ved at påstå, at det er hans beslutning at JJ ik får sin kontrakt forlænget.
                                Ja for det passer ikke..

                                Comment

                                Working...
                                X