Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

    Bernat har haft en god kamp, men den må aldrig ind. Dårlig målmandsteknik.
    At alle andre laver fejl undskylder ikke Bernat.
    Det er godt sparket ind af en helt fri Vejlespiller inde i feltet. Jeg kan ikke se at den skulle være så let for målmanden som du gør det til, men det er nok bare mig.
    Men ja det mest skræmmende ved den her kamp er hvor dårlige vi er og hvor lidt vi spiller sammen som en helhed. Tak til Sander far hans skarphed på dagen. Som OB’er var det de 2 lyspunkter jeg kunne tage med fra kampen naturligvis sammen med den flotte opbakning fra Ricard Møller tribunen.

    Comment


      #62
      Ja, vi har fandme en suveræn trup på lægterne igen i dag. Det er bare af med hatten for drenge og piger i flok.

      Comment


        #63
        Jeg var allerede helt ned følelsesmæssigt, men hvor var det bare tiltrængt og lækker med den sidste mål af Sander. Sander Svendsen for president!
        Men igen synes jeg vi mangler gnisten og løbevillighed, specielt presser vi nærmest aldrig sammenhængende Vejles opbyggende spil. I Viborg skal vi har en udebanesejr, vores statistik der skal virkelig forbedres. Sejr over Vejle og videre.

        Comment


          #64
          Frø skal ikke spille fra start før han ændre attitude i spil og udstråling.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Frø skal ikke spille fra start før han ændre attitude i spil og udstråling.
            Det er langt bedre med Jebali derinde. Udover at være vores omdrejningspunkt offensivt, så fylder han også mere defensivt derinde end Frø

            Comment


              #66
              Har lige set Silkeborg med vragede Helenius og Kent Nielsen. De er så meget bedre end os.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Jørgen har ok styr på Mølgaard indtil nu.
                Ja, til der kom den 69. minut...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Frø skal ikke spille fra start før han ændre attitude i spil og udstråling.
                  Måske kan han ikke. Der er jo spillere med komplicerede psyker. Tænker umiddelbart på Elstrup og ham der scorede mod Hertha Berlin. Det navn der kommer til mig er ikke hans, Oliver Trane.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Det er langt bedre med Jebali derinde. Udover at være vores omdrejningspunkt offensivt, så fylder han også mere defensivt derinde end Frø
                    Enig. Jebali bør altid starte centralt bagved Fenger. Han har teknik OG blik for de andre. Sander har det også, men han er bedre på kanten. Sabbi og Frø bør være på bænken i Viborg. Breum og Sander på kanterne, med Aron og JJT på midten.

                    Fenger

                    Sander - Jebali - Breum

                    JJT - Aron

                    Det er den stærkeste offensive opstilling. Vi så jo i mod FCK hvad de kan rent spillemæssigt. Alle har overblik og fin teknik. Sabbi kan komme ind sidst i kampen.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ja, til der kom den 69. minut...
                      Men det er vel ikke Jørgens mål?
                      Uden at Jørgen brændte banen af så var det vel godkendt.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Det er godt sparket ind af en helt fri Vejlespiller inde i feltet. Jeg kan ikke se at den skulle være så let for målmanden som du gør det til, men det er nok bare mig.
                        Men ja det mest skræmmende ved den her kamp er hvor dårlige vi er og hvor lidt vi spiller sammen som en helhed. Tak til Sander far hans skarphed på dagen. Som OB’er var det de 2 lyspunkter jeg kunne tage med fra kampen naturligvis sammen med den flotte opbakning fra Ricard Møller tribunen.
                        Enig. Og hvor var Skjelvik? Hvordan kan Mølgaard står der så helt fri?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Har lige set Silkeborg med vragede Helenius og Kent Nielsen. De er så meget bedre end os.
                          Pt. er det kun AGF der spillemæssigt er dårligere end os. Men vores 7 points i de seneste 3 kampe redder dog med stor sandsynlighed vores røv. Jeg håber dog Bjørn W. har en lige så dårlig smag i munden som mig efter dagens kamp set med OB briller. Der skal nogle helt andre ledertyper ind på vores hold både i forsvar, midtbane og angreb hvis vi skal rykke os fremad i tabellen.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Men det er vel ikke Jørgens mål?
                            Uden at Jørgen brændte banen af så var det vel godkendt.
                            Ja, kampen var helt o k., men det var hans mand som kunne stå der helt fri salg og score.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ja, kampen var helt o k., men det var hans mand som kunne stå der helt fri salg og score.
                              Jo men midt for mål, han skal vel ikke følge med der ind?

                              Comment


                                #75
                                Mærkelig kamp. Skal give holdet at de ville, indsatsen bliver godkendt, men det var begrænset hvad de kunne. Faktisk var Jebali den eneste med niveauet "for mere". Og selvfølgelig tak til Sander for kynisme og at hugge den ind to gange.
                                Håber det giver lidt ro og vi kan hente noget i Viborg søndag med en kontrolleret spil hvor vi ikke skal skabe alt for meget og kan bruge outsider-rollen.
                                I øvrigt klasse at være med på RNN. Det er fanscenen og fælleskabet der som giver meget.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X