Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Ifølge dette skulle det være træneren i den polske klub, der skaber problemer ift. Manneh-transferen:
https://twitter.com/LasseVge/status/1564227121735770112
Det er svært at sige præcis hvad der er op og ned. Håber da de lykkes med det de arbejder på (ham, hvis han er god).Last edited by Agbre; 29-08-2022, 14:02.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Er ikke sikker, men så er der tilført noget til lønbudgettet, da NT selv var inde over og lægge ekstra penge for, at det gik igennem
Det var en fri transfer, men mon ikke der også skulle lægges penge til lønnen, som du skriver.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægOB er interreseret i NJ, men Nicolaj Jørgensen kigger efter udlandet
Men forestil dig, at vi lander ham. Sidste kamp i mesterskabsrunden er mod fck. Han scorer for os og fck bliver ikke mestre
Et så stort navn ville også være godt for os, det vil vise at vi stadig kan tiltrække store navn; ligesom det ville give et boost i salg af trøjer mm og flere på stadion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Jeg synes, at det kunne blive en spændende case med NJ i OB. Jeg er klar over at det kan blive fugl eller fisk.
Men forestil dig, at vi lander ham. Sidste kamp i mesterskabsrunden er mod fck. Han scorer for os og fck bliver ikke mestre
Et så stort navn ville også være godt for os, det vil vise at vi stadig kan tiltrække store navn; ligesom det ville give et boost i salg af trøjer mm og flere på stadion
Men alle kan vel blive klogere - Selv folk med forkærlighed for FC Lalandia.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Jeg synes, at det kunne blive en spændende case med NJ i OB. Jeg er klar over at det kan blive fugl eller fisk.
Comment
Comment