Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Troels Kløve glæder sig over, at han var tilbage i startopstillingen mod Vejle, og så hylder han Sander Svendsen, og tager stadig nedrykningsspøgelset seriøst.

    Kløve var tilbage i startopstillingen: Det var sgu fedt - OBstruktion

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      hvor har du læst/hørt det?
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Så han brugte mere end tre måneder om at se hvad vi allerede ved årevis?
      Jeg så optakten på Discovery+ hvor BW var i “studiet”. Jeg kender ikke hans evner som sportschef endnu, men han er en rigtig god kommunikator(også selvom jeg ikke fatter meget svensk). Han er længder bedre end Hemmingsen. Men indtil videre har jeg en tyrkertro på at han får denne klub frem mod bedre tider

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        De unge bliver kun gode nok ved at få spilletid og tillid. Det virker cirkulært. Det er jo ikke færdige små pakker, der leverer fra første dag. Det er et langt sejt træk.

        Og det er der ikke den store kultur for forståelse omkring ved den brede fanskare. Man må jo foretrække de fuldstændigt ligegyldige spillere og dertilhørende resultater, OB har høstet de seneste 10 år.
        men lettere hvis der en en god stabil akse på holdet af top 4 spillere. Det har vi langt fra, og svært for en ny at læne sig op af spillere som dårligt selv har niveau til ligaen.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          men lettere hvis der en en god stabil akse på holdet af top 4 spillere. Det har vi langt fra, og svært for en ny at læne sig op af spillere som dårligt selv har niveau til ligaen.
          Fuldstændig korrekt.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            men lettere hvis der en en god stabil akse på holdet af top 4 spillere. Det har vi langt fra, og svært for en ny at læne sig op af spillere som dårligt selv har niveau til ligaen.
            Enig. Og som det er nu har vi kun to som har niveauet til at være det (Jeppe og Issam). Der er bare ingen af dem der er nævneværdige ledertyper, som er det vi mangler allermest.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



              Jeg så optakten på Discovery+ hvor BW var i “studiet”. Jeg kender ikke hans evner som sportschef endnu, men han er en rigtig god kommunikator(også selvom jeg ikke fatter meget svensk). Han er længder bedre end Hemmingsen. Men indtil videre har jeg en tyrkertro på at han får denne klub frem mod bedre tider
              Det har jeg også. Og skrev mit indlæg for sjovt og fordi den manglende balance og sammensætning af truppen er ja det vi taler om allerede lang tv tid herinde. Håber BW kan vende om det og at han får frie hænder at vi tage de nødvendige forandringer.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #97
                Ser Bif og AaB. De er ikke så meget bedre på bolden, men de løber med mere tempo og kæmper mere.
                det er vigtigt at vores ny indkøb vil vinde og ikke bare er tilfredse.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Ser Bif og AaB. De er ikke så meget bedre på bolden, men de løber med mere tempo og kæmper mere.
                  det er vigtigt at vores ny indkøb vil vinde og ikke bare er tilfredse.
                  Næ. Det er jo nærmest også konsekvent tætte opgør vi spiller imod begge klubber, men med overvægt af sejre til både aab og bif. Sådan er historien bare med os. Vi har en pakke hvor der mangler et komponent. OB har ikke fundet det endnu. Måske er det vilje, måske er det noget andet. Når man også tager med i ligningen hvor mange hold vi har mistet point til efter vi har været foran, så fortæller det jo også det er andre ting der spiller ind end at 6-7 andre hold har en bedre trup end vores. MH mente vi fik det løst ved at træne hårdere og bruge mere tid sammen. Det var ikke nok. Nu skal BW så analysere sig frem til, hvad fanden vi så mangler

                  Comment


                    #99
                    Bortset fra sejren, så var det en ufattelig ringe fodboldkamp, med 2 ringe hold. Det er de helt rigtige der ligger i nedrykningsspillet.

                    OB har 2 spillere med top 6-niveau. Det er Jebali og Tverskov. Resten er til bunden af Superligaen eller sågar 1. Division. Backerne og målmanden er f.eks. ikke til Superligaen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Bortset fra sejren, så var det en ufattelig ringe fodboldkamp, med 2 ringe hold. Det er de helt rigtige der ligger i nedrykningsspillet.

