Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vaeret-aftalen

    Fair nok, alt forladt. Alle trænger til fornyelse.

    Men hvorfor helved skulle han så pine død være anfører i sommer.?

    Det er efter min mening en alvorlig fejl, som peger direkte på Alm
    Enig, det gav slet ikke mening. Han er ikke en jeg går forrest anfører og Tver blev skuffet.
    Håber godt nok ikke BK overtager.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Enig, det gav slet ikke mening. Han er ikke en jeg går forrest anfører og Tver blev skuffet.
      Håber godt nok ikke BK overtager.
      Aron. Nuff said.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Aron. Nuff said.
        Aron er supercool og en vigtig spiller men tænker stadig Tver er det rigtige valg som anfører….at det nogensinde blev JJT fatter jeg stadig ikke….

        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

          Aron er supercool og en vigtig spiller men tænker stadig Tver er det rigtige valg som anfører….at det nogensinde blev JJT fatter jeg stadig ikke….
          Det var jo nok, som jeg sagde allerede dengang, for at højne hans salgsværdi - men sådan gik det slet ikke.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Aron. Nuff said.
            Tverskov - i forlængelse af en forlængelse, om man så må sige.
            med Aron som vice.

            Men noget meget vigtigt for mig er, at det er en blivende spiller der bliver kaptajn.
            Så vidt jeg husker har både Tver og Aron udløb i sommer 23, så hvis en af dem får tjansen, men ikke forlænger, laver vi jo samme brøler som med JJT.

            Tror det bliver nemmere at forlænge med Aron end med Tverskov, desværre. Så aller helst tverskov forlængede og blev kaptajn

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Det var jo nok, som jeg sagde allerede dengang, for at højne hans salgsværdi - men sådan gik det slet ikke.
              Aarh, rimelig håbløst projekt i så fald.
              Måske Alm ikke har været vidende om aftalen JJT havde lavet med Jesper Hansen.
              Måske Hemme lovede Alm at kunne få den forlænget. Måske noget tredje..
              who knows.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vaeret-aftalen

                Fair nok, alt forladt. Alle trænger til fornyelse.

                Men hvorfor helved skulle han så pine død være anfører i sommer.?

                Det er efter min mening en alvorlig fejl, som peger direkte på Alm
                Som han selv siger det. Det kunne have været en fed historie. Knægten starter med at spille ungdomsfodbold i OB, går op igennem rækkerne og ender med at blive anfører for førsteholdet, med et salg til følge. At man så ødelægger dynamikken på holdet ved det valg. Er en del af historien. Blot min holdning.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Som han selv siger det. Det kunne have været en fed historie. Knægten starter med at spille ungdomsfodbold i OB, går op igennem rækkerne og ender med at blive anfører for førsteholdet, med et salg til følge. At man så ødelægger dynamikken på holdet ved det valg. Er en del af historien. Blot min holdning.
                  Ja, uden salg. Men der kan ja ende med at sige farvel med en pokal i hænderne. Og det ville nu også være en fantastisk historie. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Ryan om situationen:
                    https://www.bt.dk/superligaen/offici...edium=facebook
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vaeret-aftalen

                      Fair nok, alt forladt. Alle trænger til fornyelse.

                      Men hvorfor helved skulle han så pine død være anfører i sommer.?

                      Det er efter min mening en alvorlig fejl, som peger direkte på Alm
                      Hvem skulle Alm ellers have valgt?

                      De uger Alm havde kontrol over dem var Tver skadet og kunne derfor først være med under træning da sæsonen var i gang.

                      Ingen træner i verden vil bare vælge den spiller der var anfører under forrige træner.
                      Havde Tver ikke været skadet i den periode havde Alm nok ikke valgt JJ, men det var han.

                      Og så ringe har JJ vel heller ikke været som anfører?

                      Comment


                        #41
                        Det giver mening.

                        JJ skal prøve noget nyt. RJL giver sig selv. Ærgerligt med TI, han blev skadet på et dumt tidspunkt.

                        Om Hylle reelt har niveauet til Superligaen er svært at sige, men han har en fart og et antrit, man ikke kan træne sig til, og han er næppe dyr i drift. Ham havde jeg gerne set man havde forlænget med ét år - givet der var tale om en billig kontrakt.

                        Så går næste tur forhåbenligt til nogle af de dyre ‘profiler’.

                        Comment


                          #42
                          FS beskriver i en artikel i dag at JJT vil til udlandet og spille. Düsseldorf er nævnt igen og det siges at en aftale med en klub er tæt på. Jeg glæder mig over at det sandsynligvis ikke bliver en anden dansk klub.
                          Mere interessant for os er at Lasse Vigen bliver nævnt på rygtebasis som en mulig afløser for JJT. Det lyder imø som en 1:1½ opgradering hvis han finde sit topniveau igen.Vigen får ikke meget spilletid i Zulte Waregem.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Mere interessant for os er at Lasse Vigen bliver nævnt på rygtebasis som en mulig afløser for JJT. Det lyder imø som en 1:1½ opgradering hvis han finde sit topniveau igen.Vigen får ikke meget spilletid i Zulte Waregem.
                            Nej tak herfra.

                            Vigen var stort set usynlig til sidst i Brøndby, og alle der skal hentes ind fra udlandet får lige nogle ekstra procenter i lønkravene, uanset om de spiller eller ej. Vi skal have én med noget stål i. Gerne en Aron med lidt mere teknik, eller noget i den dur.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              FS beskriver i en artikel i dag at JJT vil til udlandet og spille. Düsseldorf er nævnt igen og det siges at en aftale med en klub er tæt på. Jeg glæder mig over at det sandsynligvis ikke bliver en anden dansk klub.
                              Mere interessant for os er at Lasse Vigen bliver nævnt på rygtebasis som en mulig afløser for JJT. Det lyder imø som en 1:1½ opgradering hvis han finde sit topniveau igen.Vigen får ikke meget spilletid i Zulte Waregem.
                              Altså Vigen er et niveau over JJ. Men bekymrende at han ikke har præsteret bedre i lang tid og ikke kunne komme på holdet i Bif heller. Synes han ville være lidt en fesen løsning. Vi skal virkelig være nøjsomme med denne plads på holdet. Det skal være den HELT rigtige. Der må ikke gåes på kompromis med noget lige på denne position

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                                Nej tak herfra.

                                Vigen var stort set usynlig til sidst i Brøndby, og alle der skal hentes ind fra udlandet får lige nogle ekstra procenter i lønkravene, uanset om de spiller eller ej. Vi skal have én med noget stål i. Gerne en Aron med lidt mere teknik, eller noget i den dur.
                                Jeg ved ikke hvem han kæmpede mod i BIF dengang, men vejen til spilletid vil sandsynligvis være kortere i OB. Han har så vidt jeg husker en stor arbejdsradius og et glimrende blik for spillet samt en acceptabel fysik. Typemæssigt tror jeg han passer godt i strategiens beskrivelse af den position, men vi får se .. in Björn we trust

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X