Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ik fordi jeg vil hælde mere benzin på Kadrii bålet… Men…

    Han var den eneste fra truppen der ikke var nede at hoppe med fansne efter kampen og han var heller ikke at finde i omklædningsrummet efter kampen så vidt jeg kan se her

    https://www.instagram.com/tv/CcVZ0QMjHzf/

    Hvor er det dog trist
    Bashkim var i omklædningsrummet efter kampen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

      Bashkim var i omklædningsrummet efter kampen.
      Okay. Kan bare ikke se ham i videoen hvor alle andre end ham fejre sejren

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Enig. Og hvor var Skjelvik? Hvordan kan Mølgaard står der så helt fri?
        Jeg kan godt se, at mange ikke er fan af Skjelvik, og vil give ham skylden for Vejles mål. Jeg har lige genset situationen på kanal 9 : Mucolli spiller bolden ind i vores målfelt fra vores højreside, hvor Nico ikke har markeret ham, og Mølgaard sparker bolden fladt i kassen.
        Jørgen S står i OB`s venstre forsvarsside og markerer en Vejle spiller, og skal selvfølgelig ikke slippe den markering, for at løbe ind på midten.
        Jeg har også selv været træt af Jørgen i tidligere kampe, men i dag er jeres kritik i forbindelse med Vejle målet helt urimelig.


        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Jeg kan godt se, at mange ikke er fan af Skjelvik, og vil give ham skylden for Vejles mål. Jeg har lige genset situationen på kanal 9 : Mucolli spiller bolden ind i vores målfelt fra vores højreside, hvor Nico ikke har markeret ham, og Mølgaard sparker bolden fladt i kassen.
          Jørgen S står i OB`s venstre forsvarsside og markerer en Vejle spiller, og skal selvfølgelig ikke slippe den markering, for at løbe ind på midten.
          Jeg har også selv været træt af Jørgen i tidligere kampe, men i dag er jeres kritik i forbindelse med Vejle målet helt urimelig.

          Helt enig. Det er ret tydeligt Sander Svendsen som står og kigger fodbold. Han har slet ikke øje for at Mølgaard tager løbet ind i banen, og det eneste Jørgen kam klandres for er hvis ikke han får råbt til Sander at der er fare på færde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Helt enig. Det er ret tydeligt Sander Svendsen som står og kigger fodbold. Han har slet ikke øje for at Mølgaard tager løbet ind i banen, og det eneste Jørgen kam klandres for er hvis ikke han får råbt til Sander at der er fare på færde.
            Enig, men synes nu heller ikke HC ser godt ud. Håber han kommer til at tage nogle bolde udover dem man kan forvente.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
              Enig, men synes nu heller ikke HC ser godt ud. Håber han kommer til at tage nogle bolde udover dem man kan forvente.
              Jeg synes både Mickelson, Svendsen og Bernard havde andel i den. De skal hver i sær ligge nogle procenter på. Som de nævnte i optakten så har de andre hold omkring OBs budget præsteret lidt over evne og OB under. Det er de procenter der manglede i overblik, positionering, fysik, pasningshastighed og individuel overpræstering (løft af eget niveau).
              Det sammenholdt med at vi ikke er fri af nedrykning har en betydning for spillet og modet. Spillet vil altid være med håndbremsen lidt trukket og man tør ikke rigtig satse med egne talenter. Jeg tror og håber andre spillere bliver bragt på banen i det sekund vi matematisk ikke længere er nedrykningskandidat.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                Jeg synes både Mickelson, Svendsen og Bernard havde andel i den. De skal hver i sær ligge nogle procenter på. Som de nævnte i optakten så har de andre hold omkring OBs budget præsteret lidt over evne og OB under. Det er de procenter der manglede i overblik, positionering, fysik, pasningshastighed og individuel overpræstering (løft af eget niveau).
                Det sammenholdt med at vi ikke er fri af nedrykning har en betydning for spillet og modet. Spillet vil altid være med håndbremsen lidt trukket og man tør ikke rigtig satse med egne talenter. Jeg tror og håber andre spillere bliver bragt på banen i det sekund vi matematisk ikke længere er nedrykningskandidat.
                Læg dertil Okosun - er det ikke ham, der smider bolden væk lige inden i en sekvens, der gør, at Sabbi er ude af position fordi Okosun ikke opdager, at han er i gang med et dybdeløb. Synes også Bernat bør tage den, når nu han er nede ved den, men de der bolde, der går under armen på hårde flade afslutninger fra tæt hold er altid bøvlede rent målmandsteknisk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                  Enig, men synes nu heller ikke HC ser godt ud. Håber han kommer til at tage nogle bolde udover dem man kan forvente.
                  Vejles mål burde være reddet af målmanden. Bolden går ind under en meter fra hans højre fod, og det er altså et spark udenfor feltet. Man må gerne have reaktioner som keeper.....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Vejles mål burde være reddet af målmanden. Bolden går ind under en meter fra hans højre fod, og det er altså et spark udenfor feltet. Man må gerne have reaktioner som keeper.....
                    Nu må vi lige huske på, at HC’s udsyn ved scoringen jo ikke var helt fri. Mange spillere foran ham, så tiden på, hvornår han kan nå at reagere, er meget kort. Det skal vi markspillere lige huske en gang imellem. Det er altid nemt at give målmanden skylden for en scoring, men vi skal også huske at se på scenariet i sin helhed.
                    Til gengæld havde HC jo så også en fin fodparade på Mucolli’s skud fra højre side.
                    Men dejligt med 3 points anyway.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Vejles mål burde være reddet af målmanden. Bolden går ind under en meter fra hans højre fod, og det er altså et spark udenfor feltet. Man må gerne have reaktioner som keeper.....
                      Nu kom den lige fra kanten af feltet og var meget skarp sparket. Og den kommer meget tæt på Tverskovs knæe som drejer knæet lidt væk, måske om ikke at afrette den. Svært at se for HC og så bliver ider kke meget reaktionstid. Alt i alt er det en meget utaknemmelig situation for en målmand. Så, ja, den kunne have blevet reddet med en kæmpe redning men vil ikke bebrejde HC for den scoring.
                      Problemet ligger i første linje i manglende defensive organisation. Tverskov opdager faren og vil rykke frem men der er det allerede for sent. Vi har fire eller fem mand i feltet men vi lader Mølgaard helt fri ved kanten af feltet.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                        Nu må vi lige huske på, at HC’s udsyn ved scoringen jo ikke var helt fri. Mange spillere foran ham, så tiden på, hvornår han kan nå at reagere, er meget kort. Det skal vi markspillere lige huske en gang imellem. Det er altid nemt at give målmanden skylden for en scoring, men vi skal også huske at se på scenariet i sin helhed.
                        Til gengæld havde HC jo så også en fin fodparade på Mucolli’s skud fra højre side.
                        Men dejligt med 3 points anyway.
                        Helt enig. Det var forsvarskoks som sætter HC i en meget uheldig situation. Hvordan kan man glemme en mand i bagrummet og give ham alle muligheder at sparke helt fri og uden press?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Helt enig. Det var forsvarskoks som sætter HC i en meget uheldig situation. Hvordan kan man glemme en mand i bagrummet og give ham alle muligheder at sparke helt fri og uden press?
                          Også enig, først et pivringe forsøg på en aflevering fra Okosun , derefter står Okosun og kigger fodbold fremfor at passe sin mand, der ugeneret modtager bolden og får uendelig tid og plads til at se Mølgaard og spille ham.
                          Men ja derfor kunne HC da godt have reddet den, men at han ikke gør det kan vel lige så meget tilskrives forskellen på en rutineret klasse keeper og en ung relativ uerfaren målmand.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Det er mig lidt uforstående at man ikke forsøger med Bashkim på højrekanten nu når det ikke kører for Sabbi og man tydeligvis ikke er klar til at lade Breum starte inde fast.
                            Jeg føler at vi med Sabbi til højre hverken får noget ud af ham eller det bedste ud af Nico. Kunne godt se idéen i Bashkim der trækker ind i banen til skud, og modstanderene vil hurtigt være over ham. Dette kunne potentielt åbne en masse rum til Nico i overlap

