Som kom der ny spiller til forsvaret
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Forhåbenligt kan vi sende King retur til Australien. Han får aldrig niveau til superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Spændende. Ikke mindst med en 5-årig kontrakt. Et par ord om ham?
Forhåbenligt kan vi sende King retur til Australien. Han får aldrig niveau til superligaen.
Jeg havde bare ikke luret at han var SÅ stort et talent
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægJeg synes næsten det er synd for den unge mand at komme med min umiddelbare reaktion. Han skal ikke lastes af at vores trup SKRIGER på ægte forstærkninger og at vores ledelse åbenbart ikke vil smide de penge det kommer til at koste os at blive i rækken.
Der går 5-6 stykker af ham her på 1 Skjelvik
Comment
-
De unge her koster ikke meget i starten. Så denne signing får ingen indflydelse på om vi henter noget udefra
Der går 5-6 stykker af ham her på 1 Skjelvik
håber da bestemt at han bliver en god spiller med tiden. Den tid har vi bare ikke nu og derfor bliver jeg lidt skinger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægJeg synes næsten det er synd for den unge mand at komme med min umiddelbare reaktion. Han skal ikke lastes af at vores trup SKRIGER på ægte forstærkninger og at vores ledelse åbenbart ikke vil smide de penge det kommer til at koste os at blive i rækken.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
Det ved jeg godt. Det er signalværdien jeg er efter.
håber da bestemt at han bliver en god spiller med tiden. Den tid har vi bare ikke nu og derfor bliver jeg lidt skinger.
- Likes 3
Comment
-
Fedt med Aske. Velkommen til.
Det kan være han kommer op nu fordi man har BP og Mihajlo skadet og skal spille med Skjelvik centralt.
Jeg er vild med en teknisk dygtig, fysisk stærk back, er han hurtig? Og så et venstreben oveni hatten, det kan ikke blive meget bedre.
"Jonas Kamper han er bange for Derveld"
Med vores nylige historik in mente så kan man overveje om knægten ikke skulle ud og have et års voksenfodbold.
5 års kontrakt, ja ja og her gik jeg og troede at Jakob Breum skulle være årets talent, så kommer Charly lige indenom det kan være den unge Aske der også kommer foran i køen.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægFedt med Aske. Velkommen til.
Det kan være han kommer op nu fordi man har BP og Mihajlo skadet og skal spille med Skjelvik centralt.
Jeg er vild med en teknisk dygtig, fysisk stærk back, er han hurtig? Og så et venstreben oveni hatten, det kan ikke blive meget bedre.
"Jonas Kamper han er bange for Derveld"
Med vores nylige historik in mente så kan man overveje om knægten ikke skulle ud og have et års voksenfodbold.
5 års kontrakt, ja ja og her gik jeg og troede at Jakob Breum skulle være årets talent, så kommer Charly lige indenom det kan være den unge Aske der også kommer foran i køen.
Comment
Comment