                      OB har 2 spillere med top 6-niveau. Det er Jebali og Tverskov. Resten er til bunden af Superligaen eller sågar 1. Division. Backerne og målmanden er f.eks. ikke til Superligaen
                      Enig i Tverskov og Jebali. Mener dog vi har mange spillere som sagtens ville kunne gøre sig gældende i top seks med de rigtige nye spillere/profiler omkring sig. F.eks. Mickelson, Aron og Breum.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                        Enig. På den ene side er det godt med en sejr, og den bør give selvtillid. På den anden side skal især ledelsen også passe på med ikke at lade sig forblænde af, at vi får en sejr i kampe som denne.
                        Gode hold vinder selvom de spiller dårlige kampe
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Og det kommer til at gentage sig med alle de unge, vi lader rådne op på bænken og tribunen.

                          Samtidigt køber vi ‘forstærkninger’, der ikke er gode nok til startelleveren, og som egentlig bare er dyrere end vores egne talenter og skubber dem længere væk.

                          Og der er jo ikke noget, der bliver anderledes i næste sæson. Vi kommer bare til at gøre præcis det samme igen. Og folk er velkomne til at bringe dette indlæg frem om ét år.
                          Jeg er fuldstændig enig. Det er vores problem, ganske enkelt. Jeg synes selv jeg har plæderet for det en del gange efterhånden.
                          Vores talenter er udenfor truppen, og kommer først med hvis de vurderes bedre end den/de etablerede til samme plads.
                          udvikling i form af kamp-minutter er nærmest ikke eksisterende i OB. Og jeg er tilbøjelig til at tænke det er noget historisk og kulturelt.

                          Vi har tidligere været en storklub, hvor der forventedes resultater fra alle i og udenfor klubben. Derfor skulle de bedste, etablerede spillere spille.

                          Den kultur er fortsat. Der er nogen i organisationen som stadig mener vi er en topklub, og år efter år melder top-6 målsætning ud. Lur mig om ikke troen på top-4 findes et sted i ledelsen, men "at man nøjes med en ydmyg udmelding "

                          Svigtende økonomi og manglende kvalitet fra ledelsen har jo medført, at de her-og-nu profiler vi henter hedder Kløve, okosun og Kasper L. Og vores egne profiler bliver stadig ikke brugt, ligesom de heller ikke gjorde for 12 år siden under Lars O.

                          Er det 3 turn-arounds vi har været igennem, hvor egne unge var det nye. Senest nu her med Bjørn.

                          Det vi har brug for i HELE OB, det er at indse at vi er et fucking bundhold.
                          Vi er et bundhold
                          Vi er et bundhold
                          Vi er et bundhold

                          Indse det og byg et fundament derfra. Med egne unge, tilsat profiler udefra. Ligesom man siger man vil.

                          Jeg har tidligere argumenteret for, at den kommende sæsons målsætning er pænt afgørende for om klubben er på rette vej.
                          Endnu en håbløs top-6 melding, vil fortælle mig, at vi igen sætter plaster på et åbent benbrud

                          Comment


                            Ik fordi jeg vil hælde mere benzin på Kadrii bålet… Men…

                            Han var den eneste fra truppen der ikke var nede at hoppe med fansne efter kampen og han var heller ikke at finde i omklædningsrummet efter kampen så vidt jeg kan se her

                            https://www.instagram.com/tv/CcVZ0QMjHzf/

                            Hvor er det dog trist

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ik fordi jeg vil hælde mere benzin på Kadrii bålet… Men…

                              Han var den eneste fra truppen der ikke var nede at hoppe med fansne efter kampen og han var heller ikke at finde i omklædningsrummet efter kampen så vidt jeg kan se her

                              https://www.instagram.com/tv/CcVZ0QMjHzf/

                              Hvor er det dog trist
                              Trist ja
                              overraskende næ slet ikke
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Tak OB. Så gik det OB-odds hjem 3. Runde i træk
                                Også tak herfra, vi fik en drømmelodtrækning med de helt rigtige kampe først. De tre kampe gik helt som forudset. Nu venter så fem kampe som nok kun giver 2-4 point.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X