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Det er mig lidt uforstående at man ikke forsøger med Bashkim på højrekanten nu når det ikke kører for Sabbi og man tydeligvis ikke er klar til at lade Breum starte inde fast.
                              Jeg føler at vi med Sabbi til højre hverken får noget ud af ham eller det bedste ud af Nico. Kunne godt se idéen i Bashkim der trækker ind i banen til skud, og modstanderene vil hurtigt være over ham. Dette kunne potentielt åbne en masse rum til Nico i overlap
                              Taktisk sikker en mulighed men Bashkim virker ja mere og mere "helt væk" og mentalt fuldstændig ramt.
                              Og håber at det andet udtryk Sabbi kommer med er del af et læreproces. Han kigger mere på de defensive pligter og sammenspil i sted af at bygge på (hovedløse) enkeltmandsaktioner i offensiven. Hvis det lykkes til ham og AA at skabe en balance der så er der ja stadig chancen at Sabbi bliver rigtig god for os. Evnerne med speed, dribling og viljen har Sabbi ja.
                              For mig er det Sabbi eller Breum på kanten, begge har brug for spilletid om at udvikle sig videre og den skal ikke fradrages om at prøve noget nyt med Bashkim. Og Bashkim skal tage kampen op og tilvænne sig den spillestil AA vil har ellers er der desværre vel ingen fremtid for ham i OB.
                              Last edited by andlox; 15-04-2022, 10:50.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Taktisk sikker en mulighed men Bashkim virker ja mere og mere "helt væk" og mentalt fuldstændig ramt.
                                Og håber at det andet udtryk Sabbi kommer med er del af et læreproces. Han kigger mere på de defensive pligter og sammenspil i sted af at bygge på (hovedløse) enkeltmandsaktioner i offensiven. Hvis det lykkes til ham og AA at skabe en balance der så er der ja stadig chancen at Sabbi bliver rigtig god for os. Evnerne med speed, dribling og viljen har Sabbi ja.
                                For mig er det Sabbi eller Breum på kanten, begge har brug for spilletid om at udvikle sig videre og den skal ikke fradrages om at prøve noget nyt med Bashkim. Og Bashkim skal tage kampen op og tilvænne sig den spillestil AA vil har ellers er der desværre vel ingen fremtid for ham i OB.
                                Problemet er bare at Bashkim aldrig bliver spidsangriber i Alms system. Så for mig at se er eneste mulighed at bruge ham på en anden position hvis han skal have spilletid

                                Comment

                                Working...
                